Uncategorized

سكريبت أحببت مسلمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

 سكريبت أحببت مسلمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

سكريبت أحببت مسلمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

سكريبت أحببت مسلمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمينا

ايه بصت لي جاك وقالت : ياحبيبي ياجاك قتلت اسلام علشاني 
جاك بصدمه : نعم ياروح امك 
ايه قربت منو وقالت : بجد مكنتش اعرف انك بتحبني لدرجه دي 
جاك : اخرسي هتدبسيني في مصيبه 
ايه وقفت قدام عادل وقالت بغضب : اسلام يستاهل لأنو آذاني كتير وجاك هو حب حياتي وانقذني منو 
جاك كتم بوقها وقال : اسكتي يابنت المجنونه اسكتييييي
ليو : حضرتك الكلام ده غلط جاك مقتلش حد 
جاك : اه والله ماقتلت حد دانا غلبان 
عادل بغضب : والله مش شغلي مطلوب مني اقبض عليك 
عدنان بصوت عالي : اكيد طبعا لازم تقبض عليه بس البيوت ليها حورمه 
جاك بسخرية : والله ماشوفت حورمه واحده عدله من ساعت ما جيت 
عادل بضيق : احنا هناخدو وهنمشي 
عادل مسك ايد جاك وكان هيحط الكلبش في ايدو بس فجاه سمعو صوت ضرب نار 
عادل : ايه ده 
عدنان بهمس : اجررري وخد مراتك ومشي 
جاك  : تمام 
جاك مسك ايد ايه وقال : يلا 
ايه : فين 
جاك بغضب : اخرسي يابنت المفضوحه فضحتي امي
جاك جري هو وايه وعادل طلع مسدسو وصوب نحيتهم بس عدنان زق ايد عادل وقال : اسندني يابني هقع 
عادل بصدمه : نعم 
عدنان سند علي عادل وفضل يمثل عليه انو تعبان …… أما جاك وايه طلعو من القصر وليو وقف عربيتو قدام القصر 
ليو : اركب يلا بسرعه 
جاك وايه ركبو العربيه وليو اتحرك ……
ايه : الحمدالله قدرنا نهرب 
جاك بصلها بغضب وقال : عايز اقولك اني هكون اول عريس يطلق مراتو يوم الفرح 
مريم بضحك : معلش هي متسرعه شويه 
جاك بغضب : دي لبستني القضيه 
ليو بسخرية : كلو بسبب قرفك 
جاك بسخرية : قرفي هو الي قتل اسلام ياعنياااااااا 
ليو بضيق : مش كدا بس ده تخليص ذنوب مش اكتر
جاك بغضب : اقسم بالله لرمي نفسي من العربيه مانت رايق يااستاذ مش متهم بقضيه قتل زاي 
ليو بضحك : اهده يابني كلنا جمبك 
ايه : احم يعني مش انت الي قتلتو
جاك بصلها بغيظ : يخربيتك انا عملت ايه علشان اتجوز واحده دماغها جزمه 
ايه بغضب : يعني انت مش قتلتو علشاني 
جاك حط ايدو علي وشو وقال : صبرني يارب انا غلبان يارب يعني مشمعنا انا ما ليو والله كان مقضيها معا البنات وكل شهر يصاحب بنت 
مريم بغضب : ده بجد ده 
ليو : احم ده ماضي وخلاص راح 
جاك : ايوا هو ماضي ليه انا اتحااااسب عليه مشمعنا اناااا قولي قوووولي مشعنا انا هتجن مين بيعمل فينا كدا 
ليو : اهده ياحبيبي انت كدا هتتحن 
مريم بغضب : رد عليا مين البنات دول 
جاك بصوت عالي : اقعدي علي جمب كدا ونبي ياحجه مش واقتك 
مريم بضيق : بكلم جوزي مالكش دعوه 
جاك بصلها وقال : بذمتك انتي عندك دم أنا مستقبلي بيضيع 
ليو : اهده والله مش هيحصل حاجه انا عارف مين بيعمل كدا ومش هرحمو 
جاك بصلو بضيق : مين 
ليو بص لي مريم وقال : امير 
مريم بصدمه : اميرررررر 
ليو بضيق : اه وعلفكره هو مش اعما انا هكرت كل الاجهزه بتعتو ده هكر شاطر 
جاك : اوباااا هكر الله يرحمك ياجاك كنت طيب والله 
ليو : ايه مش واثق في اخوك انا هعرف ازاي أوقعو في شر اعمالو 
ايه : تعرف كنت واثقه ان امير ده مش كويس 
مريم بحزن : طب هو ليه يعمل كدا 
جاك : لا السؤال الأهم لييييه انا لييييه 
ايه بضيق : مهو قالك بسبب قرفك 
جاك بغضب : شلوها من عليا علشان مطلقهاش 
ليو بضيق : العربيه مش عارف مالها 
ليو وقف العربيه وبعدين حاول بدورها مدرتش
جاك بسخرية : كملت يامعلم
ليو بص علي طريق لقه فاضي ودنيا ضلمه جداااا
ايه يخوف : ايه الأصوات دي 
جاك بصلها وقال :  حد قالك قبل كدا انك نحس
ايه بغضب : مهو كل ده بسبب قلة ادبك لو كنت محترم مكنش كل ده حصل 
مريم بخوف : ليو انا خايفه اوي 
ليو بضيق : معرفش ده حظ مين المنيل ده 
جاك : حظي ياااخويااا حظييييي انا ايه الي نزلني مصر 
ايه بخوف : جججج 
جاك : ايه يابنتي هو اسمي صعب لدرجه دي 
مريم برعب : بصو قدامكم
ليو وجاك بصو قدامهم لقو شخص واقف قدام العربيه ولابس قناع ولبسو كلو اسود وفي ايدو فاس 
ليو بصدمه : ايه ده 
جاك بحسره : مهو ده ناقص اموت كمااااااان ……..
الشخص شال الفاس وكسر ازاز العربيه بلفاس ……… وهنعرف بعدين ????❤️
يتبع……..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببته بعد زواجنا للكاتبة هند الحجار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!