Uncategorized

رواية آمال الزين (تزوجت يهودي 2) الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

 رواية آمال الزين (تزوجت يهودي 2) الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

رواية آمال الزين (تزوجت يهودي 2) الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

رواية آمال الزين (تزوجت يهودي 2) الفصل الرابع 4 بقلم ياسمينا

اسر فوق رحمه وبعدين فضلو يبصو علي امال 
زين : ده حبيبي لو نزل، ع الأرض في ناس تعتزل
اسر بسخرية : قصدك ده عفريتي لو نزل علي الارض دي في ناس تترعب 
امال شاورت بايدها وقولت : هاااي
اسر : بااااي اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انصرفي 
امال بضحك : في ايه ياجماعه اول مره تشوفو جثه بتصحه تاني 
رحمه : ايوا والله اول مره 
زين : ياجماعه دي امال 
إسر : حبيبي هو من كتر حبك فيها عملت عفريته شبها 
زين : انا مش فاهم يوم مااحمد ظهرلك متصدمتش ليه صدمه دي 
اسر : علشان احمد مشوفتهوش وهو بيموت أما امال لا شوفتها 
امال : ياعم والله انا امال
رحمه : اثبتلنا انك مش عفريت 
امال : تعالي احضنك يااختشي 
اسر : اجي أنا
زين بضيق : هنبداها صح 
اسر : ايوا يروحي انا مبضيعش وقت 
رحمه قربت من امال وحضنها بحب وقالت : انتي ازاي عايشه 
زين : هحكلكم 
زين بدأ يحكلهم عن اكرم وعن امال 
اسر : وهنعمل ايه 
زين : مفيش خلينا ماشين علي خطتنا 
اسر بسعاده : بس الحمدالله امال رجعت بس رجعت مشلوله مش عارف ليه
امال بضحك : اسر ده ظريف 
اسر بخبث : قلب الظريف 
زين بغضب : اجيب اتنين لمون 
اسر : لا بحب البرتقال 
رحمه بغضب : ماتلم نفسك وانتي راجعه مش مظبوطه كدا ليه 
زين بضيق : متزعقلهاش 
اسر : يامحني 
الكل بصو لبعض وضحكو ورحمه قربت من اموش وشالتها وأسر مسك كرسي امال وقال : ايه رأيك ازقك جااامد 
امال : يااااااه نفسي 
اسر مسك الكرسي وزقوووو جامد 
زين بضيق : ناوي يموت صح 
رحمه بضحك : معلش يازيزو هما الاتنين اصلا شبه بعض 
زين : رحومتي 
رحمه : اممم عايز ايه قول 
زين بصلها وقالها : عايزك دايما تضحكي عايز اختي دايما قويه 
رحمه بحزن : لا مش هضحك 
زين : عايز اقولك حاجه محدش بياخد كل حاجه انا لما كان عندي اموش معكنش معايا امال 
رحمه بصت علي اموش الي نايمه علي كتفها وقالت بحزن : طب هو انا ليه مبقاش ام 
زين : علشان مش مكتوبلك دلوقتي اصبري الصبر حلو صدقيني 
رحمه بدموع : هحاول 
زين : اه هنبداها نكد انا تعبت منكم 
رحمه بابتسامه : انت حببنا والله يازيوو
زين بحزن : امال عندها القلب وانا هديها قلبي هنعمل عمليه نقلب قلب
رحمه بصدمه : انت بتقول ايه زين انت مستوعب الي بتقولو
زين : اه مستوعب 
رحمه بغضب : زين معنا كدا انك 
زين قطعها وقال : ايوا هموت مفيش مشكله اموت علشانها
رحمه : بتحبها اوي كدا 
زين : فوق ماتتصوري بحبها جداااا 
رحمه بابتسامه : واقع 
زين بضحك : اوووي اوي يعني 
* عند اسر *
كان بيمشي امال
اسر : بس دي قصتي انا ورحمه 
امال بهدوء : اكيد موجوعه وزعلانه لازم تبقا جمبها وتحسسها انك عمرك ماهتبص لي غيرها علشان الخلفه
اسر : والله العظيم بعمل كدا انا بجد بحب رحمه ومش عايز غيرها 
امل : طب انت رومانسي ولالا 
اسر : الصراحه لا مش اوي انا وانتي اصلا شبه بعض 
امال : وتحس أن رحمه وزين شبه بعض 
اسر يضحك : بظبط 
امال : بس احنا لازم نتغير ونحسسهم بحبنا 
اسر : اه يامحنو اومال لو مكنتيش فاقده ذاكره كنتي عملتي ايه 
امال بضيق : افهم يابني ندلعهم 
اسر بصدمه : امال اكرم عمل فيكي ايه مكتيش كدا 
امال : أحلف يعني أنا مكنتش بدلعو ولا كنت بابوسو في كل دقيقه ولا أحضنو 
اسر بضحك : همووووووت لا مش قادر هو انتي مش فاكره ليلة الفرح 
امال : حصل ايه يعني 
اسر : هحكيلك 
فلاش باك ❤️
بعد الفرح ماخلص زين خد امال وركبو عربيتهم 
امال : زين عايزه اقولك حاجه مهمه 
زين بستغراب : ايه 
امال بغضب : عارف لو قربت مني هلم عليك ناس 
زين بصدمه : نعم 
امال : هقول انك خطفتني وطلقني حالا بقا
زين : لالا لحظه بس انتي اتحولتي كدا ليه 
امال : زين طلقني 
زين : دي  هرمونات وهتطلع علي امي صح 
امال بغضب : طلقني قولت 
زين وقف العربيه بغضب وقال : بقولك ايه مش عايز قرف علي المسا انا ايه الي خلاني اتجوز 
