روايات

رواية اهملت تعبي ولكن الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية اهملت تعبي ولكن الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية اهملت تعبي ولكن البارت الرابع

رواية اهملت تعبي ولكن الجزء الرابع

رواية اهملت تعبي ولكن
رواية اهملت تعبي ولكن

رواية اهملت تعبي ولكن الحلقة الرابعة

خالد: ماشي يايونس انا قررت
الصبح
علي الفطارر
خالد: ازيك ياحبيب اخوك جيت امبارح لقيتك نايم
احمد: اه كنت تعبان اوي
خالد: عامله ايه ياوعد كبرتي مش هتيجي في حضني
وعد: الحمد لله بخير بابا انا خارجه اقعد برا في الجنينه
احمد: طيب يابنتي
خالد: وعد استني انا عايز احل كل الخلافات دي قدامك
وعد: تحل ايه ولا ايه هاا كسره ابويا زمان لما خيرتوه مابين احلي اتنين في حياته ولا لما حرمته من الميراث ولا ايه هاا
خالد: ياوعد سامحيني يبنتي انا قررت مجوزكيش لابني يونس وكمان كل حاجه بابا كتبهالي هنقل نصها لابوكي محدش ضامن عمره ونفتح صفحه جديده مع بعض ها ايه رايكو
وعد: صعب الي اتكسر يتصلح

 

 

خالد بدموع: ونبي يابنتي تسامحيني علشان لو مت مبقاش شايل ذنب حد
احمد بتعب: ونبي يابنتي خلاص انا سمحت العمر في قد ايه
وعد: خلاص ي بابا هههه انا مسامحه انتو عارفين ان قلبي طيبب
بعد شهر
يونس: وعد فاكره الطفوله بتاعتنا زمان
وعد: هههه ودي هتتنسي
يونس: يعني منستنيش
وعد: تؤ نهائي
يونس:وعد انا بح ومكملش كلامه
احمد: وعد وعد تعالي عايزك
وعد: معلش يايونس ثواني
وعد: ايوه يابابا
احمد: انتي عارفه حد اسمه محمد***
وعد: ده قاعد علي كرسي يابابا
يونس وهو معدي سمع الكلمه دي افتكر انها بتقول عليه هو واضايق جداا وحمد ربنا انه مقلهاش انه بيحبها ودخل اوضته
وعد: ليه بتسال
احمد: اصل شوفته وبيقولي بنتك معايا في الشغل وكده
وعد: بس راجل سكرهه يابابا كان بيقولي انه صاحبك هو شافك فين طول ماانا شغاله معاه مش بيبطل كلام عنك
احمد: اه اياممم الطفوله هههه وجه فرحي وشافك قبل كده وانتي عندك ١٥ سنه وبعدين اختفي عرفك بقه انتي متغيرتيش كتيرر
وعد:لا ده انا وريته صورتك لاكن هو مكنش عارفني اصلا طب يا حبيبي انا راحه اشوف يونس كان بيقولي حاجه
علي الغدا
وعد: يونس انت كنت بتقولي ا
يونس بمقاطعه: بابا انا مسافر اعمل العمليه بتاعت رجلي
خالد: ماانا اتحيلت عليك كتيررر تعملها وانت كنت خايف
يونس وهو بيبص لوعد: كنت فاكر ان كل الناس هتتقبلني بس للاسف بيستعرو برضوه
بعد سنه

 

 

