روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الثامن والعشرون

رواية حبيبي الشبح الجزء الثامن والعشرون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الثامنة والعشرون

تآني يوم ايمن كان نازل علي السلم وهو بيلبس ساعته وبيغني : ام برواه برواه اما برواه نور حبيبي ترواه آخر ترواه قله حبيبي ملامه عطشانه يااامااا ارحلو ولا أروح أشرب
حناا ا ا ا ا ا ا ا ا
يونس بسخريه : إيه الشريط سف وبعدين صوتك وحش
ايمن بصله بتذمر : علي فكره بقي أمثالك دول إللي بيسموهم أعداء النجاح إنت تعرف حاجه في الفن يا جاهل
يونس بيشاور علي نفسه : جاهل أنا جاهل بعد كده مسك ايمن من رقبته : طب قدامي بقي بدل معمل وشك شاورما
ايمن وهو بيترمي عليه وبيقول بصوت انوثى : بس متزقش بس أموت في حمشنتك والله تتجوزني واعطيك 100 بجره
يونس بصله وسابع ومشي ايمن جري وراه : طب 200 تمشي طب 250 أي حاجه طيب يا شبح وخرج وراه ركب العربيه جمبو وقال بجديه : هنروح فين
يونس وهو بيدور العربيه : هنروح عند الجوكر في الشركه
ايمن : ايوه بس اشمعني

 

يونس : علشان هو إللي معاه كل حاجه إن عاوز أعرفها
ايمن : طيب يلا
يونس هز دماغه ومشي بالعربيه
عند ياسمين بتتقلب وصحيت من النوم علي صوت غريب جمبها بصت لاقت جمبها كلب كبير مطلع ليها لسانه اتخضت وقامت نطت من علي السرير وقالت بصريخ: يلهوووووووووي كللللللللللب يا ليله ياااااااااختي يا ولاد الجزمه يلي هنا كلللللللللللب يا جوكر يا خربيت ابوكو
الكلب : هوهوهوهوهوهو
ياسمين : هوهو هو دي كمان بيهوو يا ختي
بنت دخلت من إللي شغلين بسرعه : ماذا سيدتي لما تصرخين هكذا
ياسمين بصريخ : بتقووووولي إيه آنتي يا خربيت أمك شيلي الكلب ده
البنت : سيدتي هذا كلب مستر جوكر وهذا كلب لطيف جدا
ياسمين : أنا كل إللي فهمتو الجوكر يبقي أكيد الكلب ده بتاعه ده جايب ديناصور مش كلب تليفون البنت إللي واقفه وكان الجوكر وطلب منها تدي التليفون لياسمين
ياسمين : الو
الجوكر : إيه مالك بتنهجي كده ليه
ياسمين بعصبيه : إنت إزاي تسيب كلابك كده منطلقه متحطهاش في قفص ليه ده كان هيقطعلي الخلف ده ايه هو ده
الجوكر بضحك : طيب اهدي معلش وبعدين ده ماكس مطيع جدا وهتحبيه

 

ياسمين : احب مين احب مين ده زي الديناصور انت مربيه إزاي ده
الجوكر : ماهو قاطعه صوت السكرتيرة: باشا في آتنين عايزين حضرتك بره
الجوكر : طيب دخليهم
السكرتيرة : تمام يا فندم وخرجت
الجوكر : متخفيش يا ياسمين والله ده لطيف خالص
ياسمين أنا مش عارفه إنت قاطع كلامها لما سمعت صوت صدمها
يونس : السلام عليكم
ياسمين بصدمه : يونس
الجوكر : طب يا ياسمين هبقي اكلمك بعدين وقفل
ياسمين لسه في الصدمه : يونس هو جه هنا طب إللي ودا عند الجوكر اما الجوكر يجي هبقي اسالو
الجوكر لما قفل مع ياسمين قال : اهلا مين حضرتكو
يونس بصله : هو إنت بجد متعرفش إحنا مين ولا بتستهبل
الجوكر بضحك : وهل يخفى الشبح ازيك يا شبح
يونس ضحك وحضنو: تمام إزيك إنت
الجوكر : زي الفل
ايمن بعدم فهم : أنا مش فاهم هو في إيه
الجوكر وهو بيوشوش يونس : هو ميعرفش ولا إيه

 

يونس بضحك : نو
الجوكر : يا غلبان
ايمن : متفهموني في إيه
يونس بص للجوكر : هتقول أنت ولا أقول إنا
الجوكر بضحك :لا قول إنت
يونس ضحك : اشطا وبعدين بص لايمن : إنت طبعا تعرف الجوكر بس متعرفش هو مين صح
ايمن هز دماغو ب آه
يونس : احب اعرفك جاسر الهواري المعروف بالجوكر
يبقى إبن عم ياسمين
ايمن اتصدم : إيه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى