روايات

رواية أحببت صغيرة الفصل العاشر 10 بقلم روان عبدالوهاب

رواية أحببت صغيرة الفصل العاشر 10 بقلم روان عبدالوهاب

رواية أحببت صغيرة الجزء العاشر

رواية أحببت صغيرة البارت العاشر

رواية أحببت صغيرة
رواية أحببت صغيرة

رواية أحببت صغيرة الحلقة العاشرة

وج ـددهآ مـلقى على آلآرضـ آسـرع آليهآ وح ـمـلهآ على آلسـرير وج ـلسـ بــج ـآنبــهآ وضـع يده على ج ـبــهتهآ وج ـدهآ آنهآ بــآرده ج ـدآآ فآ آح ـتضـنهآ وج ـد آنهآ لمـ تبــدل ثـبــلهآ وبــآقية بــآلفوطـه فآ آح ـتضـنهآ بــقوة ح ـتى يدفئهآ وظـل يقبــل رقبــتهآ بــرقه ح ـتى آسـتيقظـت روح ـ وهي ترتعشـ
روح ـ بــكلمـآت مـتقآطـعه: بردانه بردانه قوى
صـقر قبــلهآ مـن شـفتيهآآ وظـل يقبــلهآ آكثـر وآكثـر ولكن وج ـدهآ لمـ تنطـق آبــدآ فصـآبــ آلخ ـوف قلبــه
صـقر بــخ ـوف: روح ردى عليا
ولكن لمـ تج ـيبــ عليه فذدآد خ ـوفه عليهآ ح ـمـلهآ وذهبــ آلي آلمـرح ـآضـ وضـعهآ تح ـت آلدشـ بــمـيآه سـآخ ـته ح ـتى تدفهآ قليلآآ وآنتظـر ح ـتى آمـتلآ آلبــآنيو بــمـيآه فآتره آزآح ـ آلفوطـه مـن عليهآ وتح ـكمـ في نفسـو بــقوه وثـبــآت ف هي كآنت مـثـيره بــآلنسـبــه له ووضـعهآ دآخ ـل آلبــآنيو فتره ح ـتى دفتى قليلآآ ثـمـ احضر فوطـه كبــيره وضـعهآ على
ج ـسـدهآ وح ـمـلهآ وآلبــسـهآ مـلآبــسـهآ وهو يح ـآول آبــعآد نظـره عنهآ وآنيمـهآ على آلسـرير ثـمـ نزل

 

 

صـقر: يا سعاد اعملي اكل للهانم بسرعه
سعاد: ي بيه الست سوزي مطلبتش حاجه
صقر بغضب: مين قال سوزيدى كمان ست هي روح القناوي
صلو على الحبيب”
سعاد بخوف: حاضر ثواني والاكل يكون جاهز
آخ ـذ صـقر آلآكل وطـلع آلى
آلج ـنآح ـ بــتآع روح ـ وضـع آلآكل بــج ـآنبــ آلسـرير وبــدآ آن يفوقهآآ
صـقر بــح ـنيه لآول مـره مـع
آح ـد: روح
بــدآ يمـشـي يده على وج ـههآ آلنآعمـ ويدآعبــهآ
بــيده: روح قومي علشان تاكلى يله
بدات روح ان تفوق
روح بتعب وهي تمسك راسها: اه راسي بتوجعني اوى
روح بصدمه: مين الي غيري هدومي
صقر ببرود: انا
روح بغيظ: ياسافل يا قليل الادب
صقر بضحك: بس خلاص مشفتش كل حاجه يعني
نظرت له روح نظرة غيظ
صقر بضحك في محاوله ان يغيظها اكتر: لاشوفت كل حاجه وانتلقت عليه روح وظلت تجرى وراءه
روح وهي تلاحقو: مش هسيبك والله يا قليل الادب
صقر بضحك: اهدى كده
وكانت سوزى تستمع اليهم
سوزي بصدمه: صقر ابقناوي بيضحك
ثم اكملت بغيظ: ازاى ده عمره م ضحك م حد يروح يضحك مع الفلاحه دى لازم اعمل حاجه
ثم فكرت وابتسمت بخبث وذهبت لتحدث احدهما
عند صقر وروح
صقر بضحك: اهدى
روح بغيظ: ابعد عني
صقر: خلاص كلي يله
روح: مش جعانه

 

 

صقر وهو يجذبها نحوه ويطبع قلبه على وجهها يله هتخلصي الطبق كلو ولا
روح بخجل: ماشي هات يله
صقر امسك المعلقه وبدا ان ياكل روح
روح: انت بتعمل ايي
صقر هاكلك
روح بصدمه: نت كويس
صقر وهو مستغرب: اه
وبدا يطعمها حتى انهت طبقها ووضعه على التربيزه
وجد روح تمشط شعرها امسك الفرشاه وبدا يسرح شعرها الطويل وبدا يسرح حتى انتهى
ولكن صوت سوزي من اسفل وهي تنادي على صقر
نزل صقر وروح
سوزي بخبث: مبروك ياصقر ياحبيييي مش هنحتاج الاشكال دى تاني انت كنت متجوزها على شان الخلفه صح
وروح بدات تنظر الى سوزي وهي تحضن صقر وتزيح يد روح مبروك يا حبيبي هتبقى اب انا حامل
تجمعت في عيون روح الدموع وتذكرت كلمهاا
فلاش باك

 

 

سوزي: اوعى تكوني مفكره ان صقر هيحبك دا متجوزك علشان ولي العهد وبس يا حبيبتي وبعدين هو لما هيحب هيروح يحب فلاحه زيك وذهبت روح بدموع على حالها
باك
سوزي: طلقها يا حبيبي يله
روح ذهبت لكن هناك يد تمسكهاا
صقر……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية أحببت صغيرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!