Uncategorized

رواية أحببت مشاغبة الحلقة العاشرة 10 بقلم ناهد

 رواية أحببت مشاغبة الحلقة العاشرة 10 بقلم ناهد 

رواية أحببت مشاغبة الحلقة العاشرة 10 بقلم ناهد 

رواية أحببت مشاغبة الحلقة العاشرة 10 بقلم ناهد 

خالد:????????????????????????الكيد انها ماسكه ابنها وبتضربه 

آسر:????????????????حب الام بقا يابني 

آسيل:ياحرام يعني بعد اما انت جبتهولها بدل ماتحضنه مسكته ضربته 

جاسر:كفايا سهر كده بقا اظن لازم ننام 

وليد:ماتقعد ياجاسر بنقعد مع بعض كتير يعني 

زين:سيبه ياوليد يمكن مابيحبش يقعد معانا مش طايقنا ولا حاجه 

جاسر:اظن مكلمتكش يازين 

مدحت:فيه ايه ياجماعه آسيل يالا مع جاسر الوقت اتأخر فعلا 

طلع جاسر وسابهم وقعدت آسيل 

مدحت:اظن كلامي قولته اخلصي اطلعي مع جوزك 

ملك:يالا ياآسيل 

آسيل :ماشي 

…………………….طلعت آسيل وفتحت باب اوضتهم لاقت النور مطفي دخلت براحه وفتحت النور لاقت جاسر ف وشها 

آسيل بخضه:اووو م مش تكح 

جاسر:اظن دي اوضتي اعمل الي انا عاوزه 

آسيل:انا قاعده معاك فيها ولا انا بالنسبالك شفافه 

جاسر:ايوه بالضبط شفافه زيك هنا زي اي اثاث ف البيت ملكيش لازمه 

آسيل:لاء مش اثاث ف البيت ده انا زي زيك كده  بالضبط انت فاكر اني نسيت الي عملته معايا ولا ايه يبقى بتحلم مستحيل اقدر انسى الي عملته 

هدوقك العذاب الي سببتهولي الضعف ضعف كل دمعه عيطها على فراق اهلي وعلى فراق اعز شخص على قلبي وعملي المستحيل عشان اكون ليه وخلي ف علمك مستحيل اسيب حقي مهما مر عليه الوقت 

جاسر:اعلى مافخيلك اركبيه مش هتقدري تهزي فيا اي حاجه واوعدك اني انا الي هدوقك كل الوان العذاب وهنشوف انا ولا انتي 

آسيل:ماشي هنشوف وسع كده من قدامي 

جاسر: تؤ مش هوسع 

آسيل:جاسر وسع قولتلك وسع من قدامي عشان مزعلكش 

جاسر:زعليني 

قرب جاسر عليها وقفل الباب طلع صوت جامد خافت من خبطتت الباب 

آسيل بتوتر:مفكرني هخاف يعني ها ده ف احلامك 

قرب جاسر عليها اكتر وحط ايديه على وسطها وشدها لحضنه 

آسيل وهى بتبلع ريقها:جاسر ابعد والله العظيم ازعلك 

بصلها ف عنيها مباشرتا سرحت ف عنيه 

جاسر: تعرفي اول مرا اشوف لون عنيكي كده بوضوح لونها جميل 

آسيل بسرحان:ها 

جاسر:بحبك 

آسيل بيهام:وانا كمان 

جاسر:وانتي كمان ايه 

آسيل بتوهان:بحبك 

إبتسم جاسر بسخريه عليها وسابها وقعد يضحك بصوت عالي عليها 

جاسر:????????????????????ههههههه للدرجادي جاذبيتي لاتقاوم ياعيني دانتي واقعه خالص 

آسيل بغضب بعد اما ضحك عليها:انت بتقول ايه انت مجنون اصلا انا ..انا …

جاسر:ششششش مش عاوز اسمع اي كلمه انا جاي تعبان اصلا ومش فايقلك ولا فايق لرغيك ده 

آسيل بغضب:انت مستفز وتنح اصلا بكرهك 

جاسر بإستفزاز:ماشي غوري بقى 

آسيل بغضب:????????????????بكرهك بكرهك 

جاسر:بت انتي لمي نفسك بقا وغوري اتخمدي عشان مزعلكيش هيا ناقصه لعب عيال 

آسيل:ماشي وربنا لاوريك بص بقا الاوضه دي من هنا ورايح ليها قانونها 

جاسر:لا والله ومين بقا الي هيحط القوانين دي 

آسيل:انا 

جاسر:وانتي مفكره إن كلامك ده هيمشي عليا يعني ولا ايه 

آسيل:اكيد وبطل كلام كتير لو سمحت واسمع كلامي اولا انت لازم تجيب سرير هنا كمان لانه انبارح معرفتش النام وكنت صاحيه طول الليل وضهري وجعني 

جاسر:عقبال مايتكسر انا مالي 

آسيل:عقبال ماتنكسر انت ان شاء الله واجيبك كده على كرسي عجل 

جاسر:لمي نفسك عشان مضربكيش 

آسيل:لم نفسك انت الاول ياخويا ومتقاطعنيش ف الكلام عشان الي هاقوله هيتعمل ده اولا ثانيا بقا 

جاسر:ثانيا دي سيبيها عليا انا هقولك على حاجه احسن من الهبد دا كله 

آسيل:انا بهبد 

جاسر:اه وبطلي رغي كتير انا مش هجيب سرير تاني ف اوضتي هنا ابدا وقدامك حلين لا تنامي على الارض وضهرك ينكسر وإن شاء الله كده تتشلي 

آسيل:دهو انت 

جاسر:بكرهك …لاتنامي جنبي ومتخفيش مش هلمسك مش ببص للي زيك مش من نوعي المفضل انتي طفله لسه 

آسيل:طفلة مين ياعجل انت ده الفرق بينا مش كتير 

جاسر:لاء طفله نونه يعني نونتي 

آسيل:اععععععععاااااا بكرهك 

جاسر:وانا كمان يانونتي روحي بقا فكري مع نفسك وسيبيني انام ماشي يالا ياكوكو متنحش 

………..بعد ربع ساعه بصت آسيل على جاسر لاقته نايم راحت ناحيته وقعدت على جنب السرير وبصتله 

آسيل بصوت واطي:ملاك نازل من السما نايم ولما يصحى طور صاحي يأخي ايه ده شكلك وانت نايم ميوحيش انك قاسي ووحش اوي كده ولما تصحى دراكولا بالضبط فاضل انياب عشان تاكل بيها لحوم البشر دانت تنح نينينينيني قال ايه بيقولي رغايه اسمها فرفوشه ياعديم الزوق انت اصلا ايش فهمك اصلا ف الحريم انت تعرف حاجه اصلا …تعرف انا بسببك ضعت والله ضعت ماما وعلي وحشوني اوي انت ازاي جالك قلب تنام وانت مفرقني عنهم كده ازاي وياترى مازن بقا عامل ايه اااااه يارب ساعدني يارب مليش غيرك واهديه هو باين عليه طيب لالالالالالا ده شرير مش هسمحله يخدني انا مش عارفه من شويه ازاي نطقت وقولت انه انا بحبك اكيد عملتلي سحر مهو ده الي ناقص نام نومه تاخدك …لالالاء يارب لاء ميموتش خليه يصحى عشان اخد حقي منه دانا هوريه هربيه اعاعاعاعاعاعاعاعاعا ياتنح ياتنح 

فجأه فتح جاسر عنيه وبصلها وقعت آسيل بسرعه على الارض من الصدمه 

آسيل:ينهر اسود 

جاسر:بقا انا تنح 

آسيل:اه لا اه 

جاسر:قومي وروحي اتخمدي فزي قومي 

آسيل :متزعقش طيب  روح ناحية السرير التانيه عشان انا هنام هنا 

جاسر:اما نشوف اخرتها 

نامت آسيل على طرف السرير جاسر على الطرف التاني 

آسيل:جاسر 

جاسر:………….

آسيل:انت نمت 

آسيل:ايوه نمت اتخمدي بقا 

آسيل:مانت بترد اهو عليا نايم ازاي 

جاسر:آسيل متجننيش اتخمدي 

آسيل:حاضر بقولك 

جاسر:يادي النيله عليا بدري 

آسيل:انت هتندب ليه خلاص اتسد اتخمد نام 

جاسر:ارحميني بقا ونامي 

آسيل:اقولك على سر خطير 

وجاسر:سر ايه 

آسيل:انا الي قتلت موفاسا نهانهانهانهانهانها 

بصلها جاسر بصدمه ورايح قايم فجأه وضاربها بالمخده 

آسيل:اه موجعتنيش 

جاسر:دانتي بارده 

آسيل:ميرسي 

جاسر:بت 

آسيل:متقربش عليا وابعد بس كده وهرد 

جاسر بصلها بصه خوفتها:شكلك مش عاوزه تنامي عادي معنديش مانع اسهرك الليل كله ايه رائيك اقدر عادي على فكره 

آسيل بخوف:لالالالالا 

شدت البطانيه بسرعه على وشها ونامت بص عليها وابتسم ابتسامه مكر واتعدل ونام 

……………………….

السواق بزعيق:وربنا ماناسايبكم 

آسيل:ولا انت هتتعبط عليا غور يالي بدل ماعورك 

السواق:اهو شايفين ياناس اهى عاوزه تضربني 

ملك:يآسيل بس بقا ده باين عليه مجنون وهيدخلنا القسم 

زينب:يالا ياجماعه نمشي ده باين عليه مجنون 

السواق:انا مجنون طب وربنا لاكون حاططكم ف السجن 

آسيل:لاء وسعولي بقا لازم اربي الوسخ ده سيبوني عليه هخرمله صرته الي ف بطنه دي وربنا لاموتك وسعوا

يتبع..

لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية رأيتك صدفة للكاتبة لارا.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!