روايات

رواية أنت ملكي فقط الفصل العاشر 10 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط الفصل العاشر 10 بقلم غنوة حبيب

رواية أنت ملكي فقط البارت العاشر

رواية أنت ملكي فقط الجزء العاشر

رواية أنت ملكي فقط
رواية أنت ملكي فقط

رواية أنت ملكي فقط الحلقة العاشرة

صحي صهيب وما لقاش عشق جمبه حاول يقوم لكن ما قدرش من الوجع قعد على السرير لحد ما فتحت عشق الباب
عشق: صحيت امتا صباح الخير
صهيب: صباح العشق يا عشقي
عشق بكسوف: اساعدك
صهيب: اه والله ياريت
عشق قربت ومسكت ايده وسندته لحد الحمام
صهيب : وقفتي ليه؟؟
عشق باستغراب: عشان تفوت
صهيب بخبث: اه بس عايز حد يساعدني
شهقت عشق بكسوف: انت واحد سافل
صهيب: اه سافل اثبتلك يا روحي😉
عشق : انا هنادي رعد يساعدك
صهيب: استغر الله عاوزاني اتصبح بخلقته دلوقت يجي ويعملي محاضرة من محاضرات علم النفس بتاعه
عشق ضحكت بصوت عالي
صهيب فرح انه قدر يضحكها
صهيب بخبث: تعالي ساعديني بالشاور ما تخافيش مش هقلع البنطلون 😉
عشق دخلت بكسوف وساعدته وخلصوا ونزلوا تحت
________________________________________________
صهيب وعشق: صباح الخير
ندى صباح الورد يا قلبي عامل ايه دلوقت؟
صهيب والابتسامة شاقة وجهه : الحمدالله كويس اوي
نور بخبث: اهااا ايه الابتسامة دي النا زمان ما شوفناها
صهيب: فرحان اويي
حازم: يارب تفضل كده على طول
زين بغباء: هو في حد يفرح عشان مضروب برصاصة؟؟
رعد قرب وهمسله: اسكت يا حمار هو فرحان عشان عشق معاه انت ازاي تجوزت اختي بالغباء دا مش عارف صراحة
زين بمسخرة: مش عشان هي اغبى مني مثلا
رعد : اه عندك حق اقنعتني الصراحة
ضحكوا وقعدوا على السفرة
قاسم: يا واطي بقالك شهرين بتتنرفز علينا ما شوفناش الفرحة الا اليوم
صهيب بجرأة ووقاحة : حد يكون معاه الملاك دا وما بيكونش فرحان(وبص لعشق)
عشق بكسوف: انا رايحة هعمل شاي
عملت عشق الشاي وقعدوا كلهم وقطع هدوئهم صوت خبط الباب
قام رعد عشان يفتح
رعد بصدمة: اهاااا وحشتني يا كلب
ايهم : وانا كمان ازيك عامل ايه
رعد: الحمدالله ادخل الكل هيفرح لما يشوفك
دخل ايهم وسلم على الكل وقرب من عشق وحضنها
صهيب بغيرة: مالك ياض احترم اني جوزها واقف شايفني بقرون ولا ايه
ايهم بضحك: ما خصكش عشق اختي صح يا عشق؟😉
عشق باستفزاز: طبعا اخوي وغالي على قلبي اوي😘
صهيب بغيرة : طب اقعد عقبال ما يجيبولك الاكل عشان تطفح
ايهم بضحك: ربنا يسامحك يعني فوق ما جيت بأول طيارة لما عرفت انك اتصبت عايز تبهدلني وتهزقني ايه قلة الادب دي يا اخي
كلهم ضحكوا وقعدوا يهزروا لحد ما جا المسا
استوووب🔥
ايهم الجارحي ابن عم عشق وصهيب عمره 25 ووسيم وعايش مع اهله بأمريكا بس هم ما يقدروش ينزلوا عشان ظروف الشغل وكده وهو اللي ربى عشق عشان لما ماتو اهلها كان قريب عليهم واخدها تعيش معاه فضلت معاه سنتين
في المساء🔥💜
اوضة عشق وصهيب🔥💜
صهيب بحزن : عشق
عشق: ايه؟
صهيب: انتي لو عطيتك فرصة انك تطلقي هتطلبي الطلاق؟؟
عشق بتوتر واستغراب: ليه السؤال ده؟؟
صهيب: عشان انا جوايا بركان وهموت من القهر ايهم واضح بيحبك والمفروض لما اخدت بالي من الموضوع اروح اضربه واموته بين ايديا بس ما عملتش كده عشان خايف
عشق : خايف من ايه؟؟
صهيب: انك في يوم تحبيه
شهقت عشق بصدمة وقامت من عالسرير وقالت
عشق بصراخ: انت ازاي تقول كده ليه شايفني مش محترمة عشان احب راجل غير زوجي؟
صهيب: يعني بتحبيني ؟؟
عشق: ……..
صهيب: تعالي اقعدي جمبي لو سمحتي
قربت عشق وقعدت جمبه
صهيب مد ايده ورجع شعرها لورا
صهيب بصوت مكسور: انا عمري ٣٣ وانت ٢٠ انا اكبر منك ب ١٣ سنة اما ايهم ٢٥ يعني من عمرك ومناسب ليكي انا بجد مقهور من فرق العمر اللي بينا وخايف تحبيه عشان الخب مش بأيدنا
عشق بحنيه مسكت وجهه بين ايديها : ….
صهيب : مالك ساكته عايزة تقولي حاجة ؟
عشق : …….
صهيب: عشقي مالك؟؟
عشق بهمس: بحبك
صهيب انتفض من عالسرير
صهيب بصدمة: اييه قولتي ايه ؟؟
عشق بكسوف: ما قولتش حاجة
صهيب مسكها من ايدها : ارجوكي عيديها قولتي ايه؟؟؟
عشق: رغم اللي حصل وانا مقهورة بس مش قادرة اكرهك
صهيب باسها بلهفة وشوق وبعد سند جبينه على جبينها
صهيب وهو يلهت: انا قطعت مرحلة الحب انا بعشقك يا عشقي
عشق ابتسمت بكسوف
صهيب: مستعدة تديني فرصة تانية؟؟؟
عشق: اه بس بشرط انك ما تقربش من….
قاطعها صهيب
صهيب: وربنا مش هقربلك الا لما تكوني رضيانة انا عارف ان اللي عملته خلاكي تبقي خايفة اكتر بس اوعدك اني هكون سندك واي حاجة بتقوليها هنفذها
عشق بدموع حضنته وناموا فحضن بعض
________________________________________________
اوضة زين وغرام🔥💜
زين بغضب : انتي ازاي تحضني الحيوان ايهم هااا
غرام باستفزاز: عادي اخي بالرضاعة وعايزة احضنه في حاجة غلط؟؟؟
زين بنرفزة لا ما فيش يا انسة غرام
ودخل الحمام وخبط الباب وراه تحت ضحك غرام على غيرته
طلع زين وما ادلهاش اي اهتمام وقعد على الكنبة وشغل التلفزيون
غرام: حبيبي
زين ……
غرام: يا قلبي
زين……..
غرام : مش هترد؟؟؟
زين……..
غرام بتمثيل الحزن: ربنا يسامحك كنت عايزة حضن صغنون قدددددد كده 🤏
زين بسرعة وكأنه كان محضرلها الجواب: روحي قولي لأخوكي بالرضاعة الاستاذ ايهم يحضنك
غرام اطلقت ضحكة سمعتها الفيلا
زين بنرفزة: ايه قولت حاجة تضحك؟؟؟
غرام قربت وقعدت بحضنة ولفت ايديها حول رقبته بدلع : بيبي انا بحب حضنك انت وبس
زين بنفسه( يا لهويييييي ازاي هعمل نفسي تقيل وهي قاعدة فحضني يارب صبرني )
زين ببرود: بقيتي مش بتتكسفي وتقعدي فحضني من غير ما تتكسفي ايه اللي تغير
غرام قربت وباسته على دقنه برقة
زين حملها وحطها على السرير
غرام بهمس: ابعد مش كنت زعلان وانا دلوقت زعلانة
زين ما درش عليها وباسها وووو…
________________________________________________
تاني يوم في الصباح صحي صهيب وعشق
صهيب بفرحة؛ انا مبسوط اوي على اللي قولتيه مبارح
عشق بكسوف؛ احم يلا بينا ننزل نفطر
صعيب بضحكة : ماشي يا انسة مكسوفة
نزلوا كلهم وقعدوا يفطروا وقامت غرام عشان تشرب مي
بس ما لحقتش تتحرك واختل توازنها ووقعت اغمى عليها
زين بفزع: غرااام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أنت ملكي فقط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!