وعد ياااااا اخيرا معاد رجوعك انهارده يايونس اعترفلك بقه اني بحبك قد ايه انت وحشتني اويي يايونس
فلاش باك من سنه
يونسس
#post_posts
يونس: اشوف وشك بخير ياوعد
وعد بدموع: هترجع امتي
يونس بحنيه: بلاش عياط هقعد جمبك كده
وعد: هتوحشنيي
يونس: وانت وافتكر الي حصل سلام ياوعد عن ازنك
وعد: سلام
بااااااك
علي الغدا
وعد: ايه ياعمو معاد رجوع يونس امتي
خالد: اهو علي وصول انا عامل حافله النهارده بمناسبه رجوعه ليا بسلامه وانه قام بسلامه
وعد: طب مش يرتاح النهارده الاول
خالد:عادي بقه اصل انا فرحان اوووي
وعد:انا فرحانه انه جاي اوي
خالد: بس هو مش جاي لوحده
وعد: صاحبه جاي معاه يعني ينورو
خالد: لا يبنتي دي خطيبته واخوها
وعد بصدمه: مممم الف مبروك ياعمي ربنا يتمم بخير
خالد واحمد: ايه ياوعد مالك
وعد: ها مافيش انا كلت
وعد وهي طالعه
يونس: مساء الخير يجماعههه
#post_posts
احمد وخالد جريو عليه: وحشتني اوووي يابني
يونس: خلاص بقه بلاش عياط وبعدين رجعت واقف اهو مش هتقولولي مبروكك
احمد: الف حمدلله علي سلامتك ياحبيبي
يونس ببرود: ازيك ياوعد
وعد وهي شايفاه واقف وفرحانه ونفسها تجري عليه تحضنه: الحمد لله بخير انت ازيك
يونس فضل باصص ليها: زي ماانتي شايفه رجعت واقف
يونس:المهم اعرفكو مايان واخوها اسر
مايان واسر: هاي
احمد: ازيكو ياحبايبي نورتو
مايان: بنورك شكرا
اسر لوعد: احم انتي قمر اوي ممكن نتعرف ومد ايده
يونس وهو بيسلم: مبتسلمش علي رجاله
وعد بعند : لا انا بسلم عادي واه ممكن نتعرف
يونس: بغيره جامده وطلع علي فوق
بعد شويه

 

 

ابن خالتييييييي
احمد: ادهه سلمي عامله ايه ياحبيبتي
(سلمي بنت طيبه خالص وتبقا بنت خالت يونس ومن سن وعد وكانت صاحبتها وعسوله وطيبه خالص)
سلمي وهي بتجري علي احمد عامل اي ايه يحبيبي وحشني انت فين من زمان ياراجل
#post_posts
‏احمد:اهو بقه عادي

‏سلمي:عامل ايه ياخالوده

‏خالد:خالوده في عينك ههههه تعالي في حضني

‏سلمي:فين ابن خالتييي بقهه
يونس: انا اهوووو
سلمي: يوووووونسسس وجريت عليه
ووعد: كل ده مولعه ومش عارفه هي مين
سلمي لوعد:
سلمي بدموع: قلبي حاسس انك ووعد من عنيكي
#post_posts
وعد بدموع وحب واشتياق لانهم كانو روح واحده
وعد: انتي سلمي
سلمي: اه يقلبي
وعد وجريت عليها وحضنو بعض: عاااااا
وفضلو يعيطو ساعه
والباقين ميتين ضحك
مايان نزلت بتكبر: هو ايه المح*ن ده
وعد: مح*ن ليه وانتي بتدخلي ليه اصلا مح*ن ولا مش مح*ن انتي ملكيش فيه
مايان ببصه وحشه ليها: مكنتش كلمه
وعد: ياستي انتي مالك واحده بقالها كتير مشافتش صاحبتها
بقلمي. menna moharam
يونس: وعد اتكلمي باحترام دي ضيفه
وعد: والله وانت مقولتش ليها تتكلم باحترام ليه انا طالعه
سلمي: استني ياوعد وبصت لمايان بقرف انا جايه معاكي
في اوضه وعد

 

 

سلمي: انتي بتحبي يونس
وعد: اه ياسلمي بحبه بس معرفش ليه اتغير بعد مامشي علي رجله وبقه كويس
سلمي: مايمكن قولتيله حاجه ضايقته اصل انا سمعت انه عمره ماهيعمل العمليه دي
وعد: مش عارفه انا عملت ايه ده حته قبل مايسافر كان بيقول فيه ناس بتستعر مني انا معرفش بقه انا تعبت هنزل اجيب حاجه وجايه
عند يونس
خالد: يونس انت بتحب البت الملزقه دي علي ايه انا مش مرتحلها فكر يابني قبل ماتاخد اي قرار
يونس: بابا هي مش خطيبتي انا بقول كده وخلاص علشان وعد
خالد: وعد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اهملت تعبي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!