روايات

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني البارت الثامن

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الجزء الثامن

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني
رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني

رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الحلقة الثامنة

حور: محدش يعرف حد غير لم اقولكم عشان هقول لعمر الاول وبعدين انا اللي هقول للباقي
ياسر ومنه: اشطااا
حور: الله هكون ماما ياياسر
ياسر: الف مبروك ياقمر
منه: وانا هكون خالتو الله
ياسر : بس نعقل عشان النن لم تيجي متتعلمش منك الجنان
منه: انا مجنونه
ياسر: اه
منه: ياسر اتلم
حور: بس بقاااا يلا نروح
ياسر ومنه: يلا
حور روحت البيت جهزت الاوضه وعملت فيها شموع واستنت عمر لحد ميجي
بليل
عمر جه الساعه 12وكان سكران علي الاخر دخل الاوضه وكانت حور قاعدها علي الكرسي مستنيا واول ملقتو داخل جرت عليه

 

 

حور: عمر كنت فين ده كله اخرت ليه اي ده انت ريحتك عامله ليه كدا انت شارب
عمر: وانتي مالك كنت فين ولا شارب ولا لع وكان هيقع بس حور لحقتو
عمر: زاح ايدها ابعدي انا مش عايزك تسنديني انا اعرف اسند نفسي بنفسي روحي انتي لياسر وخلي يسندك ويميسك
حور: ياسر عمر في اي ليه بتتكلم كدا انت لازم تفوق عشان تعرف انت بتقول اي
عمر: مالكيش دعوه ابعدي عنييييي انا مش عايزك جمبي ابعدي وراح زاحه علي السرير والبيت كله كان صحي من صوتهم العالي
وكله اتجمع تحت
احمد بصوت عالي: عمرررر في اي
عمر: مافيش حاجه اي في اي
احمد: انت سكران
عمر: اه ليه في حاجه
ياسر: عمر مالك
عمر: العاشق اللي بيمسيس مرات ابن خالو اللي بيعتبرو اخوي
حور ضربته كف: انت اتجننت انت كيف تقول كدا
عمر: اي هو مكنش معاكي النهارده والصوره دي وهو حضنك وبينزلك من العربيه مش حقيقي ولا كدب وانا شايفكم مع بعض يعني مش كدب
ياسر: عمر انت مش تعرف حاجه اسكت
بوسي: يسكت ليه وهو شايف كدا وهي رنت عليه وكدبت انه انت مكنتش معاهم
منه: وانتي اي عرفك انها رنت عليه وقالتلو ان ياسر مش معانا
بوسي: هااا مهو مدام بيقول كدا يبقا اكيد هي معرفه انه مرحش معاها
ياسر: بوسي لمي لسانك انتي اه مرات خالي بس وربنا لو غلطي في حور او فيه مش عارفه ممكن اعمل اي
عمر: هههههه تعمل اي وفيها اي لم تغلط في مرات ابنها وانت مالك انت واي دخلك ولالسه بتحبها
ياسر: انا مش بحب حور ياعمر افهم بقا وكل اللي بيحصل ده لعبه من امك العقربه دي هي وولاد عمك فوق ياعمر بكلامك ده هتخسر حور
عمر: لم مش بتحبها ليه كنت حضنها في الصورها دي
ياسر: عش..
حور: استنا ياياسر ياسر كان حضني لاني كنت هقع وانا طالعه من عند الدكتوره ولو وقعت ممكن كان يحصل حاجه للي في بطني وحكايت اني مقولتش ليك ليه هو كان معايا عشان عارفه انك بتتعصب لم بتعرف انه معايه وانا بكلمه وفمحبتش اقولك وهو جه معانا عشان يوصلنا يعني انا وهو مافيش حاجه بينا غير انه ابن عمتي وهو مش بيحبني هو بيحب منه مش بيحب حور ياعمر

 

 

عمر: انتي حامل وقرب جمبها
حور: ابعد عني ياعمر انا مستحيل افضل معاك علي كل اللي عملتو وقولتو دلوقتي
عمر: حور افهمي كنتي عايزاني اعمل اي وانا شايفه حضنك قدام المستشفي وبيهزر وانتي كدبتي عليه انه مش معاكي
حور: فاكر اليوم اللي شوفت الصور ليك جيت انت وتخانقت معايا وقلت ليه اي حاجه تحصل لازم نبقا وثقين في بعض ولو شقينا بس في اي حاجه نسال بعض اساله عادي والتاني ميزعلش عشان من حقو وانت معملتش كدا عشان انت بتقول اي حاجه ومش بتنفزها عارف يعمر انا كان نفسي تكون معايه والدكتوره بتقولي كدا بس قولت اعملها ليك مفاجاء وقولتلهم ميقولوش لحد غير لم اعرفك انت الاول وبعدين نقولهك انا وانت مع بعض وجهزت كل حاجه وكنت عايزه احتفل معاك بس انت دمرت كل حاجه
ياسر: علي فكرا يابوسي هانم لم تبقا باعته حد يصورنا ياريت تختاري حد كويس عشان اللي مصورك محبوس دلوقتي وعترف بكل حاجه ان انتي واحمد وساره اللي بعتو يصورنا
بوسي: انا مستحيل اعمل كدا
منه: انتي طلعتي وليه وسخه خالص
ياسر: ههههه لو سمحت اتفضل
_بوسي هانم اتفضلي معانا
بوسي: اروح فين
ياسر: هيفسحوكي مع ساره واحمد متخافيش هم هناك وهيسالوكي يلا سلام
بوسي: عمر يابني متسيبنيش
عمر: حور ارجوكي سمحيني
حور: عارف انت لو شكيت بس ومتكلمتش كل الاهانه دي كنت ممكن انسا كل حاجه وسامحك بس انت اهنتني جامد
امل: حبيبتي هو سامحك اول مره فانتي سامحي زي مسامحك
عمر: اه زي بعضو انااسف
حور: انا مهنتكش زي مهنتني كدا ياعمر
امل: حور انتي قلبك طيب وبتسامحي علطول سامحي بقا المسامح كريم وده عمر باباكي يعني محدش بيزعل من بابا
ياسر: حور سامحي عشان خاطرنا كلنا ورجعو كملو حياتكم شوي مع ابنكم عشان لم يجي يتربه في وسطيكم
عمر: اسف
حور: بعياط تيب هسامك ياعمر بس

 

 

عمر: مابسش وراح حضنها انا اسففف بحبكككك والله
حور: بعياط وضحك نزلني هدوخ وتعب كدا
عمر: مستحيل اتعبك ياروح عمر
ياسر: لولولولوي كدا انتو رجعتو خالي متجوزني البت الهبله دي وتكثب ثواب اريحك منها
منه: اتلم ياض
احمد: وانا موافق
منه: انتو خدتو راي
ياسر: ياختي اتنيلي مش كفايه اني وافقت اني اخدك
منه: لا والله وفضلو يهزرو ويضحكو
بعد 8 شهور
عمر: ياحور ريحي نفسك انتي خلاص قربتي تولدي
حور: اانا كويسه وده فرح اختي ومينفعش ارتاح اسكت بس انت
عمر: يلا نطلع نلبس وسيبي كل حاجه هتعمل يلا
بليل في الفرح
حور كانت لابسه فستان بنفسجي والنقاب وكانت قمر وعمر كان لابس بدله سمر وكانو الاتنين ولا هم العرسان 🤦‍♀️😂😂😂
الفرح شغال وكله عمال يرقص ومهيصين
حور: عمرررررر الحقني بولد 🤦‍♀️😂😂😂
عمر جري عليها واخدوها المستشفي
قدام اوضته العمليات عمر رايح جي وقلقان وخور جوه بتصوت لحد مسمعو صوت ننه صغننه
والدكتوره طلعت بيها ودتها لعمر
:_اتفضل اامدام جابت بنوته
عمر: خدها وشالها وكان هيطير من الفرحه
عمر: حور فين
الدكتوره: خمس دقايق وتكون في اوضتها وممكن تدخل تشوفها عادي
عمر: تمام
عمر: حبيبتي حمدالله على السلامة
حور: الله يسلمك ياروحي بنتنا كويسه

 

 

عمر: آه ياروحي كويسه انتي اللي كويسه
حور: اه الحمدلله
امل والكل دخلو علي حور ومعاهم البنوته وراحه مدينها لحور
لبني: ها هتسموها اي
حور وعمر بصو لبعض وبصوت واحد: روح
لبني والكل: الله اسم جميل تتربه في عزكم ياروحي
تمت…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!