روايات

رواية تحرش طفله الفصل الرابع عشر 14 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الفصل الرابع عشر 14 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الجزء الرابع عشر

رواية تحرش طفله البارت الرابع عشر

رواية تحرش طفله الحلقة الرابعة عشر

يوسف :مش عارف انساكي مش عارف ابعد وحشتيني يا ساره
ساره بصدمه واشتياق :انت رجعت
يوسف بصص قدامو:انا مش هكدب عليكي انا حاولت ياساره حاولت ابعد وامشي حاولت كتير بس معرفتش
يوسف بص لساره:حبي ليكي اقوه مني يا ساره!
ساره بدموع:انا عارفه اني غلطت كتير بس انا متمنتش انو كل دا يحصل صدقني كان غصب عني
يوسف رجع دماغو لوره واتنهد :وانا كمان غصب عني
ساره بتوتر: ي يوسف اديني فرصه واحده بس
يوسف بصصلها بشتياق
ساره بتوتر:يوسف
يوسف:تفتكري انا جيت هنا ليه
ساره بخوف:ليه
يوسف :علشان اديكي فرصه مغبتيش عن بالي دقيقه واحده مكونتش اعرف اني بحبك كدا يا ساره
ساره فضلت تبصلو بحب واشتياق
&&&&&

 

 

وعد واقفه قدام بيتهم القديم وبصه عليه بخوف وعمرو جنبها
عمرو :دا بيتك
وعد بخضه :انت اي اللي جابك ورايا
عمرو بصلها: تصرفاتك كلها غريبه هو انتي في حاجه عملاها وخايفه حد يشوفها
وعد بصتلو بتحدي :ابعد عني انت دلوقتي انت ولا صاحب الشغل ولا المدرب بتاعي انا دلوقتي حره
عمرو:حره ازاي يعني
وعد:يعني انا دلوقتي مش في ساعات الشغل ولا الجيم علشان تفضل تقولي اعمل اي ومعملش اي ومش ليك حق تمشي ورايا وتراقبني
عمرو واقف وبصصلها
وعد حركت ايديها عند وشو :اييي روحت فين
عمرو بهمس:انا حاسس انو كلامهم صح
وعد استغربت من همسو واتكلمت زيو:هما مين وكلام اي
عمرو بعد عنها خطوه :انك ملبوسه
عمرو ركب عربيتو ومشي بعيد عنها بس فضل مراقبها من بعيد علشان عارف انو دا مش عنوان بيتها
وعد فضلت بصه عليه بحزن وشجعت نفسها وطلعت وفتحت ودخلت براحه
لقت مافيش عفش جابر باعو كله علشان يقدر يجيب المخدرات
فتحت الاوضه لقت جابر نايم ع الأرض وباين عليه التعب
وعد :بابا!
جابر رفع عينة وضحك :اكيد مش لقيتو حته تلمكوا علشان كدا جيتو
وعد خدد نفس وقربت منو:لا لقينا مكان ومرتاحين من شرك
جابر بصلها :جيتي ليه مش خايفه

 

 

وعد :اصلك وحشتني فجيت اشوفك واجبلك الحاجه اللي انت تعبان من غيرها دي
جابر بصلها وسكت
وعد طلعت كيس بودره من جيبها وقربت منو
وعد :اتفضل يا بابا دا ليك
جابر خد الكيس منها وبداء يشربو بلهفه وتعب شديد
وعد فضلت بصلو ودموعها نازله
وعد:دا اللي كونت بتخدو وتعذب ماما ليل نهار علشان تقدر تجيبو دا اللي خلاك تتحرش بينا دا اللي خلاك تموت سليم كل يوم من الضرب علشان مش بيديك فلوسو كلها
وعد بصتلو وفضلت تضحك
جابر خلص وفضل بصصلها بتعب
وعد :بالهنا يا بابا ولا يا جابر كلمه بابا كبيره عليك قوي
وعد بدموع :هتوحشني يا بابا
وعد مشت ونزلت وهي منهاره
&&&&&
يوسف قاعد مع مازن وطارق بعد ما ساره طلعت من المستشفي
طارق:كدا يبقا اتفقنا تجيب ولدتك وخير يا ابني
يوسف بيبص لساره بفرحه
&&&
روح :وحشتيني اوي يا مريم اللي يشوفنا زمان مش كونا بنتفرق ابدا
مريم :كل حاجه بتتغير يا روح
روح بصت لي ذكره اللي قاعده سرحانه في لا شئ
روح:مالك يا ذكره انتي مش مرتاحه هنا ولا اي
ذكره:لا طبعا يا طنط دا حضرتك وحشاني اوي
روح ابتسمتلها :كان نفسي اخدك ليوسف يا ذكره بس يوسف قلبو دق خلاص
ذكره :الله يخليهم لبعض
روح ومريم :يارب
مريم سمعت صوت الباب بيخبط جامد :استر يارب قومي يا ذكره افتحي
ذكره فتحت واتصدمت ب محمد اللي واقف مبتسم ليها
ذكره بخوف:م محمد
محمد دخل ومسكها مش شعرها :اه محمد اللي كونتي فكره نفسك هتضحكي عليه لا فوقيي
ذكره فضلت تصوت
مريم :سبها انت عاوز منها أي خلاص كل حاجه انتهت
روح بتحاول تسلك محمد من ذكره
&&&&&

 

 

يوسف :بس يا سيدي ونفتح الشركتين ع بعض وهنكسب اكتر اكيد
مازن :فكره هايله فعلا انا معاك طبعا
يوسف بابتسامه:معلش بقا هتعبك معايا شويه انهارده هروح اجيب بس ماما من عند صحبتها وهنروحها ونطلع ع الشركه علطول
مازن :مافيش مشكله يلا بينا
مازن ويوسف وصلو تحت العماره
مازن :في صوت حد بيصوت
يوسف بخوف ع مامتو طلع يجري ومازن وره
مازن:اصبر بس ممكن يكون مش طنط براحه يا ابني
يوسف طلع يجري لقه محمد بيضرب ذكره ومريم وروح بيحوشو
روح :الحق ذكره يا يوسف
مازن ويوسف حاش محمد
مازن نزل ضرب في :مش عيب تتهجم ع ستات
يوسف كمل ضرب عليه
محمد بيحاول يدافع عن نفسو :ستات اي ضحكوا عليا ولبسوهالي عامله فيها شريفه وأبوها بيبيعها لكل واحده شويه
مريم نزلت بالقلم ع وشو:اخرس قطع لسانك
مازن واقف مش فاهم حاجه وبصص ع ذكره اللي متبهدله وواقفه تعيط
ذكره بعياط :والله كداب انا عمري معمل كدا
محمد لسه هيتكلم يوسف مسكو :تعالي كدا انت حسابك تقل معايا
يوسف خد محمد بعد ما عملو محضر بعدم التعرض وكلهم كانو معاه
ذكره واقفه حطه وشها في الأرض ومريم حضنها وروح معاها
مازن واقف يبص عليهم من بعيد
يوسف :خلاص يا جماعه مافيش حاجه تقدري تخدي انسه ذكره وتروحي يا طنط مريم
مريم بدموع:مش عارفه اشكرك ازاي يا يوسف
يوسف:متقوليش كدا أناا زي زي سليم ولا اي
مريم بدموع :طبعا وبصت لي مازن :شكرا يا ابني
مازن اكتفي بابتسامه
&&&&

 

 

عمرو فضل واقف مراقب وعد لحد ما نزلت وهي منهاره
عمرو بخوف عليها قرب منها:انتي كويسه
وعد بصتلو بانهيار :ومعرفتش تتكلم
عمرو خاف عليها خدها بهدوء وركبها وفضل ماشي لحد مراح لمكان مفهوش حد
وعد طول الطريق بتعيط
عمرو بصلها ونزل من العربيه :انزلي يا وعد
وعد بصتلو ونزلت وبصت حواليها كانو ع المقطم
عمرو وقف بعيد عنها وبصلها :عيطي
وعد مصدقت وفضلت تعيط بانهيار وعمرو واقف بصص عليها ومقهور وهو شايفها كدا بعد شويه
وعد :انا مكونتش كدا انا معرفش انا مين من بنت متعرفش تعمل اي حاجه في حياتها ومش قادره توجه حد لبنت بتخطط وتفكر علشان تجيب حقها وحق اخواتها عشت دور مش دوري وشخصيه مش شخصيتي بس انا تعبت من الشخصيه دي انا تعبت
عمرو واقف يبص ليها ومش بيتكلم
وعد : كان بيموتني من الضرب علشان مش بخلي يقرب ليا وعلشان بدافع عن ذكره انا كونت بحبو ليه آذاني كدا ليه قرر يدبحني وانا عايشه ليه مصمم يدمرنا أنا وذكره
وعد بصت لي عمرو :هو انا مش بنتو
عمرو واقف بيحاول يفهم وبصص ليها بهدوء
وعد:ذكره كانت علطول تعيط كونت صغيره مش فاهمه ليه بتعيط كدا كانت بتحاول والله وتقاوم بس كانت بتخاف منو كونت فكره بيضربها بس لما كبرت وفهمت عرفت انو بيتحرش ب بنتو
عمرو بصلها بصدمه
وعد :فضلت تقاوم وخافت تقول لماما متصدقش وخافت يعمل حاجه ف سليم فضلت ساكته وانا كونت شايفها لحد كبرت وبداء يقرب مني بس انا عرفت ابعدو عرفت ادافع اتحولت من بنت بتخاف من اقل حاجه لواحده تانيه خالص بس انا مش كدا انا لسه بخاف يا عمرو

 

 

وعد بصتلو وهي منهاره :انا خايفه يا عمرو
عمرو فضل يهدي فيها :كونتي عندو يا وعد
وعد بصوت منبوح :كونت بجبلو المخدرات
عمرو بصلها بستغراب وصدمه
وعد بصتلو بدموع مش عايزه تقف:انا حطيت مخدرات فلبيت وطلبت البوليس يا عمرو!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تحرش طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى