Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثامن عشر 18 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثامن عشر 18 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثامن عشر 18 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثامن عشر 18 بقلم سيمو أشرف

الماذون: موافقه 
ديچا بكسوف: موافقه ☺
الماذون: بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما ف الخير ❤❤
الكل صقف وادم كان فرحان جدا وقام قعد علي ركبته ادام ديچا وطلعلها خاتم شكله جميل جدا الاول: بحبك يا اغلي حاجه ف حياتي ❤
وراح ملبسلها الخاتم وبعدين رؤي جابت الدهب وادته لادم لبسهولها ❤
وبعدين اخدها ف ايده❤
ومشيو راحو لعدي عشان عمر وال اتفاجئ اكتر من سليم بوجود الماذون ????????
عدي برفع حاجب: الماذون بيعمل اي هنا..اسفين يا شيخنا ????
الماذون بابتسامه: نفس الصدمه يعيني قابل بقا يا معلم هيدبسوك ????????
( الماذون الفرفوش رزق يا جماعه والله ????)
سليم: معلش اصلهم مصممين وضحك ودخل ????????
دخلو كلهم وعدي مسك سليم: هو في اي 
سليم بضحك بيكتمه: هيكتبو الكتاب عملو كدا مع ادم وديچا قابل يا شق 
وسابو ودخل ????????
الماذون: نادو العروسه يا جماعه
دخلت نور وهي زي الحوريه ف فستانها وخمارها ????????????
والماذون كتب الكتاب ????
الماذون: بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما ف الخير ٠????
عمر قام وهو فرحان جدا  كان محضرلها مفاجاه 
عمر وقف ادامها: غمضي عينك????
نور : لازم دلوقت ????????????
عمر بابتسامه: اه ????????????
نور غمضت عينها ????
ورؤي ادت علبه لعمر وطلع منها نقاب جميل جدا ❤❤
ولبسه لنور ❤❤
ونور كانت فرحانه جدا ❤❤
عمر: رؤي قالتلي ان نفسك تلبسيه من زمان وملقتش احسن من المفاجاه دي  وملبسها سلسله جميله جدا عليها اسمه 
: السلسله دي متتخلعش خالص مهما حصل ????????
نور دمعت مكنتش متوقعه ان ربنا يرزقها بواحد زي عمر كدا واترمت هيا ف حضنه ????❤❤❤
رؤي دمعت وديچا كمان كانت زعلانه ان متعملهاش زي نور ورؤي ومفكره ان ادم مش بيحبها زي عمر ما بيحب وسليم ما بيحب رؤي ❤
خلصو وادم استاذن من سليم ياخد ديچا ❤
واخدها وركب العربيه ومشي❤
ديچا ساكته طول الطريق مش بتتكلم 
ادم: مبسوطه 
ديچا: اه 
ادم: مش باين ????
ديچا بابتسامه مزيفه: لا مبسوطه جدا ربنا يخليك ليا ????????
ادم كان حاسس انها مش مبسوطه وكان شايف لمعة الحزن ف عينها بس كان متاكد ان دا هيتغير ????
واخدها وقبل الشط بشويا❤????‍♀️
ادم: ديچا ❤
ديچا: نعم ❤
ادم: غمضي عينك ❤☺
ديچا: لي 
ادم: غمضي بس ☺
غمضت وهو نزل واخدها ☺
ادم: اوعي تفتحي عشان خاطري ☺
ديچا: حاضر ☺
وفضلت ماشيه لحد ما ادم قالها: اقفي وفتحي عنيكي 
فتحت عينها لقت سفينه كبيرة متزينه باحسن شكل ومكتوب عليها (ديچا حبيبة ادم)
دمعت بس المرادي من الفرحه وعرفت انها استعجلت بحكمها علي ادم وان ال بيصبر ربنا بيعوضه بحاجات جميله جدا ????????????
ديچا: انا بحبك اوي يا ادم اوي واترمت ف حضنه وعيطت 
ادم اتخض عليها: مالك يا قلب ادم 
ديچا: دي دموع الفرحه يا حبيبي???????????? 
ادم بابتسامه: انتو البنات كائنات غريبه تزعلو تعيطو تفرحو تعيطو مولودين بتعيطو ????????????
ديچا ضحكت 
واخدها وطلع السفينه ال كانت مليانه بلالين مكتوب عليهم ديچا وادم ????????
ادم: انا هنا بوعدك ان عمر ما هزعلك ابدا ولا هشك فيكي وهرعي ربنا فيكي ف غيابك قبل حضورك ولو يوم زعلتك وانا مش واخد بالي عمري ما اخليكي تنامي زعلانه ابدا وهحققلك كل اقدر احققهولك من ال بتتمنيه وهفضل احبك طول عمري لحد ما نعجز سوا ومش هشوف اي واحده غيرك ❤❤❤
ديچا دمعت من الفرحه وحمدت ربنا علي النعمه دي 
فعلا اد اي ربنا كريم عشان رزقها بواحد زي ادم ولتاني مره تروح هي ف حضنه ❤❤
ديچا: انا بحبك اوي يا ادم ربنا ما يحرمني منك ابدا ويحفظك ليا واوعدك ان هفضل احبك لاخر يوم ف عمري وكمان عمري ما ازعلك ابدا وهصونك ف غيابك قبل حضورك ٠????????????
ادم باسها من جبينها: ربنا يديمك ليا يا اميرة ادم 
وقعدو شويا وبعدين اخدها روحها وهي مبسوطه جدا 
ادم: مش هقولك تصبحي علي خير عشان لسا هكلمك تاني قبل ما انام بس اشوف وشك بخير ????????????????
وباسها من خدها ????
نور اتكسفت وطلعت جري لقت سليم قاعد مستنيها 
سليم: شايفك مبسوطه ❤❤
ديچا راحت ف حضنه: اوي اوي يا سليم ادم دا حنين اوي وبحبه اوي وحكتله علي ال حصل وطلعت عشان تكلمه 
وسليم راح يكلم رؤي 
رؤي: الو ????????
سليم: احلي الو دي ولا اي ????????
رؤي ضحكت: احلي سليم دا ولا اي 
سليم: ما انتي بتقولي كلام حلو اهو امال بتبقي مصدره الوش الخشب ادامي لي ????????????
رؤي: بتكثف بقا الله 
سليم: بقا كدا مااااشي. ???????? ❤
رؤي ضحكت: ديچا رجعت 
سليم: اه من شويا وزمانها بتكلم اخوكي دلوقت ????
رؤي: ومبسوطه ????
سليم: اه جدا الحمدلله اخوكي طلع رومانسي وحكلها علي ال عمله 
رؤي بضحك: اي دا الدوك طلع رومانسي اهو امال بحسه ملوش ف الكلام دا لي ????????
سليم: يعني انا ال كان باين عليا ليا ف الكلام دا ????❤????‍♀️
رؤي: بصراحه لا انا مصدقتش ان ابو الهول يطلع منه كدا 
سليم باستغراب: ابو الهول مين ????????❤
رؤي بضحك: ههههه انت اصل دا كان الاسم الحركي بتاعك بينا انا والبنات ????????????
سليم بغيظ: ابو الهول يا رؤي ابو الهول ????????????????????
رؤي بضحك: احلي ابو هول ف حياتي ????????????????
سليم بابتسامه: انا ????????????
رؤى؛ايوا انت???????????? 
سليم: ماشي ماشي كتري كمان صحيح تيجي الشركه بكرا بقا كتب كتاب خواتك عدا وملكيش حجه بقا ????????
رؤي: ان شاء الله يلا روح صلي قيام الليل الاول وبعدين نام 
سليم: ماشي يا قلبي تصبحي علي جنه 
رؤي: وانت من اهلها وبهمس واهلي كمان 
وقفلت وقامت صلت قيام الليل ودخلت تنام ????
وصحت الفجر تصلي وقرات القران ودخلت نامت تاني وصحت الصبح دخلت اتوضت وصلت الضحي وكانت هترن علي سليم بس صعب عليها وقالت تخليه نايم شويا ولبست هدومها ونزلت براحه عشان متصحيش حد 
نزلت تحت ووقفت اتصدمت واتسمرت مكانها و…….
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!