Uncategorized

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الرابع 4 بقلم إسراء محمد

 رواية طفلتي الصغيرة الفصل الرابع 4 بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الرابع 4 بقلم إسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الرابع 4 بقلم إسراء محمد

رعد بصدمه:ايييهههههه
مراد:اه ي رعد زي مانت ما كنت متوقع وشاكك أن في حاجه غلط
رعد بحزن:انا بجد مش عارف اعمل اي ولا هتصرف ازاي ولا هقولها اي 
مراد:طبطب عليه متزعلش ي صحبي 
____________&________________
عند جنه 
صحيت من النوم دخلت الحمام اخدت شاور وبعد كده نزلت تحت 
لقت ياسمين وسليمان قاعدين 
ياسمين:تعالي ي بنتي 
جنه قعدت معاهم 
سليمان:قوليلي ي بنتي رعد عامل معاكي اي بيتعامل معاكي ازاي 
جنه ببراءة:رعد طيب اوي معايا يا بابا وبيعاملني حلو 
سليمان:انا كنت عارف ان انتي هتغيري رعد ي بنتي عشان كده جوزتك لي 
جنه بعدم فهم: يعني اي بابا مش فاهمه حاجه 
سليمان:تعالي معايا ي بنتي اتكلم معاكي وافهمك 
جنه دخلت ورا سليمان المكتب 
سليمان:انا تجوزتك رعد ي بنتي عشان تغيري رعد رعد ي بنتي كان كل يوم مع واحده وبيروح بالقاهره يسهر ويبات هناك مع بنات ده كله من ساعه ما نهي مراته ماتت 
جنه بصدمه:مراته!!
سليمان :اه ي بنتي مراته هو انتي متعرفيش انا فكرت رعد قالك ،رعد كان متجوز نهي وكان بيحبها جدا بس هي ماتت في حد تبع شغله قتلها وهو كان بيحبها جدا ومن ساعتها هو بيسهر وبيسكر وبيبات برا وكل يوم ف حضنه واحده شكل ،وانا جوزتك لي ي بنتي عشان تغيري بس اوعي تقوليوا اي حاجه من دي او إن انا قعدت اتكلمت معاكي كاننا متكلمناش اصلا 
جنه بحزن وصدمه:اه اه ي بابا 
سليمان بخبث:مالك ي بنتي انتي اتضايقتي وزعلتي ولا اي 
جنه :لا لا بعد اذنك 
سليمان بخبث: اتفضلي وابتسم بخبث 
_______________&_______________
جنه طلعت الجناح قعدت تعيط جامد وتقول رعدي طلع وحش وطلع مش بيحبني هو بتاع بنات وكمان كان متجوز ومقاليش تلاقي عشان بيحبها ومش بيحبني اهئ اهئ اهئ وتعيط
_______________&_______________
ف مكان تاني مهجور 
مجهول١:ها كله تمام 
مجهول٢:تمام والخطه ماشيه مظبوط وخلاص هانت وهنفذ 
وابتسموا بشر
________________&______________
عند جنه ورعد 
جنه قاعده بتعيط 
رعد دخل لقاها بتعيط 
رعد اتخض وجري عليها : مالك ي حبيبتي وحضنها وطبطب عليها وملس عليها بحنان 
مالك ي حبيبتي. بس 
جنه بشهقات عاليه :م م مفيش
رعد:لا في عشان خاطري أهدي وقوليلي في أي 
جنه ببراءة:حكيتله كل حاجه ،انت مش بتحبني ووحش وشرير وبتحب نهي 
رعد بصدمه:نهي ، انتي بتقولي اي مين قالك كده 
جنه:انت وحش وشرير ابعد عني بقولك أبعد 
رعد:اهدي بس عشان خاطري أهدي وانا افهمك
جنه بعدت عنه وطلعت تجري ونزلت تحت
لقت حد بيحط ع بقها منديل في مخدر صوتها مكتوم وهو خدرها بسرعه وخدها وطلع ف أقل من ثانيه 
رعد كان بيجري وراها ونزل ملقهاش قعد يدور عليها كأنها اتبخرت ومش لاقيها 
________________&_____________ ف مكان تاني 
مجهول1:ههههههههههههه واخيرا انا مش مصدق،الصفقه هتتم خلاص وعدد البنات اكتمل وهنقبض
مجهول٢:واخيرا ههههههههههههههه مش قولتلك متقلقش كل حاجه هتمشي زي ما حنا عاوزين وضحك بشر????????
______________&___________
رعد بقا يدور عليها فىكل حته زي المجنون مجاش فدماغه أنها تكون اتخطفت فكرها مشيت ودور عليها حوالين البيت ملقهاش 
رجع البيت وصحي ياسمين وسليمان  
ورعد قالهم ع اللي حصل وقعد يزعق ويقول مين قالها مين ردوا عليا مفيش غيركوا يعرف ازاي تقوللها 
ياسمين:والله ي بني مقولنلهاش حاجه زي كده (ياسمين مكانتش تعرف أن سليمان قعد مع جنه وحكالها)
Flash Back
جنه نزلت  لقيتهم هما الاتنين وقعدت 
ياسمين :انا هقوم اعمل الغدا 
جنه:ماشي ي ماما
وقامت ياسمين وسليمان خد جنه وقعد اتكلم معاها
Back
رعد:امال عرفت منين وقرر أنه يجيب كاميرات المراقبه ملقاش حاجه (هي لما اتخطفت ي جماعه كانت جوه البيت)
يعني اي اتبخرت وبقي مصدوم 
ومشي ونزل القاهره راح عند مراد وحكاله كل حاجه 
مراد:تفتكر هيكون الموضوع اللي انا قولتلك عليه السبب 
رعد:لا ملهاش علاقه خالص ده انا حتي ملحقتش اعرفها أن احمد هو ابوها الحقيقي وان هو وامها قتلوا ابوها اللي هو المفروض كان ابوها وهما قتلوا عشان عرف بعلاقتهم وان جنه مش بنته قتلوا واتجوزوا ????????ملحقتش اعرفها حاجه 
مراد جاله تليفون
مراد:رعد…………………..
رعد :ايييييييييهههههه
يتبع……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى