روايات

رواية اعاقتي ولكن الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء التاسع والثلاثون

رواية اعاقتي ولكن البارت التاسع والثلاثون

رواية اعاقتي ولكن
رواية اعاقتي ولكن

رواية اعاقتي ولكن الحلقة التاسعة والثلاثون

هاجر بخضه: مين دي يا ادم انت بتخوني كده بعد كل يلي بينا اه يا غشاش يا خا”ين يا منافق طلقنييييي.
ادم بذهول: بخون مين يا بنت الهبلة.
شادية: تشكر يا محترم.
ادم بضحك: اعمل ايه بنتك هتجنني حد يخون روحه بذمتك.
شاديه بضحك: هههه معلش هرمونات حمل بقا.
هاجر بغيظ: مش هو يلي مش صابر يدوب سنتين وعايز عيال تاني يكونش هو يلي بيبقا حامل ويولد مش كفاية ياسين واسر مطلعين عيني.
مريم من وراها: اه والله وسلمي مدوخني.
جنة وهي شايلة نجمه: معلش التربية مش سهلة ليهم اومال احنا اومهات ليه.
هاجر بتعب: عندك حق هطلع ارتاح شويه بطني بتوجعني.
ادم بلهفه راح عليها: فيكي ايه يا روحي.
هاجر بابتسامة: شويه تعب بس يا حبيبي.
ادم شالها: طب تعالي.

 

 

هاجر: ع فين.
ادم بغمز محضرلك مفاجأة حلوة هتعجبك وهمس في ودنها.
هاجر بخضه وكسوف: ادم مينفعش انا تعبانه.
ادم بغمز: عيب عليكي تعالي بس.
عزت لجنة: ايه مش ناويين نجيب اخت لنجمه.
جنة بضحك: انا عايزة ولد.
عزت بحب: حاضر ياروحي هعمل حسابي المرة الجايه.
بقلم ميرا ابوالخير
شدها لحضنه.
علي لمريم: الجميل ماله.
مريم: مفيش يا حبيبي.
علي مسك ايديها وطلعوا ع اوضتهم.
علي بحب وشد مريم لحضنه: وحشتيني قد السماء والارض.
: بتحملوا ايه يا عمو.
علي بص ع مصدر الصوت لاقي العيال كلهم: انتو جيتوا ازاي.
ياسين بطفولة: عمو ازت دبنا ومسي و قال انه هنلوح الفسحه صح يا عمو.
علي بتوعد لعزت: اما وريتك ياعزت.
اسر: كنت مستكها تده ليه يا عمو تده مس حلو يرضي طي اخد بنتك في حضلي كده.
علي بتوسع عين وراح مسكه من قميصه رفعه: تاخد مين يالا دي مراتي.
اسر ببرود شبه ادم: ملكس فيه بتك دي ابتاعتي انا ومحدس هياخدها مني عسان هسربه مية صرصير.
مريم فطست ضحك ع شكلهم.

 

 

عند ادم وهاجر.
ادم كان شايل هاجر لاقت فستان جميل بس اتصدمت: هلبسه ازاي انا منقبه.
ادم بحب وباس دماغها: هقولك يا حبيبي احنا رايحين مكان للعشاق انا وانتي وبس.
هاجر بضحك: طيب اتفضل بقا عشان هغير واسيب اسر وياسين لماما.
ادم باسها بشغف: اوكي.
بقلم ميرا ابوالخير….
بعد ساعتين وصل ادم وهاجر مكان كله شموع وورد ومتزين ع اخره واسمها في كل مكان هاجر بدمعه: كل دا ليا.
ادم بعشق: ايوا يا حبيبي ليكي.
هاجر بحب: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ياروحي.
ادم مسك ايديها وبدء يغني لها اغنيه رومانسيه وانسجموا سوا.
ادم بهمس عاشق بيدخها لعالمهم الخاص الملاء بالحب والعشق….
تاني يوم بيصحا ع صوت الم من هاجر.
ادم: مالك في ايه.
هاجر بدموع: مش قادرة يا ادم شكلي هولد بطنييييي ااااااه.
ادم بخضه بيجي يشالها وبيروح للعربية مش راضيه تمشي: اي بيحصل.
هاجر بدموع وصراخ: ااااه ياااادم.
ادم مش عارف يعمل ايه والعربيه عطلت وهما في مكان بعيد عن الطريق.
بيشالها وبنصدم: لازم تولدي دلوقتي كده البيبي هيمو”ت في بطنك يا هاجر.
هاجر بدموع وتعب: اعمل حاجه يا ادم مش قادره هموووووو”ت.
شالها بسرعه وبقا ماشي بيها لاقي كوخ داخله ونزلها: دقيقه هشوف اي مساعدة.
بيخرج فونه ملاقش اي اشارة بيطلع برا بيدور ع اي حاجه بيلاقي ازازة مسكورة و رباط بس مش نضيف وبير بياخد مياه وبياخدهم وبيخش لهاجر بسرعه.

 

 

بينصدم من كميه الد”م: هاجرررر..يا حبيبتي.
بيحاول يسندها عيونه بتتوسع من كمية الد”م الارض بقت د”م وهاجر بتصراخ وحتي لابسه بقا كلهم د”م وهو مزعور عليها ومش عارف يعمل حاجه ووو….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!