روايات

رواية أحببت أميرة الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الفصل التاسع 9 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الجزء التاسع

رواية أحببت أميرة البارت التاسع

رواية أحببت أميرة الحلقة التاسعة

عزه فتحت الباب وتفاجأت وما كان الا البوليس اي ده انتو عايزين مين
الظابط مش ده بيت استاذ جابر الميكانيكي
عزه بخوف وتوتر ايوه هو حضرتك عايز مين
الظابط عايزين زوجته مدام عزه
عزه لييييه انا عملت اي ودخل جابر لأن مكان شغله تحت البيت وشافهم وهما طالعين
جابر في اي يا باشا مراتي عملت اي
الظابط ..المدام حاولت تق*تل بنتك أميره اكتر من مره والشخص اللي اتفقت معاه عندنا القسم واعترف بكل حاجه
عزه لاءءءء ده اكيد كدا*ب دي أميره زي بنتي
الظابط الكلام ده تقوليه ف القسم واخدوها وجابر راح وراهم وسمع من الشخص اللي متفقه معاه كل حاجه وسمعو تسجيل المكالمه

 

 

جابر بحز*ن شديد انتي تعملي كده لييه حرام عليكي دي بنت يتي*مه واعتبرتك امها
عزه بعياط ابوس ايديك سامحني انا مستعده اعمل اي حاجه عشان تسمحوني
جابر تركها وذهب وقال انتي تستاهلي العق*اب
عند أميره في الكليه
أمير. مش هتديني رقم والدك بقا ولا اي
أميره عايزه ليه
أمير مفيش اصل ليا عندو أمانه وخلاص جه الوقت اللي لازم اخدها
أميره ..ابقي تعالي ل بابا البيت لانه فونه بايظ من يومين وخد منه حاجتك مع ان بابا مقليش انو يعرفك قبل كده
أمير ماشي جاي بليل يلا اوصلكم
أميره لاء طبعا احنا هنمشي لوحدنا سلام
في بيت أميره
وعرفت باللي حصل لمراه ابوها وز*علت عليها ولكن إسراء قالت هي تستاهل اكتر من كده انا بنتها ومزعلتش
أميره خلاص يا إسراء اقفلي الموضوع ده معلش
والباب خبط
وكانت حور
أميره تعالي يا حوري
حور كنت زهق*انه قولت اجاي اقعد معاكم شويه خصوصا اني عارفه انك هتكوني زعل*انه
أميره كويس انا كنت محتاجلك اوي
والباب خبط تاني وفتح ابو أميره
أهلا وسهلا تعالوا اتفضلوا
وكان أمير وأمه وأخوه الكبير
أمير بصراحه يا عمي انا جاي اطلب ايد أميره
جابر..أميره بس دي لسه في اولي جامعه ياابني
ام أمير متقلقش يا حج هي بإذن الله هتكمل في بيت جوزها ومستعده اكتب تعهد بكده
جابر ربنا يبارك فيكي يا حجه بس انا لازم اخد رأي أميره الأول
وذهب الي أميره وحكي لها
أميره هو قالك انه اسمه أمير
جابر ايوه يابنتي واطلعي اقعدي معاه اعرفي شكله
حور والله وكبرتي يا ميروو وبقا يجيلك عرسان اهو يلا البسي
وجهزت أميره وطلعت سلمت وقعدت وذهب الجميع حتي يتركوهم وحدهم
أمير احم هتفضلي ساكته كده
أميره بصدمه بصت انت
أمير ايوه اي رأيك في المفاجأة دي
أميره ايوه بس اا

 

 

أمير مبسش ولا حاجه احنا نقول مبروك وانا مش عايز اعترفلك بحبي الالما تكوني مراتي حلالي
أميره موافقه بس تعليمي فوق كل شيء
أمير زغرط بصوت عالي
والجميع ضحكوا عليه
وبعد يومين
بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير
وحضن أمير زوجته أميره وقالها دلوقتي بس اقدر اقولك بحبك وبموت فيكي
أميره بكسوف وانا كمان بحبك
عند حور واقفه فرحانة ووقف جمبها اخو أمير اسمه مصطفى
مصطفى الجميل واقف وحدو ليه
حور وانت مالك يا شبح
مصطفى ع فكرة مفيش بنت بتقول شبح
حور مش انا قولت
مصطفى ايوه
حور يبقا فيه يا معلم واخفي من وشي بقا وبعدين انت خاطب واقف معيا ليه بقا
مصطفى ايوه كنت لكن فسخت وشكلي هخطب دلوقتي
حور قصدك اي
مصطفى تتجوزيني وطلع خاتم من جيبو لانه كان متأكد انها بتحبه
حور بدموع فرحه وأمها جات جمبها وقالت وافقي يا حبيبتي مصطفى شاب محترم
حور موافق بس تعليمي هكمله
مصطفى لبسها الخاتم
بعد سنتين
اميييييير شوف ابنك
أمير بتصرخي ليه طيب براحه يا أميره يا قلبي
أميره عيله تجنن صحيح
أمير بس متقدريش تعيشي من غيرنا اصلا
أميره ايوه صح ما ده اللي مصبرني عليكم
أمير بحبك

 

 

أميره وانا كمان بح…يالهوي الأكل اتحرق
أمير بضحك عليها طب كملي الكلمه طااااااه
بقلمي ملك محمود
تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت أميرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!