Uncategorized

رواية ظابط مخابرات الحلقة السابعة 7 بقلم سندس المصري

 رواية ظابط مخابرات الحلقة السابعة 7 بقلم سندس المصري 

رواية ظابط مخابرات الحلقة السابعة 7 بقلم سندس المصري 

رواية ظابط مخابرات الحلقة السابعة 7 بقلم سندس المصري 

الرصاصه جات في كتف اسيل 
اسيل بوجع اه 
رعد بقلق اسيل خليكي معايا هوديكي المستشفي بس استني
اسيل ابتديت تعرق ومش قادره تتحمل الالم اسيل حاسه بدوخه ولكن بتتماسك
فلاش باك 
رعد خرج من البيت شايف عربيه ماشيه ورا وصل المول 
ومن هناك اتصل 
رعد ايوه يافندم
ايهاب خير يارعد في ايه
رعد ابعتلي فريق 
ايهاب افتح الجي بي اس
رعد تمام 
خرج رعد واسيل من المول 
اكرم ايوه يافندم 
رعد مش عايز حد فيكم يضرب نار غير بإشاره مني
اكرم تمام يافندم
رعد تمام اول ماتبقوا موجودين كلمني بالسماعه الصغيره
اكرم تمام
فلاش
اسيل فقدت الوعي 
رعد بقلق وخوف شالها وحاول يخرج بيها من غير مايتصاب
وخرج وفي طريقه للمستشفي
وعند 
سميره بعياط وقلبها وجعها 
لين مالك ياماما
سميره اختك حصلها حاجه 
لين ليه بتقولي كدا
سميره قلبي في وجعني اوي
لين طيب اهدي انا هروحلها المستشفي انا ومالك
سميره هاجي معاكي 
لين لا عشان بابا مش هيوافق صدقيني مش هرجع غير بيها 
وعند 
رعد وصل المستشفى 
الدكاتره اخدوا اسيل ونسيبهم 
رعد فونه رن 
ايهاب رعد تعالي حالا ياسر معانا
رعد يافندم بس
ايهاب رعد حالا 
رعد تمام
رعد راح لايهاب
وصل رعد فضل يضرب في ياسر مين البوص
ياسر بإستفزاز مش هتكلم لو أيه اللي حصل 
رعد بيضرب فيه بغباء
اكرم يافندم هيموت في ايدك
رعد بعصبيه بعد
ياسر بإستفزاز حبيبيه القلب عامله ايه 
رعد بغضب وعصبيه ضربه بالبوكس في وشه 
ياسر مش هتتهني يارعد بيه 
رعد اكرم وانس خدو الزفت ده مش عايز يحصله حاجه فاهمين
انس واكرم ايوه يافندم  
رعد عبدالله عايزك
عبدالله ايوه يافندم
رعد قولي التطورات الجديده
عبدالله يافندم بنراقب اللي حضرتك بتقول عليه بس في تلات اسماء بيشوفوا بعض كتير ودي بعض الصور اشهر رجال أعمال  
محمد المصري
عز الدين
وصابر حسين
رعد بابتسامه التلاته دول مش عايزكم تحركوا عينكم من عليهم
عبدالله عرفنا ان في شحنه هتطلع بكرا 
محمد المصري ده ليه بنتين واحده اسمها لين ودي هتتجوز بكره من مالك عنده اكبر سلسله صيدليات 
وبنت اسمها اسيل واللي كانت مع حضرتك يافندم ا
رعد بكره الفرح هيبقي في فندق…  الفندق يتراقب اكيد في حاجه هتحصل الشحنه اللي هتتسلم بكرا هتتسلم في دوشه الفرح
عبدالله حضرتك شاكك في محمد 
رعد  بغموض الاحتياط واجب التلاته هيكونوا في الفرح لازم نراقبهم هتستنوا الاشاره مني
الفريق تمام يافندم 
رعد تمام
وعند لين وصلت المستشفى وسالت علي اسيل والاستعلام تحت قالولها انا اتصابت في كتفها
رعد وصل المستشفى 
لين ومالك طلعوه يشوفوها
لين بخوف هايادكتور  اسيل مالها
الدكتور الانسه اتصابت في كتفها
لين ازاي 
الدكتور مش عارف بس رعد بيه كان جايبها
مالك مين رعد ده 
لين مالك هفهمك بعدين بس ممكن ادخل اشوفها 
الدكتور اتفضلي هي فاقت
لين دخلت بعياط حضنت اسيل 
اسيل اهدي ياحببتي انا كويسه 
لين من عمل كدا 
اسيل هقولك بعدين
مالك ازيك ياسو 
اسيل تمام وبابتسامه معلش ياعريس ازعجناك 
مالك عادي المهم تبقي كويسه
اسيل بتبص على الباب عايزه تشوف رعد
لين بخبث بدوري علي حاجه ياسو
اسيل بخجل وتوتر لا يلا نروح ماما وحشتني
لين اخيرا هترجعي
اسيل هرجع عشان بكرا فرح اغلي واحده في حياتي بعتذر اني تعبتك معايا 
لين بإبتسامه خودي قلبي 
وهما خرجين رعد طلع 
رعد بابتسامه انتي كويسه 
اسيل بخجل اه
لين مش هتعرفينا
اسيل رعد ده ظابط ودي اختي وده مالك جوز لين
رعد سلم علي مالك مبروك ياعريس مبروك ياعروسه
مالك ولين الله يبارك فيك 
طيب يااسيل هنزل استناكي تحت 
يلا يامالك
مالك يلا
رعد انتي دكتوره بجد
اسيل باستغراب اه
رعد مش مصدق كل ده عشان اضربتي في كتفك كنتي بتموتي
اسيل الرصاصه كانت شديده مين دول يارعد وبتوتر بقصد ياحضره الظابط 
رعد بيحاول يتوه الكلام هبله انتي بقولك هاجي اتقدملك
اسيل بخجل انا هنزل عايز حاجة 
رعد استني هنزل معاكي ونزلها وقبل ماتركب خلي بالك من نفسك هطمن عليكي لما تروحي 
اسيل بابتسامه تسلم 
وعند 
البوص ها العمليه تمت
الشاب للاسف العمليه فشلت وياسر اتقبض عليه
البوص بعصبيه انتم فاشلين
الشاب وقعنا في الفخ
البوص خلص علي ياسر
الشاب محدش عارف اخدو فين
البوص في خلال 24ساعه تخلص علي ياسر فاهم
الشاب تمام
البوص قفل بغضب اغبياء
وصلت اسيل البيت واتصدمت لما بابها 
ياتري ايه اللي حصل 
ورعد هيعرف مين هو البوص

يتبع..

لقراءة الحلقة الثامنة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية عشقت صغيرتي للكاتبة حنان سلامة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!