روايات

رواية حبيت رجل مجهول الفصل السادس 6 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الفصل السادس 6 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الجزء السادس

رواية حبيت رجل مجهول البارت السادس

رواية حبيت رجل مجهول الحلقة السادسة

منار مصدومه / خطيبت ميين !؟؟
شهد / زي ما سمعتي
فاطمه بسخريه / هو طلع خاطب
شهد / اه خاطب اديلنا سنه مع بعض
منار / ايوه عايزه مني ايه بقا وانا مالي
شهد / مش انتي الدكتوره بتاعتو انا عايزه اعرف اخبارو
منار ف بالها / الهي تنقطع اخبارو من الدنيا كلها
شهد / روحتي فيين ؟
منار / هو كويس بس هيعمل عمليه ف قلبه قريب ادعيله
شهد اتخضت / ف قلبه انا عايزه اروحلو حالا
منار / تروحي فين ي ماما الساعه كام دلوقت
فاطمه / عشره ونص
منار / لا يبقا بكرا بقا ان شاء الله
شهد / انا مش هستنا لبكرا يلي تعالي معايا ارجوكي
منار / بقولك ايه اطلعي من دماغي وتفضلي برره عشان عايزه انام
شهد / انتي بتتكلمي كدا ليه نو انا بشحت منك
منار بعصبيه / انا اتكلم زي ما انا عايزه وبعد اذنك اتفضلي بره
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
فاطمه قفلت الباب ف وشها
فاطمه / منار اهدي بس
منار مسكت الكوبايه ورمتها علي المرايا / لييييييييه
فاطمه / منااااار اهدي
منار بتعيط / ليه ده انا حبيتك من وسط كل الناس حبيتك انت تعمل كدا ليه
فاطمه / اكيد في تفسير اهدي بس
منار / اهدا اهدا ازاي ؟ ده انا كسفت ابويا عشانو بدات اضحي بحاجات عمري ما كنت هضحي بيها عشانو نسيت شغلي ونسيت كليتي ونفسي عشانو بقيت بهتم بيه اكتر ما بهتم بنفسي يجي ف الاخر ويطلع كل ده كذبه
فاطمه / طيب ممكن تهدي وكفايه عياط لازم توجهيه وتعرفي في ايه بظبط
منار / انا مش قادره اعمل حاجه سبيني
فاطمه / يبنتي اسيبك ازاي بس
منار بعصبيه / قولتلك سبيني هو انتي حاسه بحاجه
فاطمه / قصدك ايه يا منار
منار / قصدي ان حياتك مستريحه يا فاطمه ابوكي وامك مش حرمينك من حاحه وعندك حبيبك وهيتجوزك ومش بيضحك عليكي واخده الدنيا كلها هزار وضحك ومفيش حاجه جد ابدآ بذمتك انتي حاسه بيا وبظروفي
فاطمه / انا لو مكنتش حاسه بيكي مكنتش دخلتك بيتي لو مكنتش حاسه بيكي مكنتش فضلت جنبك وانتي تعبانه ف الوقت الي ابوكي شايفك بتموتي ومسألش حتي عليكي عارفه يا منار ابويا وامي الي بتقولي عليهم دول اه مش حرمني من حاجه فلوس ولبس واكل وشرب وعربيات لكن انا محرومه من اكتر حاجه كل الناس بتتمناه وهيا حنان الاب والام انا عايزه ابويا وامي مش فلوس وعربيات ولما بعدو عني ملقتش غيرك انتي امي واختي وابويا الي رباني كمان انا بحترمك مش علشان انتي صحبتي لا انا بحترمك عشان انتي اختي اختي الكبيره تصبحي علي خير يا اختيي
منار / فاطمه استني
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
حياتي كلها باظت اهلي وخسرتهم صحبت عمري واهي كمان بخسرها والي كنت فاكره انو بيحبني طلع بيكذب عليا عملت ايه انا عشان يحصلي كل ده ليه اشمعنا انا ي حسااام بتضحك عليا ليه
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
( تاني يوم الصبح )
د سامح / صباح الخير يا دكتوره منار
منار / صباح النور يا دكتور
د سامح / مالك يا منار انتي مش نايمه كويس
منار / انا منمتش اصل يا دكتور مكنش جايلي نووم
د سامح / ليه كدا يبتي كدا هتتعبي
منار / لا عادي ي دكتور انا متعوده
د سامح / طيب حسام اخبارو ايه
منار / لسه هدخل اشوفو
د سامح / طيب يلي وشدي حيلك معاد العمليه بتاعته قرب
منار / حاضر يا دكتور
انا مبقاش يهمني ف حاجه انا هعمل الي عليا وبس وهو شغلي ود مريض زي اي مريض
حسام / هو القمر بيطلع الصبح ولا ايه
منار ببررود / نعم
حسام / ايه يا منار
منار / اسمي الدكتوره منااار
حسام / اه حاضر انا اسف
منار / ايدك لو سمحت اقيس الضغط
حسام / طيب في ايه ؟
منار / في ايه ف ايه !؟
حسام / مالك اتغيرتي كدا
منار / انا طول عمري كدا بعد اذنك
حسام بيضحك / ااه شكلك وصلتي لشهد ف المذكرات
منار اتصدمت وبتقول لنفسها / اه ي عديم الاحساس وكمان بتقول اسمها قدامي
حسام / انا لو كنت عايز اخبي عليكي كنت خدت منك المذكرات اول ما صحيت
منار / انا مش عايزه اعرف حاجه منا عرفت خلاص انك كداب
حسام / انا مش كداب واستني افهمك
( الباب بيفتح )
شهد / حساااام حبيبي الحمدلله انك بخير
حسام / انتي ايه الي جابك هنا
شهد / ايه دا انا دوخت عبال ما لقيتك
حساام / طيب بعد اذنك اتفضلي روحي انا كويس
شهد / اتفضل فين انا هفضل معاك هنا مش هسيبك
منار / اسيبكم مع بعض بقا شويه
حسام / منار استني
شهد / تعال هنا منار ايه وزفت ايه بقولك وحشتني
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
عايزه الارض تنشق وتبلعني مش قادره هممموت لا بجد مش قادره انا هدخل اشتمو واشتمها وهعمل مصيبه هنا
٠٠٠٠٠٠
منار فتحت الباب / انت انسااان كداب وزباااا
!ايه ده
حساااااااااااام

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيت رجل مجهول)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!