Uncategorized

رواية همست المراد الفصل التاسع 9 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل التاسع 9 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل التاسع 9 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل التاسع 9 بقلم رحمة تاج

‏ابراهيم بصلوه بصدمه حمزه
‏ ‏حمزه حضرتك تعرفني
‏ ‏ابراهيم بصدمه و دموع حمزه ابن سيف
‏حمزه حضرتك تعرف ابويه
‏ابراهيم اميره سيف سيف اخويه حمزه حمزه ابنو
‏اميره حمزه انت فين انت و فريد و اخوتك
‏حمزه انا مش فهم بابا ملهوش اخوات بعد ازنكو
‏ابراهيم استنه.انا بدور عليكو انت و فريد واختك
‏حمزه حضرتك ممكن تكون غلطان انا بابا ملهوش اخوات
‏اميره طيب طيب استنه مامتك اسمها حور صح
‏حمزه بصدمه انهم عرفين امهم و ابوهم اه ماما اسمها حور
‏اميره طيب طيب فين اخوك و اختك
‏ابراهيم بص تعاله هفهمك علي كل حاجه
‏حمزه بقلت حيله و قلق اتفضل
دخلو الوضه بتعت حور و حور نايمه بعمق بسبب
الحقنه المهدء
‏ابراهيم بص ي حمزه
‏حمزه اتفضل
‏ابراهيم طلع صوره و هو في العشرينت من عمره هو و اخوه سيف
‏ابراهيم ده اخويه سيف مش ده بابك
‏حمزه بصدمه انو ابوه في الصوره اه بابا
‏ابراهيم طيب انا اسمي ابراهيم احمد سيف و سيف اسمو سيف احمد سيف
‏حمزه بصدمه بس بابا مقلش انو عندو اخوات
‏ابراهيم انا توامه
‏حمزه افتكر و هو صغير ابوه قلو انو عندو توام اه
اه بابا قالي قبل كده وانا صغير انو عندو توام
‏ابراهيم انا توامه
‏حمزه طيب طلامه انت اخ ليه كانت بعيد عنوه
‏ابراهيم هفهمك بص ي حمزه
‏فلاش باك
‏سيف ابراهيممم
‏ابراهيم ههههه لااا ابعد
‏سيف ولهي لضربك
‏ابراهيم خلاص ولهي
‏سيف ي ابراهيم ونبي اقنع بابا معانه
‏ابراهيم طيب تعاله و خبطو علي باب
‏احمد من جوه اتخل
‏ابراهيم و سيف دخلو
‏سيف بعد ازنك ي بابا عوزك في موضوع
‏احمد اتفضل
‏سيف فكرات في الموضوع
‏احمد بتع حور
‏سيف اه ي بابا انا وربنا بعشقها
‏احمد بص ي سيف جدك مش موفق و شرط شرط بس انت مش هتعمل الشرط ده
‏سيف انهي شرط
‏احمد انك لو مجوزتش بنت عمك و اجوزت حور تمشي من البيت و اكنك ميت
‏سيف بصدمه نعم
‏احمد وانت مش هتعمل كده صح
‏سيف بصدمه بس انا بحبها
‏سيف اكبير دخل بصرمه شديد انا قلت الي عندي ده فقيره شحاته
‏سيف بعصبيه متقولش شحاته
‏احمد خلاص ي سيف انسه اموضوع
‏سيف بس انا موفق علي الشرط
‏الكل بصدمه اي
‏سيف بصرمه انا بحبها و اضحي بحياتي علشانها بعد ازنكو انا ماشي
ابراهيم بدموع سيف لا انت حياتي متعملش كده هتمشي و تسبني
‏سيف حضن ابراهيم لازم ي ابراهيم حب حياتي هيضيع مني
‏ابراهيم بعيط لا متمشيش
‏سيف انا اسف و دمعه منوه نزلت
‏سيف الكبير طمعانه في فلوسك و حياتككك
‏سيف الصغير لا مش طمعانه انتو الي طمعين علشان كده شيفين الكل طمع
‏احمد سيففف
‏سيف بعد ازنك ي بابا انا ماشي و حضن احمد و بص لابراهيم بدموع و حضنوه و خرج من القصر كلوه و مرجعش
‏باك
‏ابراهيم بدموع بس و سيف مشي من حياتي و فضلت ادور عليه كتير جدا و كل ملقي مكانو اروح القيه عزل فضل كتير جدا ادور عليه و يئست و مدورتش تاني و بابا مات و جدي مات و ملقتش سيف و لم عرفت انو اتوفه هو و مراتو عرفت عنونه لقت ولدوه عزلوه فضلت ادور عليكو ملقتكوش بس مازن ابني لقاكو و جبلي الملف الصبح من غير معرف و شفت صورتك انت و اخواك و اسمكو و عرفت انكو عندكو اخت بس ملحقتش اشوف اسمها ولا شكلها اتصلو عليه قالو ابني الضرب بنار
