روايات

رواية أحببت عنيد الفصل الثامن 8 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الفصل الثامن 8 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الجزء الثامن

رواية أحببت عنيد البارت الثامن

رواية أحببت عنيد
رواية أحببت عنيد

رواية أحببت عنيد الحلقة الثامنة

مراد ببرود: ادهم انت تنسى عشق خالص علشان انا هخدها وهبعدها عنك فاهم
ادهم اتعصب وضربو بالبوكس
زياد وقف في نص: اهدى يا ادهم مينفعش اعقل كده
ادهم بنرفزه: امشي يامراد امشيييي
زياد خد مراد بالعافيه وكل واحد روح بيتو ونامو
____________________________________نرجع عند ادهم دخل لعشق الاوضه شافها سرحانه خالص ومش بتتحرك قرب منها
ادهم بهدوء: عشق ممكن تردي
عشق: مافيش رد
ادهم اتنهد: عشان خاطري ممكن تردي عليا طيب انا اسف اسف ياعشق انا عارف اسفي ده مش هيعمل حاجه بس عشان خاطري متعمليش فيا كده
عشق بصتلو ورجعت سرحانه تاني ودموعها بينزلو

 

 

ادهم ادايق من نفسه لانه هو السبب في الي حصلها
ولسه هيخرج تلفون عشق رن خدو وخرج شاف الاسم مازن اتعصب ورد
مازن بحب: حبيت قلبي اوعي تكوني زعلتي منى عشان قفلت الصبح
ادهم بجمود: انت مين وبتكلم مراتي ليه
مازن باحراج: احم انت ادهم
ادهم ببرود: ايوه انا ادهم انت مين بقا
مازن بهدوء: احم انا مازن ابقي ابن خالت عشق واخوها في الرضاعه احم هي عشق فين
ادهم اتصدم: عشق نايمه دلوقتي
مازن: احم تمام لما تصحي هبقي اكلمها وانا اسف عل الازعاج
نتعرف بقا علي مازن المحمدي: ابن خالت عشق واخوها في الرضاعه 20 سنه طويل وابيض عينو لونها ازرق وشعرو اسود بيحب عشق جدا بس سافر عشان يكمل تعليم بره
نرجع لروايه تاني
ادهم بهدوء: عادي محصلش حاجه مع السلامه وقفل معاه وفضل واقف مصدوم يعني هو ظلم عشق واغت’صاب’ها بوحشيه عشان فاكر انها خاي’نه
ادهم دخل تاني وقرب منها
ادهم بهدوء: طيب ممكن نتكلم شويه
عشق فضلت ساكته
ادهم اتنهد: طب ممكن تسمعيني انتي اكيد من ساعت مجيتي نفسك تعرفي انا لي بك’ره الست’ات كده وانا هحيلك
عشق بصتلوا بس برضو فضلت ساكته
ادهم بحزن يظهر لأول مره قدام عشق: انا كنت بحب وحدها اسمها نادين وهي كمان بتحبني ضحك بسخريه او انا الي كنت فاكر انها بتحبني بس الي اتّضح انها بتحب فلوسي بس مش اكتر وكانت دايما بتطلب مني فلوس وعربيات وخروجات وانا

 

 

كنت زي الغبي بسمع كلامها بس بعد كده عرفت انها بتعمل كده من امر الكيلاني باشا وهو الي بعتها انا بجد غبي اوي وكمل بحزن ولما اكتشفت حقيقتها سافرت وانهارده اتصلت بيا وبتقولي قال اي انها حامل في ابني انا لما سمعت كده اتعصبت قولت اجي اقعد معاكي يمكن اهدى شويه بس للاسف انتي الي كنت الضحيه عشق سامحيني وانا والله هعوضك عن كل حاجه
عشق اخيرا اتكلمت: هتقدر تعوضني الي خسرتو بسببك دموعها نزلت هتقدر ترجعني احب نفسي تاني هتقدر تخليني قويه ومش جبانه انا بقيت بخاف منك اوي يا ادهم انا كنت بدأت احس بالامان معاك بس انت طلعت زيهم انا بكر’هكو كلكم بكر’هكو كلكم اطلع برا أطلع وفضلت تعيط وتترعش جامد ادهم اتخض عليها وقرب منها وحضنها جامد وهي فضلت تزق فيه وضربو وهو ثابت بعد وقت حس انها مش بتتحرك بص عليها شافها نامت خدها في حضنو ونام
____________________________________في مكان اول مره نروحو
نادين بشر: انا لازم اسافر دلوقتي ادهم بقي معاه فلوس اكتر من الاول وبقا اكبر راجل اعمال ولازم اخد فلوسو دي كلها
مارك: ايوه بس انتي قولتلي قبل كده ان ادهم مش سهل تفتكري بقا دلوقتي بقا عامل ازاي اكيد اتغير
نادين بخبث: حتى لو اتغير انا برضو مش سهله يامارك
مارك بخبث: طيب قوليلي انتي بتفكري في ايه يمكن اقدر اساعدك
نادين بضحكه خبيثه: انا اقولك ********
مارك بصدمه: اي

 

 

نادين الاسيوطي: بنت خبيثه جدا وحقوده عندها 24سنه بتحب الفلوس اكتر من نفسها طويله شعرها قصير اسود وعيونها بني
مارك: صديق نادين وعارف عنها كل حاجه خبيث جدا بيكره نادين بس بيمثل عليها انه بيحبها بس هو عاوز فلوسها مش اكتر مارك طويل وابيض عينو لونها اخضر شعره بني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!