امال بغضف : انت بتعلي صوتك عليا لا ياحبيبي هتعلي صوتك هعلي هتضرب هضرب هتزعق هزعق 
زين بغيظ : ارحمي الي خلفوووووووني امال انتي طا
امال حطت أيدها علي بوقها وقالت : هطلقني 
زين : ايوا مش ده الي انتي عايزاه 
امال بغضب : تروح تطلقني بسرعه كدا طب اقسم بالله لفضحك يازين 
امال طلعت من شباك العربيه وقالت : الحقووووووني ياااناس الراجل ده خطفنييييييييييييييي وهيغصبني وبعدين ياخد اعضائي
زين بصلها بصدمه والناس اتلمو عليهم وفتحتو باب عربيه زين 
واحد منهم : اه ياراجل ياخسيس بتخطف بنات ناس 
زين بصدمه : افهم بس دي مراتي 
امال : مش مراتو 
الرجاله اتلمو علي زين وكانو هيضربوه 
امال بصدمه : هي هتقلب جد ولا ايه 
امال نزلت من العربيه بسرعه ووقف وسطهم وحضنت زين وقالت : انتو هتضربوه ولا ايه ده جوزي 
زين بغضب : انتي امك يابنتي كانت مجنونه 
امال بضيق : متغلطش في امي 
زين بغضب : فصحتني بنت المفضوحه 
امال بصوت عالي : مخلاص امشوووو بقاااا واحد ومراتو
الناس مشيو وهما مستغربين من المجنونه دي 
امال : دا لو كانو ضربوك كنت هزعل اوي 
زين : امال بعد تفكير طويل انا قرارت اني اطلقك 
امال بضيق : معلش بقا اسفه انا أتوترت مش اكتر 
زين بغضب : اركبي العربيه واسمع صوتك فاهمه
امال بضيق : طيييييب 
انتهاء فلاش باك ❤️
اسر : فضحتي الي خلفوه 
امال بغضب : زين كدب عليااااا انا طلعت شرسه 
اسر بضحك : بظبط 
امال بتفكير : طب تعال اقولك هنعمل ايه 
اسر: يلا ياابلتي انا اطبل لي رحمه وانتي ترقصي لي زين ونبقا الراقصه وطبال 
امال بضحك : طب بص ……
________________________________________
*عند اكرم * 
كان قاعد في اوضتو بغضب وكان ماسك صور ورماهم في الارض 
اكرم بغضب : جاهز الطايره هنسافر الاسكندريه 
مجدي : حاضر 
اكرم بغضب : انا هدمو علشان يحاول يقرب منها كويس 
مجدي بخبث : والله اعلم بقا عملو ايه تاني يعني زين خلاص شكلو خد قلبها وعقلها
اكرم : وانا هاخد روووووحو قوم يلا بينااااااا
اكرم قام رغم وجعو بس من ساعت ماشاف صور امال معا زين ونيران الغيره اشتغلت ????????..
_________________________________________
*عند احمد ومعتز *
ابو معتصم قالهم يجهزو نفسهم علشان فيه مشوار مهم احمد ومعتز جهزو وركبو العربيه معا باقي الشباب 
احمد بهمس : متعرفش احنا رايحين فين 
معتز : لا معرفش ابو معتصم مقالكش
احمد : خالص 
واحد من شباب : اكيد رايحين نفجر كامين في العريش هناك بيقولو في ظابط جديد مسك المنطقه دي يس ذكي جداااا
واحد تاني : الكافره انا هقتلهم كلهم ومش هرحم حد
معتز وأحمد بصو لبعض بضيق ….. وأحمد مسك تلفونو بهدوء وحاول يرن علي زين بس مردش ……
_________________________________________
*في المساء *
امال وزين وأسر ورحمه راحو فيلتهم الي في الاسكندريه واوا مادخلو لقو إكرم قاعد في الجنينه بثقه زين كان هيهجم عليه بس امال مسكت ايدو 
اكرم بغضب : سيبي ايدو
امال بغضب : اظن انك مالكش دعوه وانا رجعت خلاص لي بيتي وجوزي وبنتي وانت مالكش دعوه بيا
اكرم بغضب : نعم انتي بتقولي ايه ياقمر 
امال بغضب : انا مش قمر فاهم مش قمر 
اما عند احمد بعد فتره وصلو العريش وكان فيه كامين وكانو بيخططو ازاي يهجمو عليهم وأحمد حاول يتصل بزين كتير بس زين مبيردش أما اكرم طلع مسدسو وصوبو علي زين وأسر طلع مسدسو وصوبو علي اكرم وكان صمت هو سيد الموقف وتلفون زين كان بيرن …..
..
ابو معتصم لم رجالتو وهجمو علي كامين وضرب التار بدا يستغل وأحمد ومعتز مكنوش عارفين يعملو ايه 
معتز : احمد موت من جماعه الارهابيه دول كدا من تحت لتحت متحسسش حد 
أحمد بهدوء : طيب خلي بالك من نفسك
احمد فعلا بدا يضرب نار من تحت لتحت علي رجالة ابو معتصم وفجاه ظهر قدامو عسكري وصوب مسدسو علي احمد 
ابو معتصم جاه من وراه وقال : اقتلوا يااحمد يلا اقتلوا 
احمد كان واقف محتار 
احمد يحيره : ازاي اقتلوا مستحيل بس لو مش قتلتو يارا ومريم هنا وهيشكو فينا  بس انا مستحيل اموتو
ابو معتصم : يلاااااااااااااااا
احمد بص علي العسكري بحزن احمد رفع المسدس في وش العسكري وفجاه سمعوووو صوت ضرب نااااااار ووووو هنعرف بعدين 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!