روايات

رواية كانسر الفصل التاسع 9 بقلم ندى عاطف

رواية كانسر الفصل التاسع 9 بقلم ندى عاطف

رواية كانسر الجزء التاسع

رواية كانسر البارت التاسع

كانسر
كانسر

رواية كانسر الحلقة التاسعة

بعد مرور شهرين تقريبا
خرج ادهم من الشركه وهو يقود سيارته ويتجهه حيث موجوده معشوقته الان
توقف قليلا امام محل العاب صغير كان يعرض بعض الالعاب الطفوليه ابتسم بيأس وهو يهز راسه نزل لهذا المحل
خرجت له فتاه طويله القامه ولكن ليس بكثير كانت ممتلئه قليلا
حضرتك بتدور على حاجه معينه
ابتسم ادهم قليلا بشرود موجود هنا روايات
نظرت الفتاه حولها هو انت شايف ان ده محل لعب بس مش مشكله نجيب لحضرتك روايات عادي المتواجد عندنا روايه ارض زيكولا والجزء التاني منها بس للاسف
ادهم. تمام غلفيهم وغلافي كمان كل شخصيات الكرتون دي وعاوز 2000 بلونه ومتنسيش تحطي منفاخ البلالين
ابتسمت الفتاه وقامت بتجهيز الطلبيه واضح ان حضرتك بتحب بنوتك اوي ربنا يخليهالك
ابتسم وعاد لسيارته حين تجهيز الاشياء رن هاتفه وكان المتصل صديقه اياد
ادهم. خير يازفت في ايه
اياد. ياعم احترم ميتين اهلي شويه المهم محتاجينك في الشركه لان الوفد الامريكي وصل دلوقتي
ادهم. هو معادهم مكانش بكره
اياد. وانا مالي انا ماتيجي تسألهم

 

 

 

ادهم. بتأفف اياد انا بديلك الامر انك تعقد الاجتماع ده مكاني ومتقدرش ترفض لان ده امر مني انا شخصيا واغلق الهاتف قبل ان يسمع رده
وجد شاب في المنتصف العمر تقريبا. ياباشا الطلبيه جهزت
فتح ادهم له شنطه السياره و وضعو الحاجه بها
تحرك للمنزل هذه المره لكي يجهز لها مفاجأة
___________________*
سمر. بشرود وهي تنظر حولها بخوف هو عرف منين وازاي
رحمه. مالك ياماما في ايه
سمر. مفيش……….. مفيش قامت مسرعا وصعدت للاعلي تحت نظرات معتز ورحمه بااستغراب
دلفت للغرفه واغلقت الباب خلفها وهي تتفحص بعض الاوراق في الخزنه
قالت بغضب وهي تمسك ورقه بيدها يعني معيشنا في فقر وانت عايش وكمان وانت ميت روح ربنا يحطك في جهنم يااخي قبضت يدها بقوه على الورقه وهي تلعن في رفعت وانه وقع صفقه بقيمه خمس مائه مليون مع شركات الادهم وان لم يلتزم بصفقه فهناك شرط جزائي بقيمه عشره مليون جنيه ولكن رفعت لم يلتزم بالشرط الجزائي
قالت بفحيح وغضب وهي تمسك هاتفها خلص الموضوع دلوقتي اغلقت الهاتف والقته بعيدا وهي تضحك بخبث وشر لم يجتمعو باانسان من قبل ولكن تجمعو بهذه الامراءه لقد عشقت زينه الحياه الدنيا ونسيت ربها وان عدل السماء سوف يعاقبها على افعالها هذه
نزلت لوالدها مجددا
توقفت رحمه امامها وهي تنظر بدموع لها هي واخيها انا عاوزه اقولك حاجه ياماما
نظرت سمر لها قولي يارحمه في ايه مالك ياحبيبتي بتعيطي ليه
معتز. مالك يارحمه في ايه حصل ايه ياحبيبتي
انهمرت في البكاء وهي تنظر لسمر بعتاب انا حامل
نزلت الكلمه عليهم كالصاعقه مثل دلو ثلج انسكب على رائسهم في الشتاء
اما هي فكانت تبكي فقط وهي تضع يدها علي بطنها

