Uncategorized

رواية مجانين وعلى الضحك عايشين الفصل الخامس 5 بقلم زهرة

 رواية مجانين وعلى الضحك عايشين الفصل الخامس 5 بقلم زهرة

رواية مجانين وعلى الضحك عايشين الفصل الخامس 5 بقلم زهرة

رواية مجانين وعلى الضحك عايشين الفصل الخامس 5 بقلم زهرة

اميرة يلا يا برنس هنروح الملاهي
محمد يلا يختي
في الملاهي
محمد وأميرة داخلوا الملاهي واتفاجوا بصاحبة اميرة الاتيم هي وجوزها هناك
اميرة واد يا محمد هي مش دي البت سارة و جوزها الموكوس
محمد هو بعينه بغباوتة بوشة العكر
اميرة طب يلا نروح ليهم
محمد يلا اي يختي دا انا اقتلك هنا اه احنا مش هنروح لحد احنا جايين هنا نقضي وقت مع بعض
اميرة يخراشي علي الي عاوز بستفرد بيا دا
محمد يخربيت الهبل
محمد خد اميرة و قعدوا يلعبوا من لعبة للعبة
فجأة جت ليهم بنت وقالت لهم
لو سمحتم في هنا مسابقة ممكن تصوتوا لينا
اميرة و بكل صدر رحب بس كدا عنيا ليكي
اميرة يلهوتتاااااااي يخراااااباااااااااي مكنتش يومك يا ميرا يا صغيره علي الهم يا بنتي يا ندماتتااااااي انتي فين يا اما سايبة بنتك للكاتعة تمرمط فيها يلهوتاااااااتي
البنت انتي بتعملي اي يا مدام انا بقولك صوتي مش ولولي
اميرة والله انا حبيتك عشان كدا هخلي محمد يصوت هو كمان
وبصت لمحمد الي مش قادرة يمسك نفسة من الضحك انت مبتصوتش لي يا ميدوا صوت صوت يا راجل
محمد عنيا يا قلبي
محمد اهي اهي يخربيتك يا محمد متجوز واحده هبلة اهي اهي اعمل فيها اي دي
يا دهوتتااااي طب اقتلها واخلص منها يا ربي دي
اميرة بتمثيل وهي بتجارية
نهاااااار اسواااااااح هيطلقناااااي هيرميننننيي انا والعيااااال يخراااااباااااااااي لالالالا كلة من ام أربعة وأربعين أمة بس انا مش هسكتلها الولية دي يا مراااراااي
اهي اهي
محمد وأميرة بصوا لبعض وانفجروا ضحك علي منظر البنت الي كان بقها هيوصل للأرض من الي بيعملوا
البنت انا اسفة اني جيت طلبت منكم حاجة
دهوتتااااااااي انا متنتزلة عن المسابقة مش عاوزة اكسب اهي اهي
اميرة متعمليش في نفسك كدا يا حبيبتي هما كدا الرجالة ميملاش هنيهم التراب
اقولك ارفعي علية قضية خلع و مرمطية في المحاكم اه احنا منسكتش عن حقنا
الخائن دا المفروض يدفع نفقة والشقة من حق الزوجة اه معلش احنا بنتكلم
البنت بصدمة اخري ودمغها خلاص هتتشل انا مش متجوزة اصلا انا غلطانة اني واقفة معاكم وسابتهم ومشيت
محمد البت فكرتنا مهابيل
اميرة الي يفكر يفكر كتها نيلة ملحقتش اكمل صويت
محمد يلا يلا تمشي
اميرة استني يسطا بس كدا
محمد خير
بص يبشا انا عاوزه ايس كريم من المحل دهون
محمد دهون بيئة اوي
اميرة يعني انت سبت يسطا و بشا ومسكت في دهون
محمد علي رايك يلا اجبلك خلينا نخلص
خربتي بيتي
اميرة في سرها انا برضوا والي امك الحرباية الي كل ما تيجي عندنا تاخد اكلنا كأنها محرومة الله يحرقها مطرح ما هي
محمد بتقولي حاجة يا روحي
اميرة لا يسطا يلا بينا
محمد و هو ماشي تصدقي انك بت فصيلة
اميرة أعلم ذالك اخي اعلم
محمد انتي قلبتي علي أبوا لهب في الجاهلية كدا لي
اميرة اغرب عن وجهي اتشبهني انا أميرة القبيلة ب هذا الذي يدعي أبوا لهب ثقلتك امك
محمد هي وصلت لثقلتك امك
اميرة بصت لمحمد لقيتة جاي نحياها
اميرة بسرعة البرق اجري يا مجدي
محمد و هو بيجري ورا اميرة تصدقي بالله ما هسيبك المرة دي
اميرة اهدي يا أبوا حميد مش كدا يبشا
محمد ابدا ابدا
اميرة يا لك من شنقيط
محمد اي شنقيط دي كمان بت اوعي تكون شتيمة
اميرة عطلاق ما اعرف يا عمري
محمد البس اهي قلبت فدوي
اميرة خلاص بقي يسطا مش قادره اجري تاني
محمد خلاص
فجأة و هما ماشين شافوا حاجة
اميرة محمد اسمحلي اقلك
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الساحر للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى