Uncategorized

رواية الساحر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

 رواية الساحر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

اريان : ها احكي
ميرا بدموع : فرعون خطفني من سنه وقالي علشان افضل معاك علطول ومش يخطفني تاني لازم اقولو كل حاجه تخصك وهو كان واثق انك انت الي سرقت الاثار منو وهددني هيقتلك ويقتلني لو انا مسمعتش كلامو
اريان بغضب : تروحي تخدعيني
ميرا بدموع : غصب عني والله فرعون كان دايما حواليا
اريان طلعها ووسام قفل الباب
اريان بغضب : وبنسبه لي ياسمين الي كانت هتموت دي
ميرا بصريخ : مانا كنت بموت في كل لحظه وانا معا فرعون كان عايز ياخد مني كل حاجه وفرحت لما شوفتك واوع تنسي أن فرعون ده من نحيتك انت ولي بيحصلي ده بسببك انت عرفت انك الساحر وقولتلو ووصفتلو لبسك وكل حاجه علشان ولا يقتلك ولا يقتلني
اريان بغضب : ده مش مبرر
ميرا بزعيق : طب قولي انت بطلت تحبني ليه وانا لسا بحبك ومش نسيتك
اريان بضيق : مبطلتش
ميرا بغضب : كداااب انت بتحبها هي انت لو بتحبني مستحيل تعمل الحركه دي معايا وتكون عايز توقعني
عاصم : لا هو بس اريان بقا مبيعرفش يفكر غير بأيدو
ميرا : لالا متبررش الكلام ده هو حبها ومش عايز يعترف
عليا بصدمه : يعني انت الساحر
اريان بص لي ميرا بغضب وميرا قربت منو اوي وقالت : يلا عيني في عينك وقول انك مش بتحبها
اريان ابتسم وغير لون عنيه ونيمها مغناطيسي
اريان : هروح اكمل سواقه
اريان مشي وياسمين بصت لي ميرا وقالت : امممم كويس انك عارفه انو بيحبني بس ياريت بقا تكوني فايقه علشان اعرف اغيظك بضمير
عاصم بأبتسامه : لدرجه دي
ياسمين بضحك : ياعم مشوفتهاش وهي بتغيظ في امي جاه دوري بقا
عليا بضيق : ممكن تفهموني
ياسمين بضحك : مفيش
ريم : هحكيلك انا
ريم بدأت تحكي لي عليا قصة اريان أما ياسمين راحت لي اريان وبدأت تتأملو وهو بيسوق بسعاده ووسام بصلها وقال بهمس : شكلو حلو صح
ياسمين بتوتر : احم احممم بقولك ايه يااريان فوق سيف بقا دا هينفخنا لما يصحه
اريان بهدوء : تؤ لما نوصل ونخبي الآثار
ياسمين : اوك
وسام : ماتجو نلعب
اريان : ياحبيبي انا بسوق طياره مش عربيه
وسام : ياعم متبقاش رخم يلا بينا هنسأل اسئله سريعه ولكل يجاوب
ياسمين : اشطا يلا
وسام : اول حب
اريان بصلو بضيق وقال : ميرا
ياسمين : رامي ابن خالتي
اريان بضيق : مين رامي ده
وسام : دي اسئله سريعه مينفعش نسأل فيها أو نتكلم يلا جاه اول حب ليا اسمها دنيا
ياسمين بصدمه : دنيا
وسام : مالك مستغربه
ياسمين جاي ترد بس اريان قطعها وقال : مش قولنا منتكلمش
وسام : الحلم
ياسمين : ابقا مصوره كبيره
اريان : اكمل انتقامي
وسام بهدوء : القي دنيا
اريان بتفكير : اسم الام
وسام : مريهان
اريان : كنده
ياسمين : دنيا
وسام بستغراب : اسمها دنيا
ياسمين بأبتسامه : اه زاي اسم حبيبتك الاوله
وسام : صدفه غريبه
ياسمين : ولا غريبه ولا حاجه
اريان : يلا نكمل اسم الاب
وسام : ماجد
اريان
ياسمبن : عماد
وسام بصلها بصدمه
ياسمين : لو خلفتو بنت هتسموها ايه
اريان بتفكير : مش عارف
ياسمين : وانا قمر وانت
وسام كان ساكت وسرحان
ياسمين : ياعم سرحان في ايه بنتك هتسميها ايه
وسام : ياسمين
ياسمين بسعاده : واووو حبيبي ياويسو علي اسمي
وسام بصلها بضيق وقال : اه
ياسمين : اممم اوووك هروح اشوف سيف
اريان بضيق : ومتجيش تاني
ياسمين بضحك : ماشي
ياسمين مشيت ووسام بدأ عليه علامات الغضب
اريان : مالك
وسام بغضب : دنيا وعماد دنيا مراتي وعماد جوزها السابق ودي بنتهم وكان عندها اخت
اريان بتركيز : قصدك ايه
وسام بزعيق : قصدي أنها خنتني ورجعتلو وخلفت منو ياسمين
اريان بصدمه : لااااا مستحيل
وسام بغضب : بقولك فعلا جوزها اسمو عماد
اريان : تشابه اسماء
وسام بزعيق : متعصبنيش ازاي تشابه اسمااااااااء
اريان : وطي صوتك الي انت بتقولو ده كلام كبير اهده
وسام بغضب : ايه خايف علي حبيبتك لتنجرح
اريان بصدمه : حبيبتي
وسام بغضب : اه حبيبتك ازاااي تسبني وترجع لي زفت ده وتخلف منو كمان
