Uncategorized

رواية الساحر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمينا

 رواية الساحر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمينا

رواية الساحر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمينا

ياسمين بدأت تفوق وبصت جمبها لقت وسام بيبتسملها 
ياسمين بغضب : ابعد عنيييييييييييييي
وسام بأبتسامه : حبيبة بابا مينفعش تكلميني كدا 
ياسمين بغضب : بابا ايه يارجل انت 
وسام : امممممممم بدأنا غلط شوفلي كدا يااريان الابهات بيعقبو عيلهم ازاي 
اريان بضحك : راعي أنها فاجأه لقت عندها اب عيل 
وسام بغضب : طب وحياتك لنت مطلقها 
اريان بضحك: خلاص خلاص 
شهد بضحك : معلش بس الي يشوفكم يقول انكم مخطوبين
وسام غمز لي ياسمين وقال : ومالو 
ياسمين بضيق : ابعد عني 
وسام : ابعد عنك ايه بس دا انا هلزق في امك بعد كدا 
ياسمين بغضب : جررررررررررررررب كداااا 
وسام ابتسم وقرب منها وحضنها جامد 
وسام : ايه رأيك في حضن الاب ده ياياسمنتي 
ياسمين بضيق : زفت 
وسام ابتسم وفضل حضنها وهي كانت مضايقه بس من تعب نامت تاني في حضنو 
اريان : شكلها تعبانه 
وسام : فعلا
اريان : وسام مينفعش لزقه دي 
وسام بضيق : بقولك ايه انت تطلق بنتي بنتي مش هتتجوز هتفضل معايا 
اريان بغضب : متعصبنيش 
وسام : قوووولت مفيش جواز خلصنا هو انا عندي كام بنت 
اريان وقف العربيه بغضب وياسمين قامت مخضوضه 
ياسمين : في ايه 
وسام : اهدي مفيش في واحد حمار بيسوق العربيه 
اريان وهو بينزل من العربيه : انا هوريك الحمار ده هيعمل فيك ايه 
اريان فتح باب العربيه الي ياسمين كانت فيه وبعدين قعد جمبها وقال : مش هسوق غير لما تجي تقعد جمبي
وسام بغضب : مستحيل 
اريان مسك كتف ياسمين وقال : دي مراتي 
وسام شال ايدو بغيره وقال : ودي بنتي 
اريان بغضب : انا ليا حق عليها اكتر منك
وسام بغضب : انا الاب وانت حتتة زوج معفن 
اريان بصدمه : نعم 
شهد بضحك : هموت مش قادره 
اريان : خديه يابنتي بدل ما هو منكد علي اهلي كدا 
شهد بضحك : مستحيل اخدو  سيبو كدا دا بيضحكني اوي 
وسام بضيق : ايه شيفاني ارجوز 
شهد : لا اكتر من كدا 
وسام بضيق : قولت مش هتخدها وبعد بقا بلاش لزقه دي 
ياسمين بصريخ : هشششششش اسكتو 
اريان بضيق : اختاري بنا انجزي 
وسام بضيق : لا طبعا أنا أبوها مفيش اختيارات
اريان : يابني دي بنتك مش حبيبتك 
وسام : الاتنين واحد 
اريان بغضب : وساااااام 
ياسمين : ممكن تهدو لوسمحتو 
اريان : ماشي 
وسام بابتسامه : عنيا 
ياسمين طلعت تلفونها ورنت علي شخص 
ياسمين : الو 
رامي : ياسمين ايه يابنتي الغيبه دي كلها 
ياسمين بأبتسامه :  وحشتني والله
وسام واريان بصو لي بعض بصدمه
وسام : مين الي وحشك ياروح امك 
اريان : لالا معرفتش تربي ياوسام 
رامي : ايه ايه ده 
ياسمين بضيق :  هشششش بقا خليني اعرف اتكلم  بص عايزه منك خدمه ممكن تجيلي علي عنوان …. بسرعه 
رامي :  اوك طياره 
ياسمين زقت اريان ونزلت من العربيه واريان ووسام نزلو وراها
وسام : عجبك كدا يابوظ الفقر انت 
اريان بضيق : انت سبب وبعدين تعالي هنا مين رامي ده فهميني 
ياسمين حست انا فرحانه بأهتمامهم وقرارت أنها تعصبهم هما الاتنين 
وسام : ردي 
ياسمين بصتلو بهدوء وقالت : ابن أخت مراتك وصراحه يعني بيعشقني من صغيرو وكان فيه قصة حب بنا بس مش كملت
اريان بغضب : ياسمين متخلنيش اتعصب علي اهلك 
ياسمين بسخرية : هو انا بقا عندي اهل
اريان : هتعصب علي ابوكي معنديش مشكله علفكره
ياسمين بتمثيل : بس انا حالتي وحشه ورامي ده عمرو ما زعلني ولا ضربني ولا حتي اتجوزني غصب 
اريان ووسام بصو لي بعض بضيق 
وسام : ولما كنتي في دار الايتام كان فين الاستاذ 
ياسمين : كان صغنون كان قمور والله وهو صغير ماعلينا بس كان هيعملي ايه يعني ولما كبرت ساعدني علشان اشتغل 
اريان بزعيق : اركبي يلا علشان نمشي 
ياسمين ببرود : تؤ 
اريان : عجبك كدا 
وسام بغضب : انت سبب 
وسام قرب من ياسمين وقالها : والله والله كمان مره لو ركبتي مع الزفت ده لديكي بجذمه انتي وهو 
ياسمين : بامااامي خووفت
فاجأه سمعو صوت عربيه جايه قدامهم وشهد كانت بتابع كل ده وبتصورو علشان تحطو في البوم ذكرياتهم 
رامي وقف العربيه ونزل منها وقرب من ياسمين  وكان هيحضنها بس اريان مسك ايد ياسمين وزقها
وسام : نعم ياروح امك 
رامي بستغراب : مين دول 
ياسمين بضحك : جوزي وخطيبي 
رامي : نعممممم 
وسام بضيق : خليك في حالك ونبي وتوكل علي لله وغور في داهيه تخدك 
رامي بصلو بصدمه وبعدين قال : مين دول ياياسمين 
اريان بضيق : ماقالتلك جوزها جوزها ايييه مبتفهمش 
ياسمين : احممممممم يلا يارامي 
وسام : اهاااا دا عند عماد ده يابت إنما عند وسام مفيش كلام ده 
اريان  بهمس : متخلنيش اقلب علي الساحر وتلقيه جثه قدامك ف لمي نفسك احسلك
ياسمين كانت هتنفجر من ضحك بس مسكت نفسها بلعفيه 
ياسمين بتمثيل : انا نفسيتي تعبانه وصراحه رامي الوحيد الي بيضحكني هو الي هيوصلني انتو امشو يلا واحنا وراكم 
وسام بغضب : اللهم مطولك يارووووح 
اريان : الصبر من عندك ياااااارب 
رامي : احم هتجي ولا ايه 
ياسمين مسكت ايد اريان ووسام  وبعدو شويه عن رامي 
ياسمين :  عيب تقولو كدا قدام راجل 
وسام بضيق : هو انا مش ابوووكي 
ياسمين بصتلو من فوقو لتحتو وقالت : بيقولو كدا بس انا مش مصدقه 
وسام : يابنتي سيبك من شكل 
اريان : خدي  بروح 
وسام : مثلا  
اريان بحضك : يعني هو كاشكل شب كاروح فهو عندو 50 سنه 
وسام :  روح روح ايه يا متخلف انت انا قصدي 
شهد طلعت راسها من شباك وقالت : ياجدعان انجزو بقا انا جعانه 
وسام بضيق : متقطعنيش تاني 
شهد بضيق : اعملك ايه جعااانه جعاااانه 
وسام : ابقي فكريني لما اوصل الصعيد أطلقك
شهد بضحك : ماشي بس نوصل بس نوووصل 
ياسمين بخبث : خلاص انا هروح امشيه خليكو هنااا بقا 
اريان : انجزي 
ياسمين بخبث : ماشي 
ياسمين مشيت وراحت لي رامي ووسام واريان كانو بصين عليها بتركيز 
ياسمين بخبث : رامي روح اركب عربيتك واوع تتحرك هيجيلك 
رامي بستغراب : ليه 
ياسمين : روح بس 
رامي فعلا راح ركب عربيتو وهي شاورت لي وسام واريان بمعنه خلاص هيمشي  وبعدين جريت علي عربية رااامي 
ياسمين : بسرررررعه بسررررررعه امشي 
رامي اتحرك بعربيتو بسىرررررعه واريان ووسام وقفو مصدومين 
ياسمين طلعت راسها من العربيه وقالت 
ياسمين بضحك : باااي ابقو تعالو لوحدكم بقاااااا 
ياسمين دخلت راسها وفضلت تضحك 
وسام بضيق : ربنا يخدك يااريان الكلب 
اريان بضيق : كان يوم اسود لما شوفت وشك خااال واب علي الفاضي تفووو
وسام مسك اريان من هدومو وقال : انت بتف عليا ياااض 
اريان بسخرية : نزل ايدك يخويا كنت اتشطرت علي بنتك 
وسام : بنتي دي عايزه إعادة دوير من الاخر
شهد بزعيق : بقووولكم جعااااانه جعااااااانه 
وسام ركب العربيه هو واريان 
وسام : تعرفي ياشهد اكتر حاجه ندمان عليها ايه 
شهد : ايه 
وسام بزعيق : يوووم مافكرت اروح اسوان وأشوف وشك العكر ده هو انتي مش ملحظه أن مصايب عماله تقع في راسي من ساعت ماشرفتي حضرتك 
شهد بغضب : نعممممممم لااا ياحبيبي كل ده بسبب نزواتك 
وسام بغضب : انتي بتعلي صوتك عليا ولا ايه لاااا انا معنديش ست تعلي صوتها عليا 
شهد : هو انا هعلي صوتي وبس دانا همد ايدي كمان 
اريان اتحرك بلعربيه وقال في سرو : ارحمني يارب من البهايم الي في حياتي دي ????????????️
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً نوفيلا ورطة قلبي للكاتبة سارة فتحي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!