‏حمزه بدموع طيب جدكو استفاد اي لم بعدكو عن بعض
‏ابراهيم سيف كان متهيقلو اني لم اعرف مكانو هروح اقول لجدي و جدي يقال حور بس حور كانت اكتر من اخت عندي و ربنا يعلم
‏اميره بعيط كانت اكتر من اختي الله يرحمها
‏حمزه الله يرحمه يعني حضرتك عوز مني اي دلوقتي
‏ابراهيم تيجو تعيشو في القصر بتع ابوكو ابوك ليه فيه و ازيد انا يعتبر مكنش ليه حق فيه ابوك هو الي كان بيشتغل و يجتهد
‏حمزه بس انا اسف احنا الحمد الله عيشين كويس جداااا
‏ابراهيم فين اخوك
‏حمزه في البيت ليه
‏ابراهيم طيب روح دلوقتي استريح و تعاله انت و هو و اختك و متحكلهمش حاجه
‏حمزه بس
‏ابراهيم بص سيف ده كان اكتر من روح لم بعد عني جالي اكتا ده نصي اتاني انتو الي بقيلني من سيف ارجوك ارجوك جيب اخواتك بكره حمزه انتو الي من ريحت سيف و حور
‏حمزه صعب عليه جداال ابراهيم حاضر حاضر ي عمي حاضر
‏ابراهيم حضنوه جدااا شكرا شكرا
‏حمزه حضنوه حس انو حضن ابوه غمض عينوه علي اي ي بابا اقصد ي عمي
‏ابراهيم بفرح لا لا قولي ي بابا حلوه كده انا عندي اربع شباب وبنتين
‏حمزه ابتسملوه مش عرف يقول اي احسن حاجه انو يبتسم
‏ابراهيم يله ي مازن روحوه
‏حمزه شكرا انا هروح لوحدي
‏حور اه رسي و فقت
‏اميره جريت عليها حور حور انتي كويسه
‏حور افتكرات مراد بدات تعيط جامد جداا
‏ابراهيم اهدي ي روحي مراد كويس ولهي
‏حور بصتلوه بجد
‏مازن.اه ولهي
‏حور انا انا عوزه اشوفه مليش دعوه
‏ابراهيم بصي ي روحي احنا هنروح و هنيجي بكره ماشي
‏حور و مراد ملشي دعوه
‏امير بصي ي حور مراد في العنايه المركزه انشاء الله هنيجي بكره ولقبه كويس
‏حور بجد
‏مازن اه و هنغلس عليه
‏حور بفرح ماشي
‏ابراهيم مش هتسلمي علي حمزه ابن عمك سيف
‏حور بصت لحمزه عمي مين
‏اميره عمك سيف
‏حور هو مش مشي من زمان و بدوره عليه
‏ابراهيم هو حمزه ابنو و ليه اخ و ليه اخت تاني و هيبقو اخواتك
‏حور بفرحه يعني لقتهم
‏مازن اه حمزه اخونا
‏حور بصت لحمزه فين اختك
‏حمزه هجبها بكره
‏امير اه صحيح اسمها اي
‏حمزه اسمها همسه و اخويه الكبير فريد
‏مازن عندها اد اي
‏حمزه ١٧سنه و فريد ٢٧سنه وانا ٢٤
‏اميره مراد ٢٧و مازن ٢٥ وحور ١٧
‏حمزه اممم هنبقا صحاب و اخوات
‏ابراهيم طيب يله نروح يله
‏حور وقفت و هنروح بكره عند مراد
‏ابراهيم اه
‏حور يله
‏ابراهيم يله ي حمزه تعاله نوصلك
‏حمزه لا شكرا معايه عربيتي عوزين حاجه الف سلامه عليكي ي حور
‏حور الله يسلمك
‏حمزه عوزين حاجه
‏الكل شكرا
‏ابراهيم انا هرن عليك اصبح
‏حمزه ماشي سلام و مشي
‏و عيلت مراد مشيت روح كل وحد خد شور و نامو
‏حمزه روح و هو مش عرف يعمل اي دخل البيت
‏حمزه بصوت علي فريددد
‏فريد من الوضه بتعتو تعاله انا في الوضه
‏حمزه دخل اده مال همسه
‏فريد كانت تعبنه شويه
‏حمزه بخوف و هي عمله اي
‏فريد كويسه
‏حمزه بس رس همسه
‏فريد كانت فين
‏حمزه هحكيلك و حكالو علي كللل حاجه حته قصت ابوه سيف و حور
‏فريد سكت
‏حمزه هتعمل اي
‏فريد بصرمه ………
كده البارت٩خلاص اشفكو بكره معلشو دروس بقا و مزكره و امتحانات انشاء الله اروايه بتعتي هقلكو علي الوقت الي هتنزل فيه و عوزه رائيكم في الروايه
هل ي تره فريد هيوفق يعيش مع ابراهيم و هيروح المستشفي
فريد هيقرر اي
همسه تعبنه ولا
مراد هيفوق من الغيبوبه
يتبع…
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!