Uncategorized

رواية لعبة القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم رفيدة وائل

 رواية لعبة القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم رفيدة وائل

رواية لعبة القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم رفيدة وائل

رواية لعبة القدر الفصل الحادي عشر 11 بقلم رفيدة وائل

كريم: بس ي حور بس مش عاوز اسمع تبرير انا ثقتي فيكي اكبر من اني اسمع من شخص ذي ده واتهمك كل الي استغربته لي محكتيش الي
حور: كنت عاوزه اقولك بس كل مره يحصل حاجه تقطع كلامنا 
كريم: مش مشكله ي حوري وءادم قام بالواجب ولو حاول يكلمك تاني مش هرحمه 
حور:…….. 
كريم: انتي مش عارفه انتي بالنسبالي اي جوايا كلام كتير مستني كتب الكتاب بفارغ الصبر 
حور: خلاص هانت كلها ايام هتيجي بكره 
كريم: اه ان شاء الله 
حور: ممكن تجيب شمس معاك وحشاني اووي 
كريم: مش هسلك انا وهي في سفر ????بس من عيوني حاضر 
حور: تسلملي 
تاني يوم 
شمس: ياااه اخير وصلنا انا كنت قربت اخلل 
كريم: انزلي هركن واطلع وراكي 
شمس: اوك ي كيمو 
ع السلم 
شمس: متفتح ي متخلف انت 
ءادم: انا الي افتح بردوا انتي الي باصه وراكي 
شمس: وانت مالك ابص مكان منا عاوزه انت الي نازل تاخد بالك 
ءادم: لولا اني مستعجل ومش فاضيلك كان هيكون الي كلام تاني 
شمس: متخلف 
ءادم: سمعتك ع فكره 
حور: اي ي بنتي صوتك جايب العماره كلها 
شمس: مفيش واحد متخلف 
حور: هو الي متخلف بردوا خشي خشي فرجتي علينا العماره
كريم: ها جهزين 
حور: هنستني بس ءادم يجي علشان هينزل معانا 
كريم: هو لسه مش ايجي 
حور: ايجي بس وصل مشوار 
شمس: بهمس اي دا بجد ءادم موجود 
حور: ااه ي ختي لمي نفسك شوي 
شمس: انا كنت عاوزه اشوفه بس زهقن من حكيك عليه 
بعد شويه 
حور: اهو ءادم جه اهه يلا ننزل بدل ما يطلع 
كريم: يلا 
تحت 
حور: ها ي دومي جاهز 
ءادم: اه ي حبيبي يلا
شمس: اي دا انت 
ءادم: انتيييي!!!!!!!!!  
كريم: انتوا تعرفوا بعض 
ءادم: دي بني ءادمه متخلفه ولسانها طويل تعرفيها منين 
شمس: انا الي متخلفه ي بني ءادم برااس كلب انتت 
ءادم: بت انتي لمي نفسك انا مش راضي اغلط 
حور:بااااااس دي شمس اخت كريم 
ءادم:بحرج ابسسس اسف ي كريم بس هي الي استفزتني 
كريم:ولا يهمك ي ءادم هي الي غلطانه وانا هعرف اتصرف معاها ازاي وبصلها بصه كادت تحرقها حسابك في البيت 
ءادم:لا خلاص مفيشحاجهي كريم مش تكبمها علشان خطري خلاص حصل خير ورجع ورا شويا عدي الجمايل ????
شمس:تسلم ي كابتن☺️
واتحركوا 
شمس:بت ي حور اوعي تقولي ده ءادم 
حور:ااه ءادم????
شمس:ي لهوي دا انا عكيت جامد ????
حور:احسن علشان تبي تلمي لسانك 
بعد ساعات لف 
ءادم:اي ي حور حراام عليكي مش كان فستان الي بنلف عليه ده كله انا تعبت 
حور:ولو متعبتش علشاني هتتعب علشان مين يعني????
ءادم:علشان قره عيني ي جدع هو انا مش ورايا غيرك????
حور:????????????????????
ءادم:لا بجد مش قادر انا مش متحرك ولا خطوه كمان 
حور:اخر محل ي ءادم بلييز 
شمس:وقعدت ع الرصيف انا مش متحرك من هنا قبل ما اكل 
جعااانه ي خلق 
ءادم:وضحك:طب تعالوا نروح نتغدي ونبا نشوف حكايه المحل ده بعدين ????
اتغدينا وروحنا ي جماعه مش رضيوا يقوموا معايا تاني 
النهاارده ايوا النهارده يوم كتب كتابي قلبي بيرقص من الفرحه اعتقد حبيته خلاص????????
شخص مجهول:اجهزوا التنفيذ النهارده مش عاوز ولا غلطه الغلطه بعمركوا 
مجهول:حاضر ي باشا 
يتبع….
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!