Uncategorized

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع 9 بقلم ملك أيمن

 رواية أنثى الصقر الفصل التاسع 9 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع 9 بقلم ملك أيمن

رواية أنثى الصقر الفصل التاسع 9 بقلم ملك أيمن

ليلي: نعمممم بكره اي ده لا طبعا
مالك: عايزين نتجوز قبل العمليه واحنا خلاص اتفقنا جهزي نفسك يالولتي وخرج
ليلي:متخلف اووف ارتمت ليلي ع السرير علها تنام
فلاااش….. بقلمي ملك ايمن
ياسر: لولتي ممكن توعديني
ليلي: اوعدك بايه ياحبيبي
ياسر: لو حصلي حاجه تعيشي حياتك.(ااه ياسر كان مدافع بردو) 
ليلي: متقولش كده بعد الشر عنك
ياسر: ليلي اوعديني
ليلي: لا انا ليك وعمري ما هكون لغيرك طب افرض انا الي حصلس حاجه هتعمل اي
ياسر: هتجوز عادي هحانط نفسي يعني
ليلي: يااارخم انا لو شفتك مع غيري اموتك واموتها فاهم
ياسر: هههههه حاضر  بس اوعديني بقا
ليلي: مالك يا ياسر فيك اي ولي عايزني اوعدك الوعد ده
ياسر:عايز اطمن عليكي اوعديني وريحيني بقا
ليلي: خلاص اوعدك بس انت قولي مالك
ياسر: بصراحه بحب واحده
ليلي: نعععععمم واحده مين دي انشاء الله الي اتجرات وقربت منك
ياسر: اهدي واحده اسمها ليلي همووووت واخد بوسه ومش موافقه
ليلي: انت رخم وقليلي الادب هه
باااااك……. بقلمي ملك ايمن
ليلي: اوووف اتخمدي بقا بطلي تفكير اوف
.. 
تاني يوم…….. بقلمي ملك ايمن
الجميع منشغل في البيت وتحضير التجهزات الا العروسه نايمه(ياشيخه نايمه ارحمي امي بقا????????) 
يوسف: ليلي ليلي قومي يالولتي قومي بقااا الله
ليلي بنعاس: اي في اي سيبني شويه اناام ياجو يلا امشي
يوسف: طب اي رايك اللبس انا الفستان وتبقي دخلتي ع مالك 
ليلي: ايواه الطقم في الدلاب روح
يوسف: يلهوووووي قومي يابت وشلها ودخلها الحمام (عشان يغسل وشها صفو النيه) 
سمع مالك صوت ليلي وكانت بتضحك بصوت عالي
دخل مالك الغرفه ووجدها هيا ويوسف في الحمام وده زود غضبو اكتر واتوعد لها بس تبقي حلالو وهوا هيتصرف  خرج مالك من الغرفه 
يوسف: يلا بقا فوقتي
ليلي: خلاص خلاص فوقت جو
يوسف: عيون جو
ليلي:انت مش ناوي تتجوز بقا
يوسف: حضرتك محتله قلبي اعملك اي
ليلي: يعني انا السبب انك مش عايز تتجوز
يوسف: حبيبتي انا مش في دماغي جواز ولا غيرو كل مافي الامر بس اني ملقتش الي تملي عيني بس
ليلي: انت فرغت عمرك كلو ليا انا السبب
يوسف: اه بما انك السبب اكتب كتابي عليكي بقا????
ليلي: فات الاوان ولا اقولك تعالي نتجوز يلا????????
داليا: يلا ياحبيبتي الماذون تحت
ليلي: طيب جيه
داليا: احنا تحت
يوسف:ليلي الست ملهاش دعوه بتكلميها كده لي
ليلي:مش مهم ده دلوقتي  انا عايزه منك طلب
يوسف:امريني 
ليلي:عامر هيقفلي تحت عشان يسلمني لمالك انا…
يوسف:محدش هيسلمك غيري يلا بقا ننزل
وما احببتك لاجل شئ ولكن قلبي تعلق بك????????
ليلي:يلا
نزله ليلي في ايد يوسف 
يوسف:حطها في عينيك يامالك دي ياقوت
مالك:ليلي في عيني مش محتاجك توصيني
الماذون:بارك عليكما وجمع بينكما في خير
وقف مالك وحضن ليلي وهمس لها واخيرا بقيتي ملك لمالك فؤاد العمري
ليلي:هه متحلمش ده مجرد حبر ع ورق 
خلصت الحفله وطلعت ليلي ومالك الغرفه مالك قفل باب الغرفه
مالك:مبروك ياعروسه
ليلي:متقربش مني عشان متندمش
مالك:لي ده انتي حتي حلالي
واقترب مالك منها……….
_”انت قمر منور  حياتي الي كلها ظلام اخاف عليك من غيوم حياتي ولكني احبك احبك يانور حياتي لم ولن اتخلي عنك_”
يتبع…..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية المقاس للكاتبة فاطمة الدمرداش

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!