Uncategorized

رواية حياة الرعد الفصل السادس 6 بقلم سارة سراج

 رواية حياة الرعد الفصل السادس 6 بقلم سارة سراج

رواية حياة الرعد الفصل السادس 6 بقلم سارة سراج

رواية حياة الرعد الفصل السادس 6 بقلم سارة سراج

حازم:هااياحياة هنبدا من امتي
حياة:من بكره الصبح بس فى مشكله
حازم:ايه هي
حياة:مينفعش اغيب من تاني يوم شغل
حازم:مش مشكله هشوف انا اي حجه
حياة:تمام
رعد:السلام عليكم
الجميع:عليكم السلام
رعد:انسه حياة
حياة:ايوه
رعد:حضرتك بتعملي ايه هنا
حياة:هااا
حازم:انسه حياة كده الملفات كلها مظبوطه
حياة:هااا ايوه ايوه كل حاجه تمام
حازم:طب تقدري تتفضلي دلوقتي
حياة:تمام شكرا لحضرتك
رعد:هو فى ايه انا مش فاهم حاجه
حازم:كان فى ملفات مهمه لازم تشوفها وهي هنا فى القصر
رعد:ومالك متوتر كده ليه
حازم:هاااا انا لالا مش متوتر ولا حاجة
رعد:اممم ماهو باين
حازم:خلاص ياعم بقي تصبح على خير
رعد:ايه ده هو فى ايه
سيرين:رعد
رعد:نعم ياسيرين
سيرين:حياة تبقي…………………………
رعد:بغضب انتي متاكده
سيرين:ايوه طبعا حتي هى مش هتيجي بكره الشركه اتاكد بنفسك بقي
************
فى منزل عيلة الاسيوطي
حياة:ياماما ادم يااادم
ام حياة:فى ايه يابنت
ادم:مالك ياحياة فى ايه
حياة:مش هتصدق شفت مين النهارده
ادم:مين
ام حياة:ماتقولي يابت وتخلصي
حياة:عيلة السيوفي
ام حياة:ايييييه
حياة:ايوه والله ياماما انا مبسوطه اوي
ام حياة:مين سمعك انا اكتر
حياة:ادم ادم يااااادم
ادم:ايه ايه ودني
حياة:ايه يابابي انت فين
ادم:هنا فين يعني
حياة:امممم ماشي عارف شفت مين كمان
ادم:مين
حياة:ياسمين
ادم:بجد قولي والله
ام حياة:ههههههههه
حياة:ههه ايوه والله
حياة:انت تعرفهم على فكره
ادم:انا
حياة:ايوه نور
ادم:مالها
حياة:نور السيوفي فاكر الحفله
ادم:ايوه
حياة:كان عيد ميلاد ادهم السيوفي ودي كانت عيلة السيوفي
ادم:بتهزري لا والله بتكلم جد
ادم فى نفسه معقول شفتها لا لا كنت هاعرف
حياة:ادم
ادم:ايوه
حياة:بكره عيد ميلاد وهنعمل مفاجاه وايوه ياسمين معانا
ادم:بجد والله طب تمام انا معاكم
حياة:اشتااا
************
فى اليوم الثاني
حياة:صباح الخير
ام حياة:صباح النور
ادم:صباح النور ها هنعمل ايه
حياة:على قصر السيوفي على طول
ادم:ههه ماشي يلا
*************
فى قصر السيوفي
حياة:صباح الخير
الجميع:صباح النور
حياة:رعد موج
حازم:مش هنا
حياة:تمام كده ده ادم
حازم:اهلا اهلا بصديق الطفوله
ادم:اهلا واحشني اوووووي
حازم:ايوه ايوه مصدقك بدليل مكنتش عايز حياة تساعدني
ادم:خلاص بقي يا عم ميبقاش قلبك اسود كده
حازم:هههه ماشي يا عم مقبوله منك المره دي
ايمان:ايوه ياحياة يابنتي هنعمل ايه دلوقتي
حياة:اهم حاجه ان يكون فى حد مع رعد طول الوقت
الجد:ليه
حازم:عشان خاطر لو عاز يجي واحنا لسه مخلصناش
ادم:وعشان يشغله اكبر وقت ممكن
حياة:ايوه هوكده
خالد:ومين بقي الشخص ده
حازم:انت
ادم:ايوه
خالد:ايه ليه انا يعني
حياة:عشان اخوه هتعرف تشغله
خالد:طب ما ادهم موجود وكمان حازم
حياة:محتاجينهم الاتنين
خالد:الاتنين ولا الاربعاء
حازم:يخرب بيت بواختك يااخي
خالد:شكرا على ذوقك
حياة:هاااا
خالد:ماشي موافق
************
فى شركة السيوفي
رعد:انسه حياة
خالد:ماجيتش النهارده
رعد:ليه
خالد:معرفش
رعد:وفين حازم
خالد:فى القصر
رعد:ليه
خالد:معرفش(غبي اوي الولد ده).
رعد:طب امشي يلا على مكتبك
خالد:ماشي
رن رن رن
رعد:الو
سيرين:مش انا قولتلك حتي حازم كمان مجاش
رعد:ليه
سيرين:عشان……………………….
رعد:بكل غضب طب اقفلي دلوقتي
سيرين:هههههههههه انتي لسه شفت حاجه.
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت رئيس العصابة للكاتبة آلاء فرج

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!