روايات

رواية المشعوذة الصغيرة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نجلاء

رواية المشعوذة الصغيرة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نجلاء

رواية المشعوذة الصغيرة الجزء السابع والعشرون

رواية الصغيرة البارت السابع والعشرون

رواية المشعوذة الصغيرة الحلقة السابعة والعشرون

رحيم بعد مادخل القصر شاف دموع داخل

احضان سليمان وقال دموووووع يومك

اسود ومش معدى

دموع/ وهى بتضحك هو انت بتعلى

صوتك يا بابا لية يلا يا عم سليمان يا

حبيبى على المطبخ علشان جعانة ومسكت

يد عم سليمان وتوجهت فى المطبخ رحيم

 

 

 

جية يدخل قفلت باب المطبخ فى وشة

وهو بالخارج طور هايج

         ((فى المطبخ ))

سليمان / ماينفعش كدة يا بنتى انا وافقت

انك تربية مش تجننية

دموع / على فكرة انا مش لدغة خلاص

خفيت يا رجل يا طيب

سليمان / عارف بس خذى بالك الا تغلطى

دموع/ ماتخفش عليا دا أنا تربية سعيدة 😈

 

 

 

سليمان/ بزعل وانا يا بنتى دة انا من

ساعت ما دخلتى البيت هنا وانا معتبرك

بنتى قبل ما اعرف انك بسم الله ماشاء الله

عليكى

دموع / اممممم وانا ما شوفتش أبويا

وأعتبرتك أبويا ودخلت فى حضنة وسليمان

استقبلتها بحضن أبوى وملس على شعرها

لأنها خلعت النقاب والحجاب و العباية

رحيم/ دخل المطبخ من شباك الجنينة

وقال والله عال يا سليمان ، ماانتى

بتتحضنى اهو يا جنيتى اقصد يا دموع

 

 

 

هانم هو دة اللى اتعلمتية فى فرنسا

دموع / شهقت😲 رحيم انت فاهم غلط إهدى

وبلاش شيطانك دة

وبعت تجرى فى المطبخ وهو وراها و واقفت

هو وهى وبينهم طاولة ورحيم سحب

معلقة خشب كبيرة من الرف

سليمان / يا ابنى انت فاهم غلط دموع

ذى بنتى سيبها

رحيم / بينتك وواقفة كدة امال لو

 

 

 

عرستك عاتلبس اية لاااااااا اوعى تقول

عرستك دى فاهممممم يا رجل يا ******

واقفة تتحضنى يابتتتت وراح ضربها اول

ضربة اسفل ظهرها بالملعقة

دموع / اةةةةةةةةة رحيم بلاش ضرب انا

مش ناسية اللى عاملتة فى المطار ،وبقت

اديها على مكان الضربة

سليمان/ محدش قال عروسة انت اللى

بتقول دى دموع اللى انتى بتحبها يا بنى

 

 

 

كفاية ضرب

رحيم / بعصبية اهبل انا علشان تفكرنى هى

مين ماهى علشان زفتة هانم تتربى وضربها

تانى ضربة اسفل ظهرها

دموع / 😭😭😭كفاية وجعتنى بقاااااااااا

رحيم اللى انت عايزة عاملة اةةةةةةةةةة

رحيم / انتبة اية دة انت قولت رحيم مش

لاحيم

دموع / بتعيط ، لان مخططها باظ

 

 

 

رحيم / ضربها ٣ مرة ،انطقى يا دموع

دموع / اةةةةةةةةةةةةةةةة وطلعت تجرى

على ركن وظهرها للحائط علشان مش

يضربها كان نوع من الحماية ،،🌹غبية

كانت جريت وخرجت من الشباك او الباب

يلا الكاتبة عايزة كدة😂😂 🌹

رحيم / قرب منها ايه اةةة دى كلامى صح

ولا موجوعة

 

 

 

دموع / وهى بتطنطط من الوجع الاثنين

يارحيم اهئ اهئ😭😭😭😭🥺🥺

رحيم / قال استغفر الله العظيم ورمى

المعلقة وقال، بهدوء، برة يا سليمان

سليمان / حاضر بس دموع يعنى

رحيم / ،بهدوء ، قولت برة اخلع بدل ما نقل

كرامتك هنا

سليمان/ خرج من المطبخ وهو عارف ان

 

 

 

الهدوء دة وراة عاصفة وبسرعة قفل الباب

بالمفتاح عليهم وذهب الى الثلاجة وجلب

زجاجة ماية وشرب بق و واقف أدام

الثلاجة و ظهره لدموع قال بهدوء انا وحش

ازاى اعمل كدة فى جنيتى لا لاملكش حق

يا رحيم دة شيطان ودخل وكان قاصد

يسمعها الكلام ونظر لها وجدها وقفت بكاء

بس نفسها عالى وبتمسح انفها بظهر اديها

فقام بجلب منديل ورقى من المطبخ

 

 

 

واعطاة لها وبعد تردد اخذتة وهو يقول

ازى اعمل كدة فى جنيتى الصغيرة ازاى

دموع/ 🥺🥺رحيم عايزة اشرب وقالتها بصوت

ضعيف من آثار البكاء فاجلب لها ماء وبعد

ما شربت اخذ منها الزجاجة ووضعها على

الطاولة ويهز دماغة برقة ويقول لا دى

دموع يا رحيم تعالى يا دموع تعالى

 

 

 

دموع / مسحت دموعها وانفها ونظرت الى

ايدة اللى ممدودة لها وهو يهز رأسة وزعلان

انة ضربها ،وقالت رحيم انت مش زعلان

صح وقالتها وهى خايفة. 🥺

رحيم / اطلاقا تعالى يا جنيتى متخافيش

دموع / لسة بتمد اديها لايدة وتبتسم

بسرعة جلس على كرسى و ثبت دموع على

رجلة واخذ يضربها اسفل ظهرها وكأنها اب

يعاقب ابنتة صاحبة ال ٣ سنوات ،،اةةةةة

رحيم انا شاربة ماية عانرجع عليك🤮🤮

 

 

 

بطنى يا رحيم كفاية اةةةة رجلك فيها

عظمة داخلة فى بطنى اةةةة

رحيم/ عندك حق انا بقول كفاية ضرب

نعض بقا 😈🦷

دموع/ اةةةةةةةة يا بن العضاضة رحيم

عاشتمك اةةةةة دة الضرب ارحم اةةةة

رحيم / انا امى عضاضة 🦷

دموع / بطل قلة أدب يا رحيم اةةة بص

اضرب بس بلاش عض اةةة

 

 

 

رحيم / انا مبسوط وانا بعض 😈

دموع / ااااااةةةةةة يا قليل الادب يا

رحيييببيييم اةةةةة😫😩

عدى وقت ورحيم بيعاتب دموع على انها

سابتة فى المطار وانها حضنت سليمان

ووقفت امامة بهذا الوضع وانها قالت إنها

لدغة وغيرة وغيرة ومع كل مرة ضربة اسفل

ظهرها او عضة وكل ما دموع تقول وتعاتب

 

 

 

يرفض ويعاند اكثر

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

فى المساء اقتحم رحيم غرفة دموع دون

استئذان بقلم نجلاء فتحى وهذا ازعج دموع

دموع/ شهقت لأنها من الضرب والعض كانت

نايمة على بطنها على السرير🛏 ،،اطلع برة يا

رحيم ماينفعش كدة عيب

رحيم / هو العيب دة بيجى بمزاجك انت

مانزلتيش تاكلى لية بقلم نجلاء فتحى

 

 

 

 

دموع / شدت غطت نفسها وهذا ازعج رحيم ،

يعنى توجعني وانزل اكل

رحيم / براحتك اظاهر دلعتك على العموم اللى

بتسمية ضرب دة ولا حاجة عندى ، كدة حاجة

خفيفة وكنت حنين معاكى ورمى فى وشها

أنبوبة كريم لتخفيف الألم

دموع / اية دة

رحيم / اوعى تفكرى ان شغل الروايات دة

معايا وان ادهن مكان الألم لا والف لاااااااا

عندك اهو عايزة تدهنى أو لا براحتك وخرج

 

 

 

ورزع الباب وراها

دموع / اةةةةةة يارتنى ما سمعت ولا اتكلمت

على الاقل كنت عاتفضل بطلى الخارق بكرهك

اقصد بحبك يا رحيم 😭😭😭😭

رحيم / كان واقف على الباب من الخارج وسمع

كل كلمة وابتسم وسار الى مكان ما

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

(فى مكان ما )

وهدان وزوجتة وناجى مربوطين⛓ فى مكان

معزول

 

 

 

دخل رحيم وجلس على 🪑ووضع رجل على رجل وظهر

على حقيقتة قبل ما يعرف دموع

رحيم / منور يا وهدان انت ومراتك وابنك

وهدان / انت مين يا جدع انت ايه قلة القيمة

دى انت مش عارف بتكلم مين

رحيم / بكل غرور لا عارف وهدان تاجر طماع

بيسافر كثير وعامل أسمة بفلوس أخوة ،اللى

قتلة هو ومراتة واخذ بنتة رباها لحد ما تكمل

١٨سنة وبعدين يخليها تمضى تنازل عن كل

 

 

 

حاجة وبعدين يكون مصيرها ذى ابوها وامها

صحيح الكلام دة انا عارفة ،لكن انا هنا عايز اسمع

الحقيقة ولو كدبت عليا ثمن كدبك ابنك الوحيد

عايكون *****

وأدام عنيك القرار فى ايدك

الأم/ بتسرع لاااااا يا بية ابوس رجلك ابنى

لا وهدان طماع وعايضحى بأبنة فى

سبيل نفسة انا معايا الحقيقة كلها

وهدان / اكتمى يا ولية اكتمى

 

 

 

الأم/ وهدان مش ابو ناجى

وهدان / اكتمى قولت اكتمى وارح علشان

يضربها رحيم ورجالتة منعوا انة يقرب

ليها

ناجى / 😲😲😲😲

الأم/ بنهيار ناجى يبقا اخو دموع

رحيم / رمى السيجارة وقرب منها وقال

اخو اخو دموع 😲😲

 

 

 

الام/ ايوة بس مش شقيق اخوها من الأب

بس ودى حكاية من قبل مادموع تتولد

ناجى / دموع اختى يعنى كنت عايز ***مع

اختى ليييييييية مش قولتى حراااااام

عليكى وانهار

وهدان/ كدابة امك كدابة انت ابنى انا

فاهم ابن وهدان

الام / لا مش كدابة طيب يا اب يا حنين

لية مش دافعت عنة وهو بينضرب من

البية لية مش عرفتة الصح من الغلط لية

سابتة فى الطرق اللى اخرتة سودة وكنت

 

 

 

عارف هو عايز اية من دموع اللى هى

اختة وانا بلغتك وانت مش فى رأسك

عارف لييييييية لانة مش ابنك وبتكرهه

ناجى / كان فى حالة صدمة ومش متخيل

الكلام اللى بيسمعة وكل اللى امامة دموع

اللى مشاعرة جواة اتجاها وهى مشاعر

الأخوة لكن هو استغلاها الى استغلال سئ

وقال يعنى صفية اللى كانت بتحبنى بجد

كسرتها وضيعت فرحتها ودموع اختى كنت

 

 

 

وسكت لانة فاق على الحقيقة وعقلة مش

قادر يستوعب الصدمة لانة بعد غياب

دموع عنة دموع استحوزت على تفكيرة

وللأسف تفكير شيطانى ابوس ايدك يا ماااا

وعافضل نقولك ياماااا لأنك انتى دايما كنتى

بتمنعينى عن الطريق دة وانا برفض عارفة

لية لان الراجل اللى كنت بقولة ابويا كان

بيشجعنى حتى كان بيشجعنى ان نقرب

لدموع اللى هى اختى وكنت مستغرب هو

 

 

 

فية عم يسمح لابنة انة يغلط مع بنت

اخوة اللى ربها وهى لحمة حمرا الحقيقة

فين 😭🥺

الام / ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المشعوذة الصغيرة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!