اريان بضيق : اهده بقا
وسام : انا هروح اسألها علي دنيا
اريان مسك أيده وقالو : اولا انت متجوز وعيب كدا ثانيا بقا انت كدا هتحرج ياسمين وهتجرحها
وسام بغضب : مش مهم فاهم مش مهم
وسام مشي من قدامو واريان مبقاش عارف يقوم وهو بيسوق الطياره أما وسام راح لي ياسمين لقها قاعده بتضحك معا عليا وعاصم وشهد قرب منها بغضب ومسك أيدها واكنو اتحول
وسام بغضب : دنيا فييين
ياسمين بصدمه : دنيا امي
وسام بغضب : اه
ياسمين : وانت مالك
وسام مسك أيدها جامد وكان هيكسر أيدها وقال بزعيق : هتقولي ولا اقتلك حالا
عاصم قرب منو وقال : انت اتجننت ياوسام
ياسمين بدموع : سيب ايدي
اريان بصوت عالي : ررررررررريم
ريم راحت لي اريان
اريان : سوقي مكااني
ريم بخوف : لالا مش هعرف
اريان بغضب : لازم انقذ ياسمين من ايد وسام
ريم قعد مكان اريان بخوف ورعب واريان خرج ليهم
اريان : عاصم روح لي ريم
عاصم راح لي ريم واريان بص لي سيف وميرا وتأكد أنهم نايمين ومش حاسين بحاجه
وسام بغضب : هتنطقي ولالا
ياسمين بدموع : سبنيييييييي بقااااااااا
وسام ضرب ياسمين قلم علي وشها وجاي يضربها تاني اريان مسك ايدو بغضب
اريان : انت اتجننت
وسام زق اريان وقال : محدش ليه دعوه بيا
وسام مسك ياسمين من شعرها بغضب واريان مسك ايد وسام وقال : انا مش عايز ازعلك مني بس الي انت بتعملو ده غلط وانا مينفعش اسكتلك
اريان خبط وسام براسو وشال ايدو من علي ياسمين وبص لي ياسمين الي كانت بتعيط حضنها بحب أما وسام طلع سكينه
وسام : نسيت اني انا الي علمتك كل ده ولا ايه
وسام رمه سكينه علي ياسمين بس اريان مسكها بكل حرافيه
اريان : وانت نسيت اني تلميذ شاطر ولا ايه
وسام بغضب : سبني اعرف منها كل حاجه
اريان بزعيق : ولا هتستفاد حاجه افهم
وسام فضل يرمي عليهم سكاكين وياسمين كانت مصدومه هو بيجيب سكاكين دي كلها منين ونصدمت اكتر لما شافت اريان بيمسك السكاكين بسهوله اما شهد وعليا كانو واقفين مرعوبين
وسام بغضب : ابعد عنهاا
اريان : مستحيل
وسام بص علي ياسمين بكره وقال : دنيا فين
ياسمين بصريخ : اميييييييي هربت معا عشقها ارتحتتتتتت
وسام بصلها بصدمه وقال : كدببببب
ياسمين بغضب : ليه كدا ليييييه انت عايز مني ايه
وسام : مستحيل
ياسمين بغضب : ايه الي مستحيل
وسام : دنيا محبتش غيري
ياسمين بصدمه : انتتتت
ياسمين بعدت عن اريان وقربت من وسام وقالت بكره : مستحيل انت الي هربت معاها وجاااااي تضربني انااا مفروض انا الي اقتلك
وسام وقع في الارض بوجع وياسمين نزلت لمستواه ومسكتو من هدومو
ياسمين بصريخ : تعرف انت عملت ايه بعد امي عني تعرف انت عملت ايه خلتها تسبني وانا عندي 10 سنين لسا طفله تعرف كنت بموت كام موته في اليوم علشان هي بعيده عني تعرف انا بكرهك قد ايييييييه
وسام مكنش قادر يتكلم ولا يبصلها حتي
ياسمين بغضب : هقتلكككككككك
ياسمين بصت في الارض لقت سكاكين كتير مسكت سكينه وقربت من وسام بكره بس هو مسك حرف السكينه بأيدو
وسام : هي مجتليش ابداااااا ابداااااا انا مشوفتهاش من بعد ما رجعت لي ابوكي افهمي بقا
ياسمين بزعيق : انت خاين وهي خااااااااااينه
وسام بصلها بغضب ومسكها من رقبتها جامد اريان قرب منو بغضب وحاول يشيل ايدو
وسام بغضب : اوعي تقولي عليها خااااااااينه فاااااااااااهمه
واريان بغضب : شيلللللل ايدك هتموت
وسام ضغط جامد علي رقبتها وياسمين حست انها خلاص هتموت
وسام : انتي مفكره اييييييه دي بعتني علشانك انتي واختك وسبتني اولا علشان اختك ولما رجعت لي ابوكي خلفتك مضيعتش وقت وانا الي كنت طول حياتي بحاول انسها ومش عارف واحب غيرها مش عااااارف اوعي تقولي عليها خاينه دي واحده استحملت إهانة ابوكي وقرفوووو
اريان شال ايد وسام وياسمين مكنتش قادره تتنفس واريان حاول يهديها
وسام بضعف : اتجوزت
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً نوفيلا ورطة قلبي للكاتبة سارة فتحي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!