Uncategorized

رواية عشقت الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

 رواية عشقت الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسماء محمد

بعد مرور شهر 
في فيلا رعد الحناوي
عشق نازله من علي السلم ونورين معاها وبيضحكوا جرس الباب رن وفتحت الداده ودخلت 
نسرين 
عشق اول اما شافتها كشرت 
نورين :: طيب بعد اذنكوا 
نسرين بحب وحنيه:: عامله اي يا عشق 
عشق :: شئ ميخصكيش 
نسرين بدموع:: عشق انتي نسيتي كل حاجه لمجرد غلطه ليه يا عشق عشق انا كل يوم بموت وانا مش عارفه اقرب منك ولا اخدك في حضني زي زمان 
عشق بجمود :: عارفه لو يوم القيامه دلوقتي مش هسامحك 
نسرين بحزن ودموع :: طب حطي نفسك مكاني لما تعرفي انك مش بتخلفي عشق قاطعتها 
عشق :: طب علي الاقل استني وشوفي حكمه ربنا خلاكي تخلفي وتكوني ام انتي مش ضريتي نفسك بس انتي ضريتي عيله ودمرتيها سيينا بقا نعيش الباقي من عمرنا مرتاحين وبعد اذنك علشان عندي مشوار وسابتها ومشيت 
نسرين واقفه بتعيط ومشيت بخيبه امل وعياط 
رعد واقف علي السلم وكان سامع كل حاجه 
عشق بعد اما نسرين مشيت فضلت تعيط 
اسيل :: طب اهدي بتعيطي ليه بس 
عشق :: صعب اوي استحمل الي بيحصل معايا ده انا تعبت ليه أتوجع من اقرب الناس ليا 
اسيل مشت ايديها علي شعرها 
رعد ::سيلا سبينا لوحدنا ممكن 
اسيل سابتهم ومشيت 
رعد بحنيه :: بصي يا عشق هي غلطت وانا معاكي انك تفضلي كدا ودا حقك بس فكري شويه شوفي مين فضلت معاكي وكبرت لحد اما بقيتي دكتوره شوفي مين الي لما بتكوني في مصيبه بتساعدك باختصار حطي الحاجات الكويسه الي عملتها معاكي وشوفي اذا كنتي تقدري تسامحيها ولا 
عشق بدموع :: لو انت تقدر تسامح امك انا كمان هسامحها 
رعد في للحظه دي حس بغضب وقام وقف 
رعد بغضب:: عشق انسي كل الي قلته بس حابب اقولك حاجه جميله هانم مش زين نسرين بوجع في فرق كبير اوي بينهم 
وسابها ومشي
وعشق ذادت في العياط
في مكان آخر 
نورين لما سابت عشق خرجت تتمشي وماسكه الفون وفجاءه جه حرامي وسرق منها الفون 
نرمين بصريخ ::حراااامي 
وواقفه بخوف 
لحد اما شخص قالها 
اتفضلي يا انسه فونك اهو والحرامي سلمته لامين شرطه كان ماشي 
نورين بتوتر :: شكرا يا 
عمر :: عمر اسمي عمر
نورين بابتسامة :: شكرا يا استاذ عمر 
عمر بود :: قولي يا عمر وممكن نكون اصحاب ومد أيده يسلم عليها 
نورين بابتسامة:: اكيد ومدت ايديها تسلم عليه 
عمر بمرح:: اي رايك نشرب حاجه 
نورين :: خليها وقت تاني لان المفروض امشي دلوقتي 
عمر :: طب اي رايك بكره كويس 
نورين :: أن شاء بس احتمال اجيب معايا حد 
عمر بخبث :: تنور 
نورين اتفزعت علي صوت حد بغضب 
:: نوررررين 
نورين بخوف :: نعم حضرتك 
جاسر :: انتي بتعملي اي ومين ده 
نورين :: وانت مالك غريب اوي وبعدين بصت لعمر تمام علي اتفاقنا بعد اذنك وسابته ومشيت 
جاسر ماشي وراها بغضب لحد اما مسكها من دراعها 
جاسر :: بت انتي اتعدلي معايا فاهمه 
نورين بوجع:: انت عايز اي مني وبعدين انت مالك 
جاسر بغضب:: قسما بالله يا نورين لو شوفتك معاه في اي وقت وأي مكان لهكون قاتلك سامعه 
نورين بتريقه :: ودا بمناسبه اي بقا أن شاء الله
جاسر بتحدي :: بمناسبه زوجك المستقبلي يا عمري وسابها ومشي 
نورين لسه بتستوعب :: نعم هههههههههههه دا بيهزر ومشيت عادي وراحت البيت وبتفكر في عمر 
ودخلت الفيلا وهي بتضحك 
عشق :: اي الي واخد عقلك 
نورين :: اسكتي يا عشق لحسن هو اي طول بعرض حاجه كدا تفرح القلب 
عشق :: هههههههههههه هو مين ده اااااه ليكون جاسر انتو متفقين بقا سواء 
نورين بعدم فهم :: متفقين ازاي مش فاهمه 
عشق بضحك :: اصل جاسر لسه طالب ايدك من رعد هههههههههههه 
نورين بصدمه :: نععععععععم 
عشق باستغراب :: اي مالك في اي 
نورين :: بس انا مش عايزاه 
عشق :: ليه 
نورين :: علشان بحب واحد تاني 
عشق :: تعرفيه من امتي واسمه اي 
