Uncategorized

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم اميرة محمود

 رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم اميرة محمود

الو معلش يا مراد بيه أنا اسفه اني بكلم حضرتك دي الوقت بس اصل حور وحسام نزلو وهما شكلهم متخانقين بقالهم ساعه ومش معايا رقم حسام ممكن تكلمه بس وتطمني عليهم
مراد ، تمام ماشي 
نور ، ماشي سلام وراحت قافله السكه
مراد ،. البنت دي صعبه اوي وراح متصل بحسام 
حسام ، ايوه يا زفت
مراد ، اي زفت دي انت فين
حسام ، ليه 
مراد ، رد بس انت فين 
حسام ، في الفيلا
مراد ، هي حور معاك
حسام ، وانت بتسأل ليه
مراد ، نور قلقانه عليها رد بقا هي معاك
حسام ،. اه معايه
مراد ، اي ده انتو اتصالحتوا
حسام ، ايوه 
مراد ، بتعملو ايه يا شقي
حسام ، اقفل ياله
مراد ، استنا بس بس انتو مطلقين
حسام ، رديتها العده لسه مخلصتش اي اسئله تانيه
مراد ، لا يا عم هنيالك
حسام ، ههههه وراح قافل السكه
مراد اتصل بنور
مراد حب يغظها ، ايوه يا انسه نور 
نور ، اي لقيتهم يا مراد بيه
مراد ، ايوه
نور ، طب هما فين
مراد ، في الفيلا 
نور ، بيعملوا ايه
مراد ، والله مقدرش اقولك بس راجل ومراته هيكونوا بيعملوا ايه
نور ، مرات مين دول مطلقين
مراد ، لا مهو رجعها
نور ، تمام ماشي شكرا لحضرتك سلام وراحت قافله
مراد فضل يخيل علي كلامها ، شكرا لحضرتك وحياه امي لهوريكي وراح متصل علي جنا اخت حسام
جنا ، ايوه يا مراد خير
مراد ، انتي فين
جنا ، أنا لسه في القاهره بخلص حاجات وهسافر بكره
مراد ، تسافرى مين أنا عايزك في مهمه 
جنا ، مهمه اي
مراد ، بصي يا ستي بقا البنت اللي بحبها سايقه التقل عليه اوي ومسكاني حضرتك وبيه والكلام ده
جنا ، طب وانت عايز مني ايه
مراد ، اصبري علي رزقك أنا عايزك تكملي موضوع انك خطيبتي وكده عايز اشوف هتغير واللا لا اشوف لسه بتحبني واللا فعلا نسيتني
جنا ، وايه المقابل يا مراد
مراد ، اللي عايزاه
جنا ، عليه شوكولاته كبيره 
مراد ، ماديه حقيره موافق
جنا ، بالبندق
مراد ، ما قولنا موافق
جنا ، تمام أنا جايه في الطريق 
مراد ، ماشي تعليلي علي المستشفي ياله عشان ابن اخوكي تعبان وهيعمل عمليه كبيره بكره
جنا ، بجد انت بتتكلم بجد
مراد ، هو فيه هزار في كده
جنا ، طب أنا جايه حالا
////////////////////
حسام ، ياللا يا قلبي نروح المستشفي لمراد
حور ، اووف هو أنا نمت كتير
حسام ، انتي شكلك بقالك كتير منمتيش
حور ، فعلا بقالي كتير منمتش كل يوم بفضل صاحيه طول الليل ومعرفش انام من التفكير
حسام ، خلاص يا روحي أنا معاكي ومعدش فيه تفكير بقا في حاجه تضايقك
حور ، ممكن اطلب منك طلب
حسام ، ايه يا قلبي
حور ، ممكن بلاش تسافر وتشغل الشركه وتفضل هنا في مصر
حسام ، ماشي يا روحي هلغي كل حاجه وهفضل معاكي
حور باسته في خده ، ماشي يا حبيبي
حسام ، اي ده ده بجد أخيرا 
حور ، مالك يا حسام 
حسام ، مش مصدق نفسي أخيرا رجعت ليه روحي
حور ، ازاي
حسام ، مش قولتي حبيبي
حور ، ياله ياقلبي نروح للولد
حسام شدها وقعت فوقه وراح باصص في عينيها ، أنا بحبك اوي
حور ، وانا كمان بموت فيك بس سيب أيدي بقا عشان مراد وحشني
حسام ، مراد مين
حور ، مراد ابنك يا حبيبي في ايه مالك
حسام ، ضاقت بيكم الدنيا ملقتوش غير مراد
حور ، الاستاذه نور هي اللي صممت ومرضتش ازعلها
حسام ، عارفه انا نفسي في ايه
حور ، ايه
حسام ، مراد ونور يرجعوا لبعض
حور ، أمم
حسام ، ايه هتعترضي تاني
حور ، أنا اتكلمت دي الوقت
حسام ، يعني موافقه يرجعوا لبعض
حور ، ياريت يرجعوا لبعض هي مموته نفسها عياط وكانت كرهاني من يوم ما اعترضت علي الجوازه
حسام ، تمام هحاول ارجعهم لبعض
حور ، ماشي بس ياللا بقا عايزه اروح لمورى
حسام ، ماشي يا قلبي اومي اجهزى ياله
حور ، ماشي يا حبيبي بس سيبني عشان أقوم
حسام ، ههههه تصدقي أنا مرتاح كده
حور ، والله طب سيب بقا 
حسام سابها تقوم تجهز عشان تروح المستشفي لابنها
///////////////////
الدكتور ، انسه نور 
نور ، خير يا دكتور
الدكتور ، هو خير متقلقيش 
نور ، طب في ايه 
الدكتور ، بصراحه انا معجب بيكي وعايز اتقدم ليكي
نور بصت قدامها لقت مراد داخل وماسك ايد جنا
نور ، تمام يا دكتور معنديش مانع حضرتك ممكن تكلم حور اختي الكبيره واللي فيه الخير ربنا يقدمه
مراد ، هو الدكتور بيكلمها وبيسبلها كده ليه
جنا ، أنا أعرف تعالي نسرع نعرف
مراد ، ماشي ياللا شرعي رجلك
جنا ، ماشي
الدكتور ، تمام متشكر جدا ليكي أنا والله العظيم معجب بيكي من اول ما شفتك وكان نفسي اتكلم معاكي من زمان
مراد ، واتكلمت يا حيلتها
الدكتور ، في حاجه
نور ، انت ازاي تكلم خطيبي كده
مراد ، خطيبك
نور ، ايوه 
جنا ، اهدا يا عم انت أيدي فعصتهالي
مراد ، آسف اتعصبت علي ايدك
جنا ، ولا يهمك
مراد ، بقولك يا حياتي تعالي ندخل نشوف مراد الصغنن اللي جوه
جنا ، الله هو اسمه مراد زيك يا حياتي
مراد ، اه شوفتي بقا ياللا تعالي ندخل
جنا ، ياله يا بيبي
الدكتور ونور واقفين متنحين ليهم
الدكتور ، ده ايه المجانين دول
نور ، ملناش دعوه بحد أنا داخله اقعد جوه عن اذن حضرتك
الدكتور ، ماشي يا قمر
نور بصت له وحطت وشها في الارض ودخلت
مراد ، عجبتيني يابت يا جنا بجد
جنا ، بس متقولش بت دي 
مراد ، أنا آسف يا قمر انتي ست البنات كلهم
نور خبطت ودخلت
مراد ، هشش اهي اجت
جنا ، الله ده البيبي شبهك خالص يا مرموره
نور ، ايه العبط ده شبهه ازاي ده شبه أبوه وأمه
جنا ، وابن عم أبوه بردك
نور ، اممم وماله
جنا ، بقولك يا مرموره احنا أما نتجوز أنا عايزه اجيب ولادي كلهم شبهك
نور ، أنا هسيبكم تقعدوا براحتكم وهنزل اجيب حاجه اكلها اصلي لسه مفطرتش
مراد ، ده الساعه عشره ازاي تقعدي لحد دي الوقت من غير اكل
نور ، وانت مالك وراحت بصه لجنا خطيبك ده بيحشر نفسه كتير في حاجات ملوش فيها
جنا ضحكت وراحت غمزه لنور
نور ، دي مجنونه دي واللا ايه عالعموم خلو بالكم من الولد عما اطلع
خرجت ركبت الاسانسير لقت مراد وراها وراح داخل 
نور بصت في الارض معبرتوش 
مراد ، بقولك يااااا
نور ، نور اسمي نور
مراد ، طب مانا عارف
نور ، عايز ايه
مراد ، مالك هااا والدكتور ده كان عايز منك اي وخطيبك ازاي
نور ، وانت مالك
مراد زنقها في الاسانسير وراح ماسك وشها في أيده بكل عصبيه
نور ، اااه سيبني
مراد ، عارفه لو سمعتك مره تانيه بتقوليلي انت مالك عارفه ممكن اعمل ايه 
نور شدت أيده من علي وشها وراحت نطراها بعيد
نور ، هتعمل ايه يا مراد بيه ها هتعمل ايه رد
مراد ، نور متعصبنيش بقولك
نور ،. أنا اعصبك ليه انا مالي ومالك اصلا
مراد ، انتي لسه بتحبيبني علي فكر
ه وانا عارف ومتأكد كمان
نور ، انت موهوم أنا دكتور علاء اتقدملي وانا وافقت
مراد ، عارفه لو ده حصل يا نور عارفه هعمل ايه
نور ، ايه
مراد ، هقتله يا نور والله لهقتله وسابها وخرج من الاسانسير
نور خرجت جرى وراه 
نور ، مراد
مراد ، نعم
نور ، انت عايز ايه مش انت بتحب خطيبتك 
مراد ، أنا جيبها اغيظك مش اكتر وهي اصلا مش خطيبتي دي بنت عمي واختي الصغيره
نور ، طب وتغيظني ليه
مراد. ، معرفش وسابها ومشي وهي جرت وراه تاني
نور ، مرررراد استنا
مراد ، عايزه ايه
نور ، تتجوزني
مراد بصلها بصدمه ، هاااا
نور ، ههههه مالك يابني
مراد ، انتي بتكلمي بجد
نور ، ايوه انا عايزه اتجوزك
مراد ،، لا أنا معدتش جايب المأذون تيجي نروحله احنا
نور ، ههههه ماشي
مراد ، نور بسرعه قبل ما يحصل حاجه احنا نروح المأذون ونكلمهم يجو عشان يمضو
نور ، ماشي ياللا
مراد مسك أيدها وطلع يجرى علي العربيه ركبوا وراح المأذون
ياترى هيتجوزوا المره دي واللا لا
يتبع…
لقراءة الفصل السابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى