Uncategorized

رواية أنت طريقي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمينا

اركان حاول يفتح الباب معرفش
امال : الراجل ده عمل كدا ليه
اساف بتفكير : اكيد لعبه منو
معتز : في سلم اهو انا اطلع فوق وأشوف لو فيه شباك
معتز طلع هو وتالا وكان الدور التاني عباره عن ممر كبيررر اوي واوضه واحده بس في اخر الممر مشيو الممر ووصلو للاوضه وملقوش فيها اي حاجه ولا حتي شباك
تالا بخوف : هو ده بيت الرعب ولا ايه
معتز بضيق : انا مش فاهم هو في ايه
عند اركان تلفونو رن وهو رد كانت ضحي بس مغيره صوتها لي صوت راجل
اركان : الو
ضحي : ايه رأيك في بيت رعب ده
اركان فتح الاسبيكر والكل كان بيسمع بتركيز
اركان : انت مين
ضحي : مش مهم
اركان بغضب : يعني انت السبب فلي احنا فيه
ضحي : ايوا انا انتظر مني مكالمه تانيه
ضحي قفلت التلفون والكل بص لبعض بقلق وبعدين حسو ان البيت بيتهز
اساف : هو هيتهد ولا ايه
اركان كان واقف مصدوم ومش عارف يخاف علي مين ولا مين ولا مين اساف حس بيه وقرب منو ومسك ايدو علشان يطمنو وبعدين مسك ايد حنين وبدأ البيت يتهز اكتر اركان مد ايدو لي امال وآمال مسكت ايدو
اساف : تااالا معتززز
تالا ومعتز كانو بيحاولو ينزلو من فوق وفعلا نزلو ومسكو ايد حنين
اركان بص لي يامن وقال : ها هتبقا معانا ولالا
يامن بص لي مريم وبعدين مد ايدو ليها ومريم مسكت ايدو بقلق وهو قرب منهم ومسك ايد امال والبيت بدأ يتهز جامد
امال بخوف : مش فاهمه ايه الي بيحصل
اساف : ومين السبب فلي احنا فيه
اركان بضيق : المشكله ان كل أعدائنا ماتو
مريم بتفكير : بس بناتهم عايشين
معتز بسخرية : دول بنات هيعملو ايه يعني
يامن : انا واثق أنهم هيتصلو عليك تاني
وبعد دقيقه بظبط التلفون رن وأركان فتح
ضحي : ها ايه رأيك
اساف بغضب : انت عايز ايه انجز
ضحي ابتسمت لما سمعت صوت حبيبها وبعدين قالت : عايز منكم كل خير انتو عايزين تخرجو صح
يامن : طبعا
ضحي : يبقا اسمعو كلامي بصو قدامكم هتلقو باب هتلقوه بيفتح معاكم بسهوله
ضحي كانت قاعده معا شروق وروضه وفاتحين لاب توب وشايفنهم وهما جوا البيت
اركان قرب من الباب وفتحو لقه قدامو شاشه كبيره
اركان بغضب : انت مين وجيبنا هنا ليه
ضحي : استنا بس وبص علي شاشه دي وكلكم ركزو في الفيديو الي جاي
ضحي قفلت التلفون والكل ركز علي الشاشه والشاشه اتفتح وظهر اساف وهو بيشوف تصميمات اركان وباين عليه كان بيختار الأفضل وبعدين
اركان بص لي اساف واساف بصلو بحزن اركان بص تاني علي الشاشه ولقه اساف بيدي كل تصميماتو لي مصممين تانين ضدو وبياخد فلوس علي كدا
اركان بص لي اساف وقال : طبعا ده غلط صح
اساف بص في الارض ومردش وأركان قرب منو
اركان بهدوء : انا واثق فيك انا عارف ان ده غلط واصلا هما عايزين بفراقونا
اساف بصلو بحزن وقالو : بس ده حقيقه
اركان بغضب : اساف مش وقتو هزار انجز قول ان ده متفربك
معتز : اركان بص الحقيقه هي
اساف بزعيق : معتز اسكت
اركان بص لي معتز : ايوا انا عايز اعرف الحقيقه
اساف : انا عملت كدا فعلا ومفيش حقيقه غير كدا
معتز : لا في
اساف بغضب : اخرس
اركان : اساف اكيد انت عملت كدا بسبب صح والله انا هصدق اي حاجه حتي لو تافه بس متقولش انك عملت كدا بمزاجك
اساف بحزن : ايوا بمزاجي
اركان بغضب : اساف الكلمه دي بتوجع صدقني
اساف بصلو بحزن : اركان انا
اركان بغضب : انت ايييييه انت بتكدب صح قولي الحقيقه انا واثق فيك اكتر من نفسي
اساف : انا معنديش حاجه اقولها
اركان : بجد
اساف بص في الارض وقال : بجد
❤️عند ضحي ❤️
شروق : كدا احلوت اوي انزلي بلفيديو تاني
ضحي بشر : عنيا
روضه بضحك : احتمال بعد الفيديو تاني يموتو بعض
شروق : أو احتمال اركان ميصدقش
ضحي بثقه : اركان اصلا من بعد ما اساف قالو كدا مستحيل يديلو فرصه انو يسمعو تاني
روضه بشر : كدا هنفراقهم ولسا الي جاي اقوه
ضحي شغلت الفيديو التاني وكان فيه معتز واساف واساف كان معه اهم وأفضل تصميمات اركان وداها لمعتز ومعتز غير فيها شويه حاجات وبعدين عرضها علي اساس ان تصميمات بتعتو
اركان بغضب : معقووول ده صح
اساف مبقاش عارف يقول ايه
اركان بزعيق : رد عليا صح
اساف : صح بس
اركان بغضب : انت اكتر واحد كنت عارف في الفتره دي كنت عامل ازاي قعد بشهور علشان اقدر ابقا مميز وفعلا عملت تصميمات حلوه وكنت راضي عنها بس لما عرفت انها اتسرقت انا بجد أدمرت
معتز : اركان
اركان بغضب : انت تخرس خالص ها يااساف معتز بقا صحبك اكتر مني صح بس ده مش يديك الحق تاخد تعبي تعرف الفتره دي كانو بيقولو عني ايه اني مهمل ادمرت الفتره دي وكلام ناس والصحافة وكنت قدامك بتعذب وانت كنت بتبقي جمبي بس مكنتش اعرف انك السبب اتكلم ياأخي قوووول اي حاجه
اساف كان ساكت خالص والكل كان واقف الصمت كان مسيطر عليهم مش قادرين يستوعبو ايه الي حصل وفاجأه الباب اتفتح اساف بص علي الباب حسو مهرب ليه من موقف ده خرج بسرعه من البيت ومعتز خرج وراه هو وتالا وحنين أما اركان بص نحية الباب بحزن ووجع وقعد في الارض وآمال قربت منو
امال : اركان
اركان مردش عليها امال بصت لي يامن ويامن ابتسملها وهي اطمنت وقعد جمب اركان ومسكت ايدو
امال : خليك واثق أن اساف بيحبك واكيد عمل كدا لسبب معين
اركان بحزن : مقالش ليه مانا هصدقو فورا بس يقول
امال : مش لازم يقول يااركان مش كل حاجه بتتقال كنت شوف عينو الي مليانه حزن وحيره كنت هتفهم انو مخبي حاجه
اركان : ياامال انا وهو عمرنا ماخبينا حاجه عن بعض والفيديوهات دي ولا تهمني المشكله انو قال إن كل ده صح
يامن بهدوء : انا مشوفتش صداقه زايكم صداقتكم حلوه اوووي وانا واثق انو مخبي حاجه
امال : بظبط وبعدين يااركان الي جبنا هنا ده كان هدفو
مريم قعدت في الارض جمب اركان
مريم :انت هتسامحو بعد الي عملو ده كلو
اركان بصلها بصدمه وهي حركت عنيها نحية الكاميرا الي محطوطه في الحيطه لما الباب اتفتح بانت اكتر
اركان بتمثيل : لا طبعا مش هسامحو انا خلاص هقطع علاقتي بيه وانتو متحاولوش معايا
اركان خرج برا البيت ومريم طلعت وراه
يامن وهو بيطلع من البيت : تقدري تبقي جمبو
امال بسعاده : بجد
يامن : اممم اه بجد بس يعني تشوفيلي موضوع مريم
امال بضحك : يلا اعترف انك بتحبها
يامن بصلها بحيره : معرفش
امال : هتعرف أن شاء الله تعال معايا
اركان ومريم وصلو العربيه بتعتهم وتحركو وآمال ويامن كمان اتحركو وبعد ربع ساعه وصلو مزرعة امال
❤️في عربيه يامن ❤️
امال : هروح اجبها
يامن : قدامك دقيقه ولو مجتش هيبقا العرض بتاعي مرفوض
امال بضحك : ماشي ياسيدي
امال نزلت من العربيه وقربت من عربيه اركان
امال : مريم
مريم : نعم
امال بتمثيل : يامن كان عايز يعني
مريم بستغراب : عايز ايه
اركان بتركيز : عايز ايه يختي
امال بحزن مزيف : انو يخدني ويروح بيت باباه الي هو اشتراه هنا ولوحدنا
اركان بغضب : ده عند امو
مريم بغضب : انا هروح اهزقو
امال : اه روحي ونبي يامريم اصلي خايفه منو
اركان : ومروحش انا ليه
امال : هشش
مريم نزلت من العربيه وراحت عربية يامن بغضب امال مسكت ايد اركان ودخلو المزرعه
اركان بشك : في ايه بقا
امال بضحك : يامن شكلو وقع
اركان : امممم امولتي بتعرف تمثل
امال بضحك : جدااا جداااا تعال بقا أوريك حاجه
امال خدت اركان وفضلو يتمشو في مزرعه
اركان : امال
امال بابتسامه : عارفه وحشك
اركان بصدمه : ازاي فهماني كدا
امال بهدوء : معرفش فورا بحس اني فهناك من غير اي حاجه
اركان بضيق : حتي محاولش يجي ورايا ويفهمني
امال : يمكن هو دلوقتي مش عارف يفكر بص يااركان دايما الحقيقه بتبقا قدام عنينا بس الغضب هو الي بيعمي عنينا بس الي حصل من شويه اثبتلي ان صداقه قويه انت بس كنت متعصب من سكوتو عايزو يقول اي حاجه
اركان بخبث : انتي مش ملاحظه من ساعت ماعرفت وانا بخسر كل حاجه
امال بغيظ : متخلنيش اتعصب عليك
اركان بسخرية : انا خوفت كدا
امال بغضب : والله مانا مورياك المفاجأة وماشيه
امال جايه تمشي اركان مسك أيدها وقربها منو بحب
اركان : خلاص اسف
امال بضيق : لا مش مسامحك
اركان بخبث : امممم متاكده
امال : مليون في الميه
اركان قرب من امال وباسها في خدودها
امال بصدمه : اهاا ياسافل
اركان بأبتسامه : دي بس علشان انتي متجوزه لو انتي مكنتش متجوزه كانت هتكون في مكان تاني
امال بغضب : لا كتر خيرررك
امال زقت اركان ومشيت
اركان بضحك : استي ياحب
امال بغضب : بلا حب بلا بطيخ
اركان : طب فين المفاجأة
امال بزعيق : اخرررررررس
اركان وقفها ومسك أيدها وهي شالت أيدها بغضب
امال : بقولك ايه شغل قلة الأدب ده مش عليا تمام وانت بتكلم معايا أقف بعيد
اركان وهو بيقرب منها : قصدك أقرب
امال بابتسامه : تعرف انت عايز ايه
اركان وهو بيقرب اوي : ايه
امال بأبتسامه : قلم من ايدي الحلوه دي
امال ضربت اركان قلم علي وشو وهو اتصدم
امال بضحك : علشان تعرف تقل ادبك
اركان بغضب : انتي بتضربيني
امال بضحك : لا كنت ببوسك
امال جريت وهي بتضحك وأركان جري وراه
امال بضحك : طيب طيب خلاص هوريك المفاجأة
اركان بضيق : انجزي
امال وقف وشاورت علي العجله بتاعتها
امال : اظن انك معاك العجله بتعتك
اركان : هنعمل مسابقه
امال بابتسامه : اه
اركان : اممم طب تعالي
اركان ركب العجله بتاعت امال
امال بضيق : وانا اركب فين
اركان بخبث : في حجري ياروحي
امال بغضب : شكلك عايز قلم كمان
اركان وهو بيشدها ليه وخلها تركب قدامو
اركان : بقولك ايه ياامال خلينا نمشي واحنا ساكتين علشان متلقيش البوسه التانيه في الخد التاني
امال بغيظ : يارب تموت
اركان بضحك : بس متبقيش تموتي ورايا
اركان بدأ يسوق العجله وطلع برا المزرعه …
❤️عند يامن ❤️
يامن خد مريم غصب عنها ودخلو المزرعه
❤️في المزرعه ❤️
يامن ومريم كانو بيتمشو
مريم : احم احم
يامن بسخرية : عايزه ايه
مريم : مفيش
يامن : احم احم
مريم : عايز ايه
يامن : عايز اجري
مريم بضحك : يلاااااا
مريم ويامن جريو وهما بيضحكو بس كان فيه توبه في الارض ومريم وقعت عليها ورجليها وجعتها ويامن شافها
مريم بدموع : دم دم مش عايزه اشوفو
يامن : بصي عليا انا بس
مريم بصت عليه وهو جاب منديل ومسح الدم ومريم كانت مركزه في ملامح وشو
يامن : لو فضلتي تبصي عليا كدا كتير هتقعي في حبي
مريم بحرج : احم
يامن شال مريم من الأرض
مريم : نزلني
يامن : تؤ
مريم بضيق : طيب
يامن رجع عربيتو وقعد مريم علي العربيه من قدام
يامن : مش شايفه انك لبسه فستان قصير خالص
مريم : تؤ جميل
يامن جاب منديل تاني وفضل يمسح الدم وفاجأه ضغط علي جرح
يامن : اشوفك تاني لبسه البس القصير ده تاني صدقيني هدفنك
مريم بوجع : حاضر
يامن شال ايدو بأبتسامه وقال : برافو
مريم بزعيق : ربنا يخدك ياشيخ انت مال اهلك بيا
يامن وهو بيبص علي جرح : بتقولي ايه
مريم بخوف : بقول ربنا يخليك ليا يارب
يامن بأبتسامه : ماشي
مريم : مش هنغور من هنا ولا ايه
يامن : لما امال تجي
مريم بسخرية : امال تجي ايه بس دول قدامهم للمغرب وانت زاي حمار
يامن : بتقولي حاجه
مريم : لالا مفيش….
______________________________________
❤️عنداساف❤️
اساف كان راكب العربيه وجمبو حنين وتالا ومعتز ورا وكان سائق العربيه بسررررررعه وبعدين وقف فاجأه
اساف ببرود : معتز تالا انزلو القاهره حالا واعرفو مين الي عمل كدا
معتز : لا في حاجه اسهل روح قول لي اركان الحقيقه
اساف بغضب : معتز مش عايز صداع
تالا : طب اهده احنا هنروح حاضر بس هي ايه الحقيقه
اساف بغضب : والله هنزل واسبكم
معتز : خلاص خلاص هتنزل مصر
اساف : انزلو يلا
معتز وتالا نزلو من العربيه وحنين كانت متابعه كل ده بهدوء واساف اتحرك بلعربيه بسرعه
حنين : ممكن تهده
اساف ببرود : هادي
حنين بأبتسامه : اركان واثق فيك وعارف انك مستحيل تعمل كدا
اساف : بس انا عملت
حنين : اكيد في سبب معين
اساف بضيق : نفسي اعرف مين الي عمل فينا كدا
حنين بتفكير : ممكن ضحي
اساف : لو هي وربي ماهرحمها
حنين : طب اهده بس يارب تكون اقتنعت أن سفلتك وقلة ادبك هي سبب
اساف بضحك : ياجماعه ارحمو امي بقا
حنين بضحك : ايوا كدا اضحك
اساف بصلها بحب : هو انا قولتلك قبل كدا اني بحبك
حنين : تؤتؤ
اساف بحب : بحبك
حنين : اممم طيب ياسيدي تعال بقا من الباب واطلب ايدي
اساف : بكرا انشاء الله
حنين بسخرية : لا محدش ضمنك تعال انهارده دلوقتي كمان
اساف بضحك : مدلوقه اوي
حنين بغيظ : انا
اساف : تؤتؤ انا ياقلبي
حنين : طيب يلا علي البيت
اساف : يلا ..
______________________________________
❤️عند اركان ❤️
كان بيسوق العجله وآمال كانت بتبص للبنات الي بيبصو علي اركان
امال بضيق : ماكل واحده تلم عنيها بدل ما انزل انا المها
اركان سرع وهو بيضحك
اركان : افرض بقا مسكوكي وضربوكي
امال بغضب : انا مش فاهمه ايه قلة الأدب دي
امال بصت قدامها لقت مرات عمها
امال بشر : اوع ايدك انا الي هسوق
امال بدأت تسوق وقربت من مرات عمها اووووي وخبطت فيها
امال بخبث : سوري مكنش قصدي
مرات عمها بضيق : لا خلي بالك تاني مره
امال بغرور : معلش اصلي مشوفتكيش اكنك هامش كدا يلا يااركونتي خلينا نمشي
اركان ساق العجله وهو بيضحك
امال بضحك : تستاهل
اركان : طبعااا
امال : يلا رجعنا المزرعه
اركان : يلا
اركان وآمال رجعو المزرعه وأركان ركب عربيتو هو ومريم وراحو علي بيت جدهم صادق وامال ويامن راحو بيت سالم…
______________________________________
❤️عند اساف❤️
اساف وصل بيت سالم وسالم رحب بيه واميره كانت معا سالم ورحبت بيهم هي كمان وقعدو في صالون وآمال ويامن كانو وصلو هما كمان وكلهم قعدو
امال بهمس : ماتكلم يابني
اساف بهمس : اقول ايه
امال بضحك : قول ان جاي انهارده اطلب ايد بنتك حنين بس كدا
اساف بأبتسامه : طب ماالحكايه سهله اهي
امال : شوفت يلا
اساف : انا جاي انهارده علشان اطلب ايد حنين بنت حضرتك ياعمو
سالم : طب وانت بتشتغل ايه
امال : شغال معا اركان
سالم بابتسامه : طيب هناخد راي العروسه
اساف : هي موافقه صدقني
امال بهمس : اخرس هتبوظ الدنيا
اساف : ماشي
حنين بخجل : موافقه
اساف : مش قولتلك
سالم : طب الف مبروك
شرين جت وكانت ماسكه صنيه فيها شربات وبعدين وقفت قدام اساف اساف لحظ بصتها الغريبه وشرين وقعت علي اساف الشربات كلو
شرين بتمثيل : سوري مكنش قصدي
اساف بص لي شرين بضيق
امال : تعال اوديك الحمام
يامن كان مركز معا شرين اوي وعرف أن قصدها تعمل كدا
امال خدت اساف ودخلتو الحمام وهو دخل وقفل الباب وآمال رجعت تقعد معاهم تاني
اساف بص علي هدومو بضيق : هو يوم اسود انا عارف
وفاجأه شرين دخلت عليه وقفلت الباب
اساف : نعم
شرين وهي بتقرب منو : دا حنين محظوظه اوي بيك
اساف بضيق : برا
شرين : ياريتني كنت مكانها
اساف بصدمه : انتي اتهبلتي
شرين : تؤتؤ متتعصبش كدا تصدق حبيتك
اساف ضرب شرين بلقلم
اساف : انتي انسانه معندكيش رحة دم انا حبيب اختك يامتخلفه
شرين بغضب : اه مهو كلهم بيخدو الحلوين
اساف بغضب : لان من جواهم نضاف وبعدين مش انتي فرحك بكرا ايه القرف الي بتعمليه ده
شرين بغضب : اهرب انا وانت يوم الفرح
اساف بسخرية : اتهبلتي صح امشي اطلعي برا
شرين : مش طالعه
اساف مسك ايد شرين علشان يطلعها برا الاوضه بس شرين سمعت صوت حد جاي وبيقرب من الباب وفاجأه حضنت اساف والباب اتفتح وكانت حنين وآمال
اساف طلع شرين من حضنو بغضب
حنين بصدمه : ايه ده
شرين بدموع مزيفه : بيقولي نهرب بكرا من فرح انا وهو علشان بيحبني وانا قولتلو مينفعش وحضني غصب عني
اساف بغضب : ايه كل الكدب ده
حنين قربت من اساف وقالت بدموع : مكنتش اعرف ان قرفك هيوصل لحد هنا بتخوني معا اختي
اساف بغضب : دي كدابه
حنين بغضب : انا الي غلطانه علشان ربطت نفسي بواحد بتاع ستات
امال كانت واقفه وواثقه أن اختها كدابه اساف مقدرش يقف اكتر من كدا حاسس ان خسر كل ناس الي حواليه طلع من الحمام ومن بيت كلو وآمال رنت علي اركان ورد
امال : الحق اساف خرج من البيت وحالتو وحشه
اركان قفل التلفون وركب عربيتو بسرعه وراح علي بيت امال وشاف اساف وهو بيتحرك بلعربيه مشي وراه وفضل ينده عليه وقدر يخلي عربيتو جمب عربيه اساف
اركان بصوت عالي : اساف
اساف مردش عليه كان منهار ومش قادر يستوعب الي حصلو انهارده
اركان بقلق : اساااف اسمعني
اساف بغضب : مش عايز اسمع ولا كلمه
اركان : ارجوك وقف العربيه
اساف : ابعد عنييييي
اركان : اساف ارجوك اسمعني
اساف بص قدامو لقه في شجره وعربيه اركان هتتخبط فيها اساف قدر بعربيتو يبعد عربيه اركان وهو الي اتخبط في شجره اركان وقف عربيتو بصدمه وطلع منها بسرعه وهو بينده علي صحبو وقرب من العربيه وفتح الباب لقع اساف شبه فاقد الواعي
اركان بخوف : قوووم يااساف
اساف وهو بيفتح عينو بهدوء : اهده انا كويس
اركان بحب : ياحبيبي ياصحبي
اساف بضيق : طب طلعني طلعني
اركان طلع اساف من عربيه وسندو
اركان بحب : اي لاف يو بجد
اساف : بلا لاف بلا قرف انا كنت هموت بسببك
اركان بضحك : حد قالك انقذني
اساف : طول مانا في حياتك مش هخلي اي حد يأذيك
اركان وصل اساف عربيتو وركبو وهو ركب وساق العربيه
اركان بحزن : ليه عملت كدا
اساف بهدوء : علشان مصلحتك
اركان : طب ايه هي مصلحتي
اساف : بعدين هتعرف
اركان بأبتسامه : انا واثق فيك
اساف : وانا اكتر
اركان وصل بيت جدو ومريم حاولت تعرف اساف مالو بس قالهم انو عايز ينام وبس…
_____________________________________
❤️عند امال❤️
امال كانت واقفه معا شرين وحنين معاهم
امال بغضب : انتي حقيره
شرين : انا الي حقيره ولا هو
امال ضربتها قلم علي وشها ومسكتها من شعرها بغضب
امال : انا واثقه في اساف اكتر منك
حنين بدموع : بتقولي ايه ياامال
امال بغضب : بقولك انك انتي كمان غبيه انتي تعرفي أن اساف عمل حادثه
حنين بخوف : ايه حادثه وهو عامل ايه دلوقتي
امال : يهمك
شرين بغضب : سيبي شعري
امال بغضب : انتي حقيره وتستاهلي اسلام ده ده هيوريكي نجوم في عز الضهر
امال سابت شرين وبصت لي حنين وقالت : انتي غبيه ازاي تصدقي اختك الحقوده دي وتسيبي اساف يمشي كدا
حنين بدموع : معرفش بقا
امال حضنها بحنان : بكرا هيجي الفرح وتصلحيه بقا
حنين بدموع : هو كويس
امال : اه كويس
شرين بصتلهم بحقد وبعدين مشيت وسابتهم
امال : يلا نينام احسن حل شرين دي عايزه القتل بس كفايه عليها اسلام
حنين : ماشي ربنا يهديها
امال وحنين راحو ينامو ..
______________________________________
❤️يوم الفرح❤️
الكل كان جاهز وأركان حاول يخلي اساف يغير جو ويامن طبعا كان معا مريم علطول وهي كانت مبسوطه بده وآمال حاولت تعامل عمها ومرات عمها عادي
❤️وفي السماء ❤️
المأذون كان قاعد وجمبو سالم واسلام وبدأو يكتبو الكتاب
اما اركان واساف كان قاعدين
اركان : عقبالي
اساف بضحك : عقبالنا
اركان : نفسي اتجوز بقا
اساف : مدلوق خليك تقيل زاي اخوك
اركان : هي حنين كلمتك
اساف : اه كتير بس حبيت اربيها شويه
اركان : بس متقرصش عليها اوي
اساف : عيب عليك هتشوف هعمل ايه
سالم : فين العروسه علشان تمضي
اميره طلعت من الاوضه بتوتر : تعال معلش ياابو شرين
اسلام : فين العروسه
سالم : في ايه
اميره مكنتش عارفه تقول ايه
اميره بتوتر : شرين مش موجوده ومعرفش راحت فين
سالم بصدمه : ايييييه
اسلام بغضب : ازاااي هربت يعني
اميره : لالا
اسلام بغضب : مانتو عيله معيووبه
امال طلعت من الاوضه : مين الي معيوووب متخلنيش اجي اديك بجذمه
عم امال : عجبك كدااااا ياسالم
سالم بغضب : اخرررسي يابت
امال بضيق : مش هسمحلو يتكلم علينا
سالم : قولت اخرسي
امال سكتت
سالم : الي انتو عايزينو هتعملو
اسلام بخبث : مهو انا كدا كدا هتجوز انهارده
سالم : قصدك ايه
اسلام بص لي امال من فوقها لي تحتها وقال : كنت نفسي ادوق العسل بس يلا السكر حلو بردو وبعدين بص علي حنين
اساف وأركان قامو من مكانهم بغضب
سالم : قصدك ايه
اسلام : هتجوز حنين علشان تداري الفضيحه الي بنتكم عملتها
سالم ببرود : وانا موافق
الكل بصلوو بصدمه ووووو
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية منقذي للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!