نورين بهيام :: اعرفه من امتي لسه دلوقتي اسمه اي اسمه عمر وهقابله بكره وقلت ليه انك هتيجي معايا 
عشق :: نهار اسود انتي عارفه لو رعد عرف هيعمل فيكي اي ولا فيا انا 
نورين :: بصي احنا هنقول أننا رايحين نجيب حاجه ولو مش عجبك هوافق علي جاسر ها اي رايك وبعدين تعالي هنا انتي مش كنتي مش بتطيقه ايه الي جرا 
عشق :: طلع كل الي عمله معايا علشان مصلحتي وأنه خايف عليا هبقي افهمك بعدين المهم معاكي صوره ليه 
نورين :: هو انا لحقت اتكلم ما انا لقيت عم حزومبل ده جاي بيزعق 
عشق :: هههههههههههه حزومبل طيب يا اختي انا هروح اعمل نسكافيه تيجي معايا 
نورين :: اوكي يلا 
في المساء
في بيت اسر 
ريم :: اسر اسر 
اسر :: نعم 
ريم :: هو انت مش ناوي تقول لنور انك بتحبها 
اسر :: وانت عرفتي منين اني بحبها 
نور بضحك:: عيب لما اكون اختك ومش عارفك ولا احس بيك 
اسر ابتسم :: ماشي يا خلبوصه عايزه اي 
نور بحب :: عايزاك تروح وتطلب أيدها 
اسر باستهبال :: خلاص طلما انتي عايزه كده يبقي بكره بليل نروح نخطبها سواء 
ريم ضاقت عنيها طلما انا عايزه يعني مش انت وحدفت المخده في وشه 
اسر :: اه يا بنت الي وفضلت يزغزغ فيها وهي تضحك 
ريم :: خلاص والنبي اسر خلاص هههههههههههه خلاص بقا هههههههههههه
اسر قام وهو بيضحك وهي كمان بتضحك 
اسر :: انا داخل اعمل اكل بدل غسيل المعده الي بعمله كل شويه بسببك 
ريم طلعت لسانها ليه وأسر دخل المطبخ وبعد دقايق في رساله وصلت علي فونها 
المحتوي 
(لو خايفه علي نورين قابليني بكره في كافيه نادي المعادي الساعه 5المغرب واوعي حد يعرف والا اقري الفاتحه علي ناني هههههههههههه)
ريم بخوف :: مين ده  ونورين اي دخلها 
اسر :: اي مالك 
ريم :: ها ولا حاجه بس نورين بعتت ماسج وقالت إن في عريس اتقدم ليها 
اسر :: بجد مين ده 
ريم :: جاسر 
اسر :: هههههههههههه هو عملها طيب يلا تعالي كلي 
ابتسمت ريم بتوتر وقعدت تاكل 
في فيلا الدمنهوري 
نور قاعده علي الاب توب ولقت رساله جت ليها 
وكانت نفس محتوي رساله ريم بس باختلاف الاسم بدل نورين عشق 
نور بخوف :: عشق 
نور بزعيق قامت جري 
نور :: ماما مامااااا 
نسرين :: في اي مالك 
نور كانت هتقول لامها بس افتكرت ان الرساله فيها تهديد ان محدش يعرف 
نسرين :: اي في اي
نور :: ها عملتي اي عند عشق 
نسرين:: لسه واخده علي خاطرها مني 
نور :: ربنا يحنن قلبها وسابتها ودخلت اوضتها وهي قررت انها تروح المكان ده بكره 
في فيلا الحناوي
في اوضه رعد 
عشق قدام المرايا 
عشق :: رعد رعد 
رعد بغضب:: عايزه اي 
عشق قربت جمبه علي السرير 
عشق بدموع :: انا اسفه متزعلش مني انا الي مريت بيه صعب حد يستحمله 
رعد قلبه وجعه من دموعها وقرب منها ومسح دموعها
رعد :: انا مش زعلان خلاص وبعدين بلاش دموع علشان عاليه عليا اوي 
عشق ابتسمت ليه بحب 
رعد :: بحبك
عشق :: اه صح أنا ونورين رايحين بكره نشتري شويه حاجات 
رعد بغضب:: يخربيت ام الفصلان انتي اي مش عندك رومانسيه نهائي 
عشق حركت رأسها زي الاطفال :: توء توء 
رعد رفع حاجبه :: والله طيب 
وابتدي يزغزغ فيها 
(نسيبهم بقا في حبهم وعشقهم ????)
في اوضه نورين 
عمر اتصل بيها 
نورين :: الوووووو 
عمر :: انسه نورين
نورين :: ايوه مين 
عمر :: انا عمر 
نورين :: اه ازيك 
عمر :: تمام انا اتصلت علشان غيرت المعاد بكره الساعه5المغرب في كافيه نادي المعادي يناسبك 
نورين :: اكيد تمام نتقابل هناك 
عمر قفل معاها 
امير :: دول اول دفعه من الفلوس عشرين ألف وهتاخد زيهم بعد المهمه تخلص 
عمر :: اشطا بس هتعمل اي مع جميله 
امير :: دي واحده انانيه اصلا وانا معرفش ازاي ترضي كده علي بنتها بس ليها موته محترمه عندي 
امير وعمر في صوت واحد:: هههههههههههه 
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببتها في مهمتي للكاتبة أسماء محمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!