روايات

رواية قسوة ليث وكبريائه الفصل العاشر 10 بقلم شروق أحمد حبيب

رواية قسوة ليث وكبريائه الفصل العاشر 10 بقلم شروق أحمد حبيب

رواية قسوة ليث وكبريائه الجزء العاشر

رواية قسوة ليث وكبريائه البارت العاشر

رواية قسوة ليث وكبريائه الحلقة العاشرة

هشام ينظر لرنين بهمس من بعيد وتحرك يداه الي الاسفل لكي تنزل الي الاسفل مسرعه. ثم تنزل رنين ويضغط هشام علي السلاح بخدش المسلح المجهول.
ثم تجري رنين الي هشام.
هشام :انتي تمام.
رنين :كنت خايفه اوي.
هشام :متخافيش انا جمبك.
ثم يذهب هشام يلكم المجهول حتي فقد الوعي.
#يتبع
في مكان ريناد.
ساره :ريناد هنفكك ازاي.
ريناد :اتصرفي اعمل اي.
ساره :معايا بنسه استني اجرب بيها.
ريناد :استعجلي طيب.
ساره :مش راضي.
ريناد :جربي فكي.
ساره :ياربي.. بسم الله الرحمن الرحيم..
ريناد :يارب.
ساره :فكت اهو فكت.
ريناد :رسايلك انتي وطارق هتيها دليل طارق قالو اننا بنحاول نوقع بنهم
ساره :ده شيطان اجري الحقي ليث.
#يتبع.
النويري :اهلا وسهلا.
ليث :شرفت.
النويري :خير فى اي.
ليث بخُبث :كلو خير طبعا.
النويري :بنت ال****عملت اي تاني.
ليث وقد تخطي مرحله الهدوء. :وانت مالك اهلك بيها مسمحلكش تشتمها طول ما هيا علي ذمتي.
النويري :اهدي يا ليث في أي.
ليث :قتلت نرمين لي.
النويري بصدمه :نرمين مين.
ليث :هنستعبط ابدئو.
النويري :ليث في أي يأمر ليث الرجال بربط النويري في الكورسي لاشعال المكان.
النويري :ليث انت بتعمل اي نتفاهم طيب في اي
ليث :بقولك في كل خير هتروح تواجهه رب كريم يا نويري.
يخرج ليث للخارج وينظر من بعيد ثم تأتي ريناد.
ريناد :ليث بابا فين لا بالله عليك ياليث.
تجري ريناد الي الداخل ثم يمسكها ليث بقوه :انتي متدخليش حقي هخدو ولو فيها خسارتك.
ريناد :انت مش لسا هتخسرني انت خسرتني خلاص. ثم تفلت يداه بعند وتجري الي والدها.
ليث :ريناد خدي متدخليش.
يأتي شخص ما من حرس ليث ويمسك بريناد.
وبعد عده دقائق يتفجر المكان بالكامل.
ياترا مات النويري؟
ياترا ريناد هتكمل مع ليث بعد كده؟
ياترا طارق كسب وليث هيدخل السجن فعلا.؟
هنعرف مع الباقي
#يتبع.
ليث بعصبيه :ريناد اهدي.
ريناد :حرام عليك مش هسامحك ابدا انت ظلمت بابا وظلمت نفسك.
ليث :مش عايزك في حياتي اصلا اخرجي منها زي ما دخلتي.
تخبط ريناد بضعف علي صدره. ولاكن لا يوجد رده فعل من ليث
ريناد :بابا مات بسببك طارق السبب حرام عليك حراااااام.
هشام :ابوكي مش مات متقلقيش.
رنين :ريناد.
ريناد :بابا ازاي هو.. كان..
هشام :انا لحقتو وختو من الباب الخلفي إنما الحيوان طارق في السجن.
ليث :بتخوني يا هشام.
هشام :انت الي بيضحك عليك. طارق بيعمل كده عشان الورث طارق هو الي قال نرمين هو الي زور ورق ان ريناد مش شريفه هو الي بيعمل تهمه للنويري عشان تقتلو وتدخل السجن وياخد الورث.
ليث بحده :انت بتقول اي..
هشام :خد اقرء كل كلمه في الشات بين ساره وطارق.
ياخذ ليث الهاتف مسرعا ثم يقرء الشات بالكامل ليث بضعف:اضحك عليا من طارق مش هسيبو.
هشام :هو في السجن بيتعاقب علي كل حاجه عملها.
ليث وهو يجز علي أسنانه بقوه.
ريناد :عايزه اشوف بابا
#يتبع.
بعد مرور اسبوع.
في الصعيد.
النويري :بنتي الي كانت خايفه عليا وانا باذيها ديما سامحيني يابنتي.
ريناد :متقولش كده يا بابا مسمحاك اكيد.
جني اخت ريناد :ليث جه يا ريناد.
ليث :ريناد.
النويري :يلا نخرج احنا يا جني ونسبهم براحتهم
ريناد :جاي لي وعايز اي مش قولت انك مش عايزني هاا جاي لي.
ليث وهو يمسك يداها بحنيه :هشام كان عندو حق لما قالي اني هتخلي عن كبريائي عشانك انا اسف يا ريناد بجد.
ريناد بدموع :وديما هفضل احنلك انا.
يحضنها ليث وهي بدخل احضانه :ليث انا اسفه اني مش حكتلك بدري.
ليث :مش مهم المهم اننا وصلنا لراحه دلوقتي.
ريناد :بحبك.
ليث:بعشقك.
ريناد :يا خلاثي علي كتكوتي.
ليث :بطلي محن ههه وقومي البسي عشان خطوبه النقيب هشام.
ريناد :اواام وهكون جاهزة.
#يتبع.
هشام :ريناد جايه يا رنين.
رنين :اه هتيجي زمنها جايه.
=طب يلا نلبس الدهب.
رنين :نستني ريناد.
ليث :جينا اهو..
هشام برفع حاجب :اوبا فين الكبرياء.
ليث :في البيت ملحقتش ييجي ههه.
هشام :ههههه.
ريناد :لبسو الدهب يلا.الف مبروك يا رينو.
رنين :الله يبارك فيكي ياروحي.
ليث وهو يهمس لريناد :اقدر اقولك دلوقتي اهلا بيكي في حياتي الخاصه.
ريناد بكسوف :شرف ليا يا حبيبي❤️🙃.
////////////////////////////////////
The end.

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قسوة ليث وكبريائه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!