Uncategorized

رواية عشق الفهد الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

 رواية عشق الفهد الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

رواية عشق الفهد الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

رواية عشق الفهد الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

  عند فهد 
فهد/لازم اخد خطوه بقى فى الموضوع دا مش هفضل كدا مستنى انا هتقدم واللى ربنا كاتبه هيكون 
قام ولبس جاكت البدله ولم حجته وخرج من الشركه كلها ….ركب العربيه بتاعته 
بعد نص ساعه سواقه ..وقف قدام الفيلا نزل من العربيه ورن الجرس
فتحتله عزه
عزه/اتفضل يا بيه 
فهد/شكرا يا عزه هما فين 
عزه/فى الصالون يا بيه
فهد/ممكن كوباية مايه يا عزه 
عزه/حاضر يا بيه 
يتجه فهد إلى الصالون 
فهد/سلام عليكم 
جميعهم/الحمدلله 
مريم/إتأخرت كدا ليه يا فهد وقلتلنا كلوا 
فهد/انا هتغدا فى الميتنج يا ماما هطلع بس اغير وهروح
حنين وهيا تخرج من المطبخ وفى ايديها طبق فراولة????/ازيك يا أبيه 
فهد/الحمدلله يا حبيبتي انتى جيتى امتا 
حنين/جيت مع بابا من شويه 
فهد/ماشى يا قلبى انا هطلع بقى اغير علشان كدا هتأخر 
طلع غير فهد ولبس بدله شيك جدا 
ونزل 
فهد/عاوزين حاجه منى 
جميعهم/لاشكرا
مريم/خالى بالك من نفسك يا فهد
فهد بحب/حاضر ياست الكل
خرج فهد من الفيلا وركب العربيه ورن على ألين 
______________
عند ألين كانت بتلبس علشان الميتنج
يرن تلفونها برقم فهد
ألين/سلام عليكم
فهد/وعليكم السلام ورحمةالله وبركاته…ألين قوليلى عنوان البيت علشان اجى اخدك بدل متروحى لوحدك
ألين بستغراب/ملوش لازمه حضرتك انا هاجى لوحدى 
فهد/ألين اسمعى كلامى انا ركبت ومستنى عنوان البيت
ألين/اوكى العنوان***********
فهد/اوكى انا جاى اهو فى الطريق نص ساعه هتلقينى تحت البيت 
ألين/خلاص ماشى سلام
فهد /سلام
لبست ألين بسرعه لبست فستان نازل بطبقات لونه اسود ويصل إلى ما قبل الركبه ولبست سندل بكعب احمر وشنطه لونها احمر وفردت شعرها على كتفها وكانت شكلها جميل جدا خرجت من اوضتها 
هاجر بحب /بسم الله ماشاءالله عليكى يا قلب امك 
ألين بضحك/مش للدرجاتى يا ماما 
محمد من وراها /مش للدرجاتى اى بس يابت انتى انتى هتتشقتى من اول لما تنزلى 
ألين/هههههه 
محمد/يلا علشان اوصلك
ألين/احم لا ما استاذ فهد هيعدى عليا 
محمد/ليه يعنى 
ألين/هو اتصل بيا وانا جوا فى الاوضه وقالى ادينى عنوان البيت لان هيجى يخدنى ونروح لان الطريق هوا هوا
محمد/ماشى بوركبت  بالك من نفسك ماشى 
ألين/حاضر….. خرجت ألين من الشقه ونزلت على السلم
وخرجت من العماره لقت فهد ساند على العربيه وكان شكله جميل جدا وكان وسيم اووى 
فهد/ألين….ألين….يابنتى 
ألين/هااا 
فهد/انتى معايا ولا اى انتى فى دنيا تانيه
ألين بأعجاب/ايوا..ايوة معاك 
فهد فتحلها باب العربيه وركبت وهو ركب مشى بالعربيه
فهد/ألين
ألين/نعم
فهد/مش شايفه ان الفستان قصير 
ألين/نعم مش فاهمه
فهد/انتى سمعتى كويس
ألين/وحضرتك دى حاجه متخصكش
فهد بنرفزه من اجبتها/لا تخصينى يا ألين انتى كلك على بعضك كدا ملكى 
ألين /انا مش ملك حد انا ملك نفسي 
فهد/لا يا ألين انتى ملكى من اول ما شوفتك انا بحب….
_________________________
عند محمد 
محمد/بابا  انا وسهام اتفقنا ان فرحنا بعد تلت اسابيع نكون جهزنا كل حاجه
احمد/خلاص ماشى ربنا يتممها على خير 
محمد/انشاء الله 
دخل محمد اوضته 
ورن على سهام 
سهام/الو
محمد/الو يا حبيبتى 
سهام/عامل اى 
محمد/الحمدلله بخير انتى عامله اى وحشتيني
سهام بخجل/ وانت كمان وحشتني
محمد بضحك/مش معقول يا سهام كل دا مخطوبين ومكتوب كتبنا  وفرحنا خلاص ولسه بتتكسفى 
سهام بضحك/عادى يا محمد
محمد/قلب محمد من جوا…..
سهام/قليل الادب 
محمد/اول مره تعرفى ولا اى انا معدتش عليا دقيقه تربيه 
سهام/باين اوووى يخويا 
محمد/اخوكى يا شيخا اتنيلى.
سهام /هههههه دانت مصيبه اقسم بالله
محمد/بالله عليكى متضحكيش تانى 
سهام/ليه 
محمد/حرام عليكى امشى يابت….ااه بقولك بكرا ننزل نجيب الفستان 
سهام/ماشى ياحبيبى
محمد/يا بركاتك يا ام عبير 
سهام/مين ام عبير دى 
محمد/لا متخديش فى بالك يلا يا حبيبى عاوزه حاجه
سهام بحب/لا شكرا سلام
محمد/سلام
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق حمزة الهواري للكاتبة بسملة سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!