 

 

 

سمر. ححح…… حامل……. حامل ازاي صرخت بابنتها وهي تمسك شعرها بقوه وصراخ ليه كده ليه كده منك لله ياشيخه منك لله حامل من مين انطقي انطقي يابنت *******” انطقي
معتز. كان يقف بمكانه فقط ولم يستوعب ماسمعه الان فاهو يعلم ان اخته لم تستطيع فعل شئ لايليق بها يوما
سمر مزالت تصرخ وهي تعد ضربات لنفسها على وجهها وتصرخ حامل من مين انطقي انطقي……. منك لله ياشيخه
مش تسكتي كده انطقي مين الحيوان ده
( اذكر كام انطقي ذكرتها سمر 😂)
صرخت رحمه بها انا معملتش حاجه حرام انا كنت متجوزه علي سنه الله ورسوله
نطق معتز بعد سكوته هذا اخرج صوته جهوريا متجوزه واتجوزتي مين يارحمه
( ايوه كده ياسيد الرجاله لووووولي اخيرا نطقت ياراجل 😂)
رحمه. وهي تصيح بهم بغضب انا مش زعلانه اني حامل انا زعلانه لان اكملت بانهيار في البكاء ان جوزي مات مات وانتي السبب انتي اللي قتلتيه بس والله ماهسيب حق ابني اللي خلتيه يتيتم قبل مايجي على الدنيا
نظرت لها سمر بعدم فهم مما تقوله
____________________*
كانت مقيده شخص بالسرير وهي تقف له وتمسك باابره من ادويتها
قولي بس ورسيني على الحوار مين بعتك تقتلني
الشاب وهو يبكي حرام عليكي انا اسف بس خليني اروح
ادا وهي تتجهه له باابره جديده ماهو انا لازم اعرف انت مين بعتك ليا يكونش ادهم قرر يخلص مني ولا ده شعار اختبار لحبه مثلا ………… نظرت له وهي تغرز الابره في عنقه بقوه وتخرجها مجددا قولي بقا ادهم بعتك ليه
صرخ بها الشاب انا كنت جاي اقتلك انتي وحرمت خلاص وكمان معرفش مين ادهم ده والله حد يبلغ البوليس ياجماعه ابوس ايدكم انا بموت عاد نظره لاادا التي ترمقه بسخريه انتي بتديني حقن ايه بالظبط
رفعت ادا ذراعيها بعدم معرفه ولكنها شهقت بصدمه عندما عرفت اسم الابر التي تعطيها له منذ وقت دي حقنه ال progesterone
نظر لها بعدم فهم يعني ايه بردو لاني حاسس بوجع في بطني
ادا. وهي تكتم ضحكاتها بصعوبه دي بتاعت الاومبلاه الاومب

 

 

 

اه
نظر لها بعدم فهم مش فاهم بردو يعني ايه
ادا. دي بتاعت اللي يروح وميرجعش بص من الاخر كده وعلى بلاطه انا هبعت للممرضه دلوقتي تجبلك توقفت لثواني بس انت بتستخدم نوع ايه منهم
نظر لها الرجل بخوف انتي عملتي فيا ايه والممرضه هتجبلي ايه
ادا. اخرص بقا كده عشان ادهومي بيتصل هو انت اسمك ايه
شعر بالم في اسفل بطنه بقوه وظل يصرخ ويجيب على اسالتها من شده الالم اسمي لؤي
انفجرت ادا ضاحكه مش عيب عليك لما تبقا مجرم شحط كده ويبقا اسمك لؤي جتك خيبه قولي بقا مين بعتك
تكمل بصراخ والم مدام سمر مرات عمك رفعت هي اللي دافعتلي فلوس عشان اجي اقتلك لكن انا كان علي عيني اجي اقتلك وانتي كده
_______________________________*
وضع لمسته الاخيره بانبهار في الشقه وهو ينظر لما عمله برضا
ادهم. امشي بقا
نظر له اياد بفك ساقط امشي بعد كل ده وتقولي امشي
ادهم. بسخريه لا يااياد ازاي ياحبيبي اتفضل احضر معانا وكمان عشان تشوف رد فعل مراتي
اياد. وهو ينظر له ولسخريته عليه انا واحد هتجوز بعد اسبوع انا هغور اهو وقابلني لو شفت وشي لمده شهرين
ادهم. تانى يوم تكون عندي في الشركه وياله شوف طريقك
خرج اياد وهو يتمتم بضيق
ادهم. سامعك على فكره
_______________________________*
وضعت ادا ابره اخري في عنقه حتي صرخ بها لؤي من جديد
قولي يالؤي سمر بعتتك تقتلني ليه بقا واتكلم عشان فاضل عشر حقن
نظر لها بخوف والله مااعرف انا عبد المأمور وبس
ادا. اه عبد يعني بس كان ناقص تندهن اسود وعارف انت وام صورم اللي بعتتك دي اخركم في جهنم مع ابو لهب واعوانه
انا بقا هخلي ادهم يجي يكمل عليك
امسكت هاتفها وهي تصرخ في الهاتف ببراعه الحقني ياادهم في واحد اتهجم عليا الحقني قفلت الهاتف مسرعا والقته بعيد اتجهت باتجاه لؤي بشر عارف اما خليتك تمشي النهارده وتقعد في المستشفى بسبب الحاله النفسية امسكت بقيه الابر و ظلت تعطيه واحده تلو الاخري وهو كاد ان يموت تحت يديها

 

 

 

دلف ادهم بعدما ركض مسرعا لسيارته بعد سماع صراختها توقف على باب الغرفه وهو ينظر بصدمه لما راه الان
نظر له لؤي ببكاء الحقني ياباشا ابوس ايدك دي هتموتني دي مجنونه والله
نظرت ادا لاادهم بعيون بريئه شايف يادهومي كان عاوز يقتلني وكمان بص خربشني في ايدي ازاي
اتجهه لها ادهم وهو يضمها ويربت علي ظهرها هو اللي خربشك كده
ادا. وهي تهز راسها ببرائه اه يادهومي وكان عاوز يقتلني ويغتصبني فاانا حاولت ادافع عن نفسي
ادهم. متخفيش ياحبيبتي قسم بالله لاهنيمه في قبره النهارده
نظر له لؤي بخوف ورعب ادهومي انا اللي مربوط وكمان دي عملت فيا جريمه وادتني حقن معرفش ايه هيا ياادهومي
نظر لها ادهم باستفسار عن ماذا يتكلم
نظرت له ادا بتذمر على فكرة يالؤي انت بتخم انا ادتك حقن مش اغتصبتك اتجهت بنظرها لاادهم شايف ظالم ازاي ده انا اديته 20 حقنه من progesterone بس معملتش حاجه تاني
ادهم. باستغراب ودي حقن ايه استفهم قليلا حتي فهم فتح عينيه بصدمه ونظر لاادا ثم ل لؤي لم يقدر علي كتم ضحكاته انفجر ضاحكا تحت بكاء لؤي التي يتاكد بان هذه الابر تبدو كمصيبه
لؤي. دي مخدرات يعني ولا ايه ياباشا حد يفهمني ونبي ظل يضحك ادهم وادا ايضا
ادهم. انت خلاص كفايه عليك اللي اخدته يابني والله دي كفيله تدمرك شخصيا

 

 

 

اكملت ادا بضحك امال لو عرفت الاكبر من كده واخدها بردو
Prontogest
اذداد ادهم في الضحك وادا ايضا انما لؤي كان يبكي فقط وظنن منه انها اعطته مخدرات
ادهم. متخفش يالؤي ياحبيبي كلها سبع ايام وتبقي تمام
ادا. وهي تكمل بضحك ممكن يبقي اسبوعين عادي
تفتكرو لؤي ممكن يحصله ايه لو عرف ايه هي الحقن اللي ادا ادتهاله 😂😂

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